Fijn Minniej! Hier weer last van muizen in huis. Lopen tussen zolder en slaapkamer. Zo irritant! Word er gewoon wakker van....
Oh bah!! Ja ik heb er ervaring mee in mijn vorige woning, ken je niet iemand met een kat die je een weekje mag "lenen"?
Oh haha nee dat is geen goed idee! Heb je veel muizenpoepjes gevonden? Ik ben benieuwd wanneer wij last krijgen hier in ons nieuwe huis, ik vermoed over niet al te lange tijd met alle voedselrest4en die zoonlief achterlaat...
Goedemorgen! Hier schijnt het zonnetje al lekker! Heerlijk. Ga zo even de stad op zoek naar schoenen voor zoonlief. Ben benieuwd of we iets betaalbaars vinden! Die muizen komen waarschijnlijk van 2 huizen verderop. Daar wonen mensen die alles behalve schoon zijn. Huis is een puinzooi. Muizen zitten op zolder en lopen via alle zolder het hele blok door. Buren naast ons hebben er ook al 7 gevangen. Bij ons al 3 dood.... Fijne dag meiden!
Hey Meiden, Ik lees mee, maar ik vergeet net zo hard weer wat ik gelezen heb en weet dan niet meer waar ik op moet reageren! Iets over slaapjes... Mijn dochter sliep tot bijna 1,5 jaar nog 2keer! Ze kon ook echt niet zonder, want dan viel ze tijdens de boterham in slaap aan tafel (hilarische foto's geeft dat) Driftbuien... begint idd met zo'n 13 maanden en wordt alleen maar erger hahahahah. Soms is het wel irritant vind ik, maar ik moet er vaak ook erg om lachen! Mijn dochter kan helemaal uit haar pan gaan en dan gerust 45min lang en als ik dan zeg "charlie ben je klaar?" Dan staat ze op en zegt ze "ja ok" hahaha drama queen! Minniej, ging je nu met ovu testen aan de slag of gewoon op de gok??? Weet het even niet meer! Spannend he! Vind de weken na je ei altijd zoooooo lang duren! Mamsie, morgen de uitslag van de puncite?? Spannend he! Hoop dat het toch gelukt is en je helemaal gerust gesteld kunt worden!!! Iehllll muizen!!!! Ik zat laatst op de bank en in mijn ooghoek zag ik iets en ja hoor daar liep een klein muisje!!!! Ik heb me rot gegild hahah! Nu wonen wij op 2 hoog, nieuwbouw en daar komen ze dus ook als je de deur open hebt staan! Wij hebben een apparaat gekocht die signaaltjes afgeven waar de muizen gek van worden en op de vlucht gaan, maar misschien kan dat niet ivm je hond... Oboemas, balen he die misselijkheid! Heb je ook bepaalde dingen die het verergeren? Ik moet al kokhalzen bij het idee aan aardappelen bahhhh (en t zuur kruipt alweer in mijn keel haha). Duurt lang he tot de echo! Voor jou nog langer dan voor mij in verhouding... Heb je het al verteld aan iedereen en hoe werd er gereageerd??? Woezel aan de slag dan maar he hahah! Spannend hoor! Wel leuk als Minniej en jij ook gelijk lopen! De oefeningen werken goed! Ben ondertussen ook bij de therapeut geweest en kreeg idd dezelfde oefeningen. Er is beginnende BI geconstateerd, maar met de oefeningen die we wekelijks op bouwen, moet ik het een heel eind te redden zijn! Ik ben blij! Kan sinds gisteren ook weer een beetje in huis rondlopen en rommelen en dat is voor mij een grote stap! Hopelijk woensdag weer werken. Maandag en dinsdag ben ik altijd vrij. Hier even mijn banner aangepast, want ik kreeg vandaag een smsje van de vrouw van mijn man zijn collega (snap je hem) met felicitaties voor mijn zwangerschap! Ze had me hier gezien en herkend door de foto van Charlie in mijn banner! (dom dom dom) Echt balen, want we wilden het iig tot aan de echo stil houden. Hopelijk houdt ze haar mond! Zij is zelf ook zwanger en actief hier! Ik ga nog wel even terug lezen, want echt gereageerd heb ik nu niet volgens mij!
