In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Mamsie hoe is het vandaag gegaan de doping?

Hier brak ook pas rond 17u het zonnetje door woezel, hele dag was het grijs:(

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Doen jullie trouwens gekke dingen zoals op je hoofd staan ofzo:p?
    hihi...ik weet na de sex nu niet zo goed wat ik moet doen, wil eigenlijk meteen gaan plassen maar vind het zo zonde dat alles eruit stroomt meteen, ook al weet ik dat er heus genoeg binnen komt..gisteravond maar even 10 min gewacht voordat ik naar de wc ging:)

3. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha ja hoor, sta altijd even op me kop op het matras:p. Nee, doe niks geks, misschien even langer blijven liggen dan normaal maar verder niet hihihihi

Sta ook altijd versteld van al die verhalen dat meiden van alles voelen bij de eisprong. Wat je zegt Minnie, ik voel me wel wat 'beter' dan normaal in me vel maar verder niks bijzonders.

Mamsie: fijn dat de doop mooi was.

Zijn jullie kindjes gedoopt? Mijn dochter wel. Was ook heel bijzonder.

X

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier nooit wat geks gedaan hoor!
    Doordat het bij de 1e twee jaar duurde, was het plezier wel een beetje weg (nou ja bij mij dan, manlief had er nog steeds plezier :D).
    Op een gegeven moment besloten dat ik er weer plezier in moest gaan krijgen. Manlief na het werk opgewacht met mooie lingerie aan. Die maand was ik zwanger ;)

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja mijn zoontje is ook gedoopt!

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja hoor, nu zie ik het helemaal voor me, op me kop op het bed staan en dan even schudden hahahaha (iets te veel verbeeldingsvermogen....;))

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha ik zie manlief ook al kijken als ik dat zou doen! Volgens mij gaat het me niet eens lukken, op de kop staan

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha ja de mijne zie ik ook al kijken (gaat mij overigens ook neit lukken hoor). Krijg al de slappe lach bij het idee... Sorry, snap best als vrouwen dat doen hoor, maar zie het mezelf niet doen nee

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hahaha nou gelukkig dan doe ik dus niks verkeerd als ik dat soort trucjes ook liever niet uithaal:p

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

overigens denk ik dat als je enorm gaat letten op die eisprong dat je wel van alles kan voelen hoor, als je maar vaak genoeg denkt ik ben misselijk dan kan je het ook echt worden!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jaaa Minniej dat denk ik ook hoor! Heb me zo vaak zwanger gevoeld terwijl het niet zo was. De maand dat het raakt was, was ik er juist van overtuigd dat het niet raak was.
    Wij vrouwen zijn soms rare wezens! Hihi

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja hier ook, ik was er ook van overtuigd dat ik niet zwanger was, ook al wezen wel wat dingen er duidelijk op zoals die bekende krampen voor NOD, maar ik weet dat ik heel chagrijnig was en dacht nou hupsakee even die test want hij is toch negatief want als ik ongesteld moet worden ben ik ook zo duivels, en dan weten we dat ook meteen weer even, en meteen was de test positief toen ik em in mijn urine doopte, dus ik meteen dacht dat hij stuk was haha, ik kon het echt niet geloven....

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zooooo dan wat is hier veel gekwekt!!!!

Moet erg lachen om de atletische trucs waar jullie het over hebben hahaha! Bij de eerste hebben wij dat wel gedaan. Ff met je benen in de lucht blijven liggen met een kussen onder je kont en schudden lol! 2e ronde was het raak! Nu niks gedaan en in ronde 1 raak hahah dus het helpt niks hahaha!!!!

Ik voel mijn eisprong altijd heel goed. Ik heb dan echt kramp in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden, maar dat is dat dan dus niet. Ik heb ook altijd vreselijke last van mijn menstruatie! Pijn in mijn rug en bovenbenen en in mijn buik. Ik vond de eerste weeën ook erg op menstruatie krampen lijken. Ik had been en rug weeën bah! Daar ben ik wel weer een beetje bang voor hoor!

Woezel, wat een gedoe met je fiets zeg! Echt balen! Ik heb een Puch en heb veel ruimte tussen zadel en stuur. Die sparta fietsen schijnen ook heeeeel fijn te zijn en ruim!

Jandl, welkom! Leuk he weer voor een 2e gaan! Geeft toch weer net zulke kriebels als bij de eerste! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen, net als Woezel en Minniej!

Oboemas hoe was de echo?????????? Ben wel heeeeel erg benieuwd! Laat je ff wat horen? Toch altijd spannend!

