In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Jandl mijn zoontje is nu bijna 15 maanden:) En inderdaad de tijed vliegt.

Ja mamsie anders zie ik deze maand maar gewoon als proef draaien:p

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Thijn doet dat dus lopend. Ben altijd blij als hij op bed ligt :D.
    Hij liep toen hij bijna 14 maanden was.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Een goede generale repetitie zeg maar! :D

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier is het ook een drukke kruiper, en constant alle kastjes open en dicht doen!! Ik heb al overal babysloten op moeten plaatsen want hij ging de glazen eruit halen:p

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hihi inderdaad, nou vanavond sla ik echt even over hoor want ik ben nu wel een beetje uitgeput:p!

Tot mijn grote verbazing had manlief gister wel weer zin, terwijl we op dag 11en 12 al hadden gevreeën. Hij vindt het wel leuk dat oefenen, ik moet zeggen dat we het nu wel ietsje vaker doen, normaal zitten we op 1x in de week en soms slaan we zelfs een week over, nu hebben we het zeker 3x per week gedaan:)

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahaha MinnieJ, mannen vinden dat nooit erg;)

Onze dochter loopt ook de hele kamer rond en komt overal aan waar dat niet mag. Ze kan sinds kort ook bij de eettafel komen, heel vervelend want ze trekt alles eraf. Ze liep trouwens ook met 14 mnd.
    Ze heeft hier een nieuw woord geleerd; Nee! En om dat kracht bij te zetten schudt ze heel hard met dr hoofd...:D Moet er wel heel erg om lachen. Alleen is alles nu 'Nee'....;)

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Meiden! Ik kan jullie niet bijhouden!!!! Ik spring ook even vanaf hier weer in! Mijn hormonale zeef hoofd kan niks onthouden hahah!

Natuurlijk wel dat Oboemas een goede echo heeft gehad! Fijn joh! maakte me echt een beetje zorgen om je! En zelfs naar voren gezet!!!! Ik gok dat ik een paar dagen terug gezet word. Waarom weet ik niet!

Mijn dochter is 2 jaar en liep met 12,5 maand, maar ze was vrij vlot hoor!

Er wordt druk geklust met al die aankomende, verstopte en gesprongen eitjes, dus dat gaat hopelijk mooie testen geven over 2 weken!!!

Hier alles goed! Vreselijk zenuwachtig voor woensdag! Hoop zo dat het goed gaat in mijn buik!

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Jojo, komt echt wel goed hoor woensdag! Maar kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!

9. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, die fase heeft ze nu wel geloof ik. Vanavond ook weer eventjes, wel minder dan gister gelukkig....

Hopenlijk gaat het snel weer over

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Jojo, maak je geen zorgen meid, het gaat vast allemaal goed:) Ben je erg misselijk? Of met vlagen nog steeds?

Hier gister gezellig vrienden op bezoek gehad, mijn mannetje heeft pizza gemaakt (Italiaan dus hij is er heel erg goed in), was erg gezellig:)

Vannacht is het kleine mannetje wel weer wakker geweest na 3 dagen heerlijk doorslapen, en weer rond dezelfde tijd, elke keer zo tussen 4 en 5, echt een rottijd want ik kon dus niet makkelijk meer in slaap vallen daarna:(

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Jippie, eindelijk komt mijn eitje eraan! Wat laat maar better late than never:p

Niet door een test dat ik het weet maar ik weet het gewoon door bepaalde dingen. Gelukkig maar:)

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Gelukkig Minniej! Veel plezier vanavond dan hahaha!

Werkdag zit er weer op. Lekker bankhangen met manlief terwijl zoonlief slaapt.

Spannend he Jojo, bijna woensdag!

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Pfff wat een raar weer toch de laatste tijd! Dikke hagel hier vandaag maar ook in het zonnetje een stuk gefietst...... Van mij mag het voorjaar weleens komen!

Hoe was jullie weekend?
    Moet morgen en dinsdag extra werken ivm ziekte. Bleh, niet zo'n zin in.....

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hey!!

Jazeker rotweer, je wordt er gek van, maar eind van de middag was het wel even mooi.

Ik had vanmiddag bezoek omdat ik morgen 30 wordt, eigenlijk brengt het ongeluk een dag voor je verjaardag vieren, maar maandag is wel echt een rotdag om jarig te zijn:p

Nou, het is hier drama het naar bed brengen...we stappen van de ene fase in de andere, hij huilt maar klinkt wel heel moe, ik wacht nog even..

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Pfff schiet niet op zeg, dat slapen!
    Hopelijk wel een goede nacht!
    Ik duik er zo in. Slaapdienst gehad, slaap altijd zo beroerd op het werk.....

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hij is gelukkig in slaap gevallen en heeft doorgeslapen, vast omdat mama vandaag jarig is:)

Hij heeft overigens wel 20 min gejammerd maar het was echt heel zachtjes half slapend, ken je dat? Zo'n heel moe huiltje waarvan je weet als ik nