Maar het is wel weer een nacht Minniej! Hopelijk komende nacht ook! Net een paasontbijt gehad, nu even lekker thuis en straks werken. Morgen om 11.30 weer vrij. Heb nog weinig zin. Fijne dagen meiden!
Ja gezellige dagen gehad! Lekker gewerkt en vandaag dagje met schoonfamilie. Veel eieren gevonden maar dan wel van chocolade !
hahaha Wij hebben echt hangdagen gehad, we wouden gaan wandelen maar wat een rotweer is het toch. En ik zit net op buienradar te kijken en volgens mij blijft het voorlopig zo, he bah!!
He meiden, Hier ook heerlijke dagen gehad. Gister bij schoonfam. vandaag lekker thuis met z'n drietjes. Onze bengel was in een heerlijke knuffel bui.... Vond alles goed als ze maar kon knuffelen... lekker samen tot 9.00 in bed gelegen (met zeppelin op de tv gaat dat prima) , daarna uitgebreid ontbijt. heerlijk Maar, jammer van het weer, Wilden ook lekker gaan wandelenn maar dat zat er niet in . Hier trouwens ook ongi geworden, Netjes 28 dagen. Nou, deze ronde er maar eens fatsoenlijke tegen aan gaan x
Zucht, mannen....en nog 10 x zucht. Vannacht werd het kleine ventje weer wakker rond 4u maar niet echt overstuur, dus ik gewacht en yes hij sliep binnen 5 min weer verder! Man was helemaal niet wakker geworden trouwens. Daarna werd hij weer om 5.30u wakker, haalt mijn man hem er meteen uit! GRRRR, al mijn werk voor niks...zegt hij; ja ik wil nog even dit laatste uurtje doorslapen hoor. Mannen...zucht! Maar goed vanavond weer proberen. Ik begrijp niet dat nu hij beter is hij nog steeds 's nachts wakker wordt, ik hoop niet dat dit nou zo blijft, maar goed hij heeft deze fases vaker gehad en dan ging het voorbij dus hier ga ik toch vanuit. Woezel, gezellig, dus we lopen bijna synchroon haha! Het wordt een spannende tijd
Die tijd heeft onze zoon ook wel gehad. Nadat hij ziek was nog een paar nachen wakker worden ja. Gewoon inderdaad even doorbijten zodat hij weer snel in het ritme komt! Hier een dagje vrij. Vanmiddag CB met zoonlief. Ben benieuwd. Gister was hij alweer 1,5!
Ah dus hij heeft het al gehad, en viel het mee of tegen de BMR prik? Zo, hij ligt in bed! Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel uur slaapt jouw zoontje ongeveer overdag? En doet hij een of twee dutjes?
Hoi hoi, Onze doochter heeft ook van die periodes hoor, dat ze dan 's nachts vaak wakker wordt. Met een knuffel en speen slaapt ze echter wel weer in, maar goed, die fases van slechter slapen ken ik ook wel. En dan weer weken dat ze gewoon helemaal niet wakker wordt 's nachts... Ach, komt echt wel goed, wel balen als je man hem er weer uit haalt.... En die BMR prik, hier heeft ze ze ook al gehad. Wel last van gehad, paar dagen koorts (na 5-12 dagen komen de symptomen pas bij deze prik, niet meteen binnen 24 uur) Meisje slaapt nog lekker. Moet haar zo maar weer wakker maken denk ik. Ze slaapt meestal zo'n 2,5 á 3 uur. Langer dan 16.00 laat ik haar niet slapen, wil ook dat ze vanavond weer goed slaapt... Ze had trouwens rond 13 maanden geen ochtendslaaptje meer. Sindsdien slaapt ze 's middags zo veel. Wel lekker. Jojo hoe gaat het met je bekken? naar de oefentherapeut geweest vandaag? ben benieuwd! Oboemasbaby, hoe gaat het met jou? X
Hoi Dames, Heb weer bijgelezen. Waren hier drukk dagen. Verjaardag. Op visite bij ouders een schoonouders. Gelukkig gisteren helemaal niks. Ik heb wel geluk. Vandaag werken en morgen en donderdag weer vrij MinniJ* Balen dat het nog niet helemaal wil lukken. Hij moet er denk ik weer aan wennen dat ie gewoon door moet slapen. Bij ons word D ook alleen wakker als ie niet lekker is. Verder slaapt ie gelukkig goed. D slaapt vanaf denk ik 14 maanden ook nog alleen in de middag. Eerst was dat zo'n 2 uur. Maar nadat hij in het ziekenhuis heeft gelegen. Slaapt ie meestal 3 uur. Is wel lekker hoor. Tegenwoordig ga ik ook even liggen. Ben zo moe. Woezel* hier gaat het wel goed. Ben ontzettend moe. En af en toe flink misselijk... Zo vervelend. Zit heel snel vol. Had dit bij D helemaal niet. Mijn moeder heeft vandaag een gesprek. Dus dan hoort ze of ze volgende week naar huis mag. Of dat ze toch nog even moet blijven. We wachten voor mijn schoonvader nog op de oproep voor de MRI. Die zal hopelijk meer duidelijkheid geven over de pijn. Volgende week de echo :-D ik kan niet wachten..... Wat duurt wachten lang. Mamsie* balen dat de punctie niet helemaal naar je zin is verlopen. Gaan ze het misschien nog over doen? Of moet je eerst deze uitslag afwachten. JoJo* hoe voel jij je? Buiten je bekken? Last van kwaaltjes. En heb je een voorgevoel over het geslacht van je kindje? Ik heb sterk het gevoel dat het een meisje gaat worden (hoop ik ook stiekem) Maar mijn vriend denk dat het weer een jongen gaat worden. Omdat Uilen (achternaam vriend) alleen maar jongens maken. We moeten nog even geduld hebben. Nou ik ga hier weer even aan de gang. Dan kunnen we op tijd naar huis.... Pff moet tot 18.15. als het mee zit kunnen we om 18.00 uur weg... Fijne avond.
Hoi! Spannende weken dus voor je Oboemasbaby! Zo benieuwd naar jullie echo! Thijn slaap ook al een tijd niet meer in de ochtend. Hij sliep altijd ruim 2 uur in de middag maar de laatste 2 weken is dat maar 1,5 uur.... 's avonds rond 19.00 erin en de volgende ochtend rond 7.30 weer wakker! Grote jongen wordt het al, 12,125 kilo en 87,7 cm!
Ok, dus als ik het zo lees is het niet zo gek dat mijn ventje soms 3u per dag slaapt, vandaag waren het maar 2 uurtjes, het wisselt nogal. Maar inderdaad ook nog maar 1 dutje, ik was even nieuwsgierig @Oboemasbaby, wat spannend he die echo, ik ben benieuwd of je het hetzelfde zult ervaren als de eerste echo van je zoontje. Ik was zo emotioneel, ik ben benieuwd of ik net emotioneel zal zijn als toen. Ik snap dat je benieuwd bent wat het wordt, ik heb nu ook wel een heeeeeele kleine "voorkeur" voor een meisje, maar een jongen is even welkom Ik hoop dat je misselijkheid gauw weggaat trouwens! Vanaf 12 weken zou het minder moeten worden toch? Ik ben gelukkig nooit misselijk geweest, hoop dit in een volgende zwangerschap ook niet te hebben.
Hahaha! Komt ook doordat manlief pas om 9 uur of later begint met werken. Thijn slaapt vaak totdat 1 van ons uit bed moet (nadeel is dat als ik een vroege dienst heb, hij dus ook wakker word. Dat is om 6.00-6.15) Als er bij ons een 2e komt, heb ik ook een voorkeur voor een meisje hoor! Altijd al meisjes gewild. Een jongen is ook echt super hoor en zou enorm welkom zijn maar als ik mocht kiezen....
Ja maar dat is normaal ik denk dat heel veel vrouwen dat hebben als ze eenmaal een zoontje hebben, ook al geven ze het niet altijd toe..zolang je niet helemaal teleurgesteld bent de rest van de zwangerschap als je weet dat het weer een jongen is Ik ben vooral benieuwd wat voor persoonlijkheid de volgende zal worden, hoe hij/zij eruit zal zien, zo spannend weer! Ik weet niet waarom, maar ik heb een voorgevoel dat ik alleen maar jongens zal krijgen haha...toch lijkt het me wel leuk hoor, een meid, niet alleen vanwege het getut en de jurkjes (ook wel een beetje hihi), maar ook omdat ik het gevoel heb dat ik daar later toch meer mee zal kunnen praten/delen. Oh, vannacht heeft hij weer doorgeslapen, nu hopen dat we in het goede patroon weer rollen