OH en Oboemas ik denk dat wij een jongen gaan krijgen! Het maakt me eigenlijk vrij weinig uit! Ik heb al een dochter en dat wilde ik altijd heel graag, dus wat het nu ook wordt, alles is welkom! een meisje is praktisch en leuk voor charlie, die nu al zegt dat ze een zusje wil, maar een jongen is leuk, omdat je ze dan allebei hebt en ook leuk voor mijn man! Ach, als het maar gezond is! Heb je al duidelijkheid over je moeder????
Goedemorgen ladies Heerlijk het zonnetje vanmorgen, en dan pas ik ook nog eens weer in mijn oude jeans, een beetje strak bij mijn buik maar goed, ik heb mijn oude figuur weer terug (hopelijk niet voor lang!). Maar zo'n buikje kom je volgens mij nooit meer vanaf. Jojo, ik ga gewoon vanaf dag 9/10 flink aan de slag en voor het leuk gooi ik er op dag 12 een ovulatietest tegen aan, ook om te zien of ik zoals altijd mijn ei tussen dag 12 en 14 heb, want wie weet is het opeens anders en ovuleer ik pas dag 16 ofzo, toch handig om te weten. En ik ben er toch al veel mee bezig, of ik nou zo'n test doe of niet, het is alleen handig Ben je erg misselijk trouwens? Oh ik hoop dat ik niet al te misselijk word, maar ik weet wel dat bepaald eten me niet aan stond, eigenlijk alles wat warm was, en we waren toen ik 6 wk zwanger was op Kreta, en sindsdien kan ik dus geen feta meer zien, omdat ik het toen zo vies vond. Ik at alleen 2 weken lang zoete dingen, dat ging er wel in. Maar ik ben nooit echt kotsmisselijk geweest gelukkig. Nou jojo, je bent helaas betrapt hihi, en niet meer anoniem op het forum, lastig zeg, nou moet je altijd oppassen wat je zegt Ach ja, zulke gekke dingen zetten we toch niet op het forum? Ik heb zelf gelukkig nooit iets geplaatst over mijn rekbare slijm of dat soort muk, ik zou het niet zo leuk vinden als een kennis dat dan leest die ik over een week weer zie haha!
Oh jojo, ik vind het trouwens nu vooral lang duren, tot mijn ovulatie, eindelijk ben ik bijna van mijn menstruatie af, en nu nog wachten tot maandag/dinsdag voordat het zin heeft om te klussen. Alhoewel man vast eerder wil na een week onthouding..
He meiden, Hier ook lekker het zonnetje! heerlijk! Hopenlijk straks nog even wandelen met dochter. Die trouwens in een mega aanhankelijke fase is. Alles is mamamamamamamamamamama. Naar bed gaan is ook ff minder leuk. Gister sliep ze pas om 20.15 terwijl ze eigenlijk altijd om 19.00 meteen in slaap valt... En vanmiddag wilde ze ook niet, totdat ze in dr bedje lag en dr speen gevonden had, toen sliep ze toch binnen 5 min. Pfff en die driftbuien, die zijn hier nu ook echt mega aanwezig. Echt een driftkop hoor. En dan met alles gaan gooien, stampvoeten pfff. Nou ja, het gaat vast over, @Jojo, wat fijn dat de oef helpen en dat er goede hoop is voor je BI! Goed oefenen en doen wat de therapeut zegt... Wel vervelend dat je herkent bent. Ergens snap ik niet van die vrouw dat ze je gewoon niet anoniem heeft laten blijven. Ik bedoel, ik heb hier ook een kennis ontdekt, maar heb haar niet eens gezegd dat ik haat gespot heb. Gun haar ook gewoon de privacy en anonimiteit en volg haar ook niet ofzo. Oh, en die muizen, getsie! Zou er echt helemaal gek van worden ieuw... @ MinnieJ: nou, dat wordt spannend voor ons deze maand! hahaha wel leuk, dat we zo gelijk oplopen idd. @Mamsie: spannend hoor, de uitslag van je punctie morgen... Komt goed! Fijne dag! X
Grappig, hier is alles babbo babbo babbo (papa in het Italiaans), soms voel ik me dan wel onzeker, waarom nou niet eens mama, maar ik denk dat het komt omdat ik er altijd ben, ik ben een soort onderdeel geworden van het meubilair (ik werk momenteel niet). Zeker spannend dat we zo gelijk lopen Woezel!! Kunnen we samen wachten in spanning begin mei haha! Ik zou dan 5 mei weer ongesteld moeten worden...13 mei komen mijn schoonouders op bezoek uit Italië, zou leuk zijn als we deze keer dan face to face kunnen vertellen dat we zwanger zijn, ipv via skype.