Hier alles prima! Begin vreselijk zenuwachtig te worden voor de 25e! Zal alles goed gaan met ons hummeltje???

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

Was even benieuwd hoe de echo was Oboemasbaby? Spannend hoor!
    Lange werkdag gehad (12,5 uur) dus zo lekker slapen. Morgen wat uigebreider reageren!

Truste!

15. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    o, 12,5 uur werkdag, pffff.
    Ben ook benieuwd naar de echo van oboemasbaby...

Zo, manlief heeft het stuur van mijn fiets een stuk hoger gezet, gisteravon met zitje en al geprobeerd, ging goed met op en af stappen. Zo met dochterlief proberen als ik dr naar het kdv breng.

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja ik ben ook benieuwd naar de echo van Oboemasbaby!!

Nou we zullen even geduldig moeten wachten:)

@Jojo, ja ik kan me voorstellen dat je nu af en toe weer gaat denken aan de bevalling. Ik ben eerlijk waar al het negatieve ervan vergeten, maar ik herinner me nog wel dat ik 's ochtends het ziekenhuis uit werd gereden in de rolstoel en er een zwangere vrouw naar binnen liep en ik dacht; behhhh, jij moet nog! haha

@Hier, afgelopen nacht was ventje weer wakker, de nachten ervoor heeft hij 2x doorgeslapen, pffff het blijft elkaar afwisselen.

Nu was hij hartstikke overstuur en stond rechtop in zijn bedje, maar hij was gister de hele dag uit zijn doen dus ik had het eigenlijk al verwacht, ik denk dat er een tandje doorkomt, hij zat de hele dag met zijn vingers in zijn mondje en huilde daarbij regelmatig. We waren allebei moe en trokken het niet zo om hem een uur te laten huilen enzo, vooral omdat hij rechtop stond zag ik niet in dat we succes zouden boeken want hij was dus niet half aan het slapen of zo, dus we hebben hem maar weer bij ons genomen.

Zodra hij bij ons lag sliep hij meteen weer dus hij had het toch nodig even bij ons te zijn of het nou vanwege pijn is of bang om alleen te zijn.

Tja ik kan er niks aan doen, aan de ene kant weet ik dat we er geen gewoonte van moeten maken, maar wat moeten we dan, keihard laten huilen? Ik kan het echt niet..

Ik ga ervan uit dat dit een fase is, we hebben vaker weken gehad dat hij zo om de nacht bij ons kwam slapen, en op een gegeven moment was het altijd weer afgelopen. Het lijkt nu wel wat langer te duren alleen..we zijn al best een tijdje aan het sukkelen. Maar hij is ook 2 weken ziek geweest, en daarvoor leek hij ook iets met tandjespijn te hebben..

Overigens is hij nu de laatste dagen ook sowieso wat hangerig waar woezel het ook over had, telkens bij mijn schoot aan het jengelen, soms lijkt hij gewoon te willen knuffelen.

Nou, in ieder geval hebben we gisteravond wel even tijd gehad om te seksen voordat we naar bed gingen:p, maar goed als ik ervan uitga dat mijn eisprong op de 14e dag is heeft gister seksen nog niet zoveel zin gehad, we doen het gewoon maar om de dag en zien wel of het raak is deze maand:)

Spannend........!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goedemorgen!

Jojo, nog even geduld. Bijna de 25e! Het is ook echt spannend he,mdie eerste echo! Vond het zo'n bijzonder moment!

Oboemasbaby, je laat ons wel in spanning hoor!

Minniej, lastig hoor dat je mannetje weer wakker is! Wat een gedoe he. Geen idee wat wijs is nu...... Ik heb echt het geluk dat Thijn bijna niet wakker word in de nacht!

Woezel, hoe ging het fietsen?

Hier dagje vrij. Denk dat ik maar even plantjes voor in de tuin ga halen straks. En misschien even naar de kapper, als die tijd heeft!

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Lekker, geniet van je vrije dag mamsie:)!

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Echt vrij was het niet! Druk ochtendje gehad, aan het huishouden besteed! Moet ook gebeuren. Als beloning vanmiddag naar de kapper. Fijn, fijn!

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ken dat, heb ik even tijd voor mezelf ga ik schoonmaken, ach het werkt ook wel ontspannend toch?

Pfff wat een rotweer zeg, net door regen en storm eventjes naar de apotheek gewandeld, ik wou toch even eruit met zoonlief, maar hier word je toch gek van, wanneer begint die lente nou?

Deel Deze Pagina