Mamsie, ik ben benieuwd morgen, houd ons op de hoogte. Trouwens. Ik heb niks gehoord van de huisarts, en ze zei dat het anderhalve week zou duren voordat de HA het weet (als er iets zou zijn/baarmoederhalskanker onderzoek), we zijn nu anderhalve week verder en geen telefoontje dus ik hoop dat ik ervan uit kan gaan dat alles goed is, toch wel goed dat ik het gedaan heb.
Jojo, wat vervelend dat iemand je al feliciteerd zeg! Zou ik persoonlijk nooit doen tenzij die persoon het zelf kenbaar heeft gemaakt! Maar goed, dat het is het risico van zp! Ja toch wel een spannende dag morgen! Ze bellen rond het middaguur. Vandaag een smsje van een goede kennis dat ze, na 5 jaar en 2 mk, 11 weken zwanger is. Zo blij voor hen!
Goede avond allemaal, Ik heb even bij gelezen. Morgen ga ik even reageren. Nu eerst maar naar bed. Kleine man had verhoging 38,6. En was heel hangerig. Om 20.30 naar bed. Met een slokje melk en een zetpil. Hopelijk voelt ie zich morgen beter. moet werken en mijn schoonmoeder komt oppassen.. Hoef maar tot 14.15 dus valt mee. Maar als hij vannacht weer loopt te spoken.... Weltrusten allemaal en tot morgen.
Goedemorgen allemaal, Daar ben ik weer. Kleine man was vanmorgen weer helemaal in orde. Vrolijk en druk.. Dus niks aan het handje. Wel vreemd maar ja. Ben blij dat het over is. Mamsie* succes met wachten en ik hoop voor je op een goede uitslag. MinniJ* Weet je al iets. Ik moest zelf bellen voor de uitslag. Hoop op goed niews. Is toch spannend he. Woezel en Minni* Ik hoop dat het voor jullie nu snel raak mag zijn. Zou leuk zijn he. Weer 2 tegelijk. Hier geen last van muizen. In het vorige huis hadden we ze een tijdje in de schuur. Daar stond voer voor de konijnen. Dus die hadden het goed. Zodra de konijnen en het voer weg waren (was super allergisch) waren de muizen ook verdwenen. JoJo* Ik moet echt eten waar ik zin in heb. Als ik er al geen zin in heb dan word het niks. Laats shoarma gegeten. Na een broodje had ik het wel gehad. Bah. Word nu ook al naar van het idee. Ik drink geen koffie meer. Heb ik helemaal geen trek in. En slagroom op de taart hoeft ook even niet. haha. Verder gaat het prima. Ik weeg gelukkig net iets minder dan voor dat ik zwanger werd dus gaat goed. Nu gaat het wel hard hoor. Maandag de 1e echo. Heb zo'n zin erin. Maar ben ook wel een beetje bang. Je weet het maar nooit. Vorige keer had ik met 7 weken al een echo. En dan heb je al gezien dat het hartje klopt en dat het goed zit. Dus wel spannend. De meeste vrienden en fam weten het. Mijn collegas ook. Alleen mijn bazen nog niet. Die vertel ik het na de echo als alles goed is. Ben beniewd hoe ze reageren. Want van de 4 binnendienst. Zijn er dan 2 zwanger. Mijn collega is 6 weken verder.. Ik wilde bij de eerste zo graag dat het een jongen werd. Omdat ik mezelf niet als meisjes moeder zag. Rokjes/jurkjes en speldjes. Maar nu lijkt het me zo leuk als we er een meid bij krijgen. Maar als het een jongentje word ook prima. Als het maar gezond is. Leuk voor Damon. Als hij een broertje krijgt. Mijn moeder mag 24 april naar huis. En nu mag ze de weekenden naar huis. de 17e ging niet lukken dat was te snel om alles te regelen. Maar ze mag de 17 e de avond naar huis omdat mijn vader jarig is. Dus nog even geduld. Maar het einde is in zicht. Mijn mijn schoonvader gaat het ook beter. Minder last / pijn in zijn rug. Dus gaat allmaal de goede kant op. MinniJ* Dat zoete herken ik wel. Heerlijk. En kaas. Ook lekker. haha Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend. hier weinig. Even bij mijn mams op bezoek. En de verplichte dingen zoals boodschappen en zo. Maandag echo en lekker vrij samen met mijn liefies... Heerlijk. Fijn weekend alvast.
Fijn dat je mannetje weer fit is Oboemasbaby! Is echt niks he, als ze ziek zijn.... Spannend hoor, de eerste echo! De tijd gaatnwel snel. Je kruipt alweer naar de magische 12 weken toe! Hier wel wat dingen op de planning dit weekend. Morgen zelf volleyballen en zondag worden er 2 baby's uit onze vriendengroep gedoopt. Dag na elkaar geboren. Bijzonder! Ik ga even in huis aan de slag!
Goedemorgen dames!! @mamsie, en al wat gehoord? Ik ben benieuwd. Wat geweldig dat je vrienden zwanger zijn zeg, na zo lang proberen, wat zullen ze in de wolken zitten!! @Oboema, bij mijn zoontje was het ook zo vorige week, 's avonds hoge koorts en hangerig, en de volgende ochtend helemaal niks aan het handje en weer vrolijk! Bij kleintjes kan de temperatuur gauw wisselen ook had ik gelezen, volgens mij...maar gelukkig dat hij wat beter is! En wat fijn dat je moeder naar huis mag. Hoe zit het trouwens met je buik? Groeit die nu sneller dan bij de eerste? Of hetzelfde? Ik ben benieuwd of ik nou bij een tweede dezelfde soort buik zou krijgen...dus laag of hoog, puntig of rond.. @mamsie nog even, nu er in je vriendenkring baby's zijn geboren, gaat het al wat meer voor je man kriebelen? Er nog over gehad of niet meer natuurlijk omdat je met iets anders aan je hoofd zat? @Hier, ik heb gister weer koekjes gehaald...zucht, zo stom om met trek naar de supermarkt te gaan, heb van die chocolade koekjes gehaald met suiker erop, DUS, net 4 eruit gepakt en de rest wegegeooid, ik weet het, het is zonde, maar anders vreet ik echt zo'n heel pak leeg!
Jaaaaa alles is goed! De chirurg belde net dat er geen gekke dingen bij de punctie zijn gevonden! Zo ontzettend blij en opgelucht!!! Reageer vanavond even wat uitgebreider. Eerst even tot mezelf komen. Pfff wat een stressdag.....
Yeeeeeeeeeeeeeee!!! Gelukkig mamsie, kan je dit eindelijk van je afzetten. Lekker zulk goed nieuws voor het weekend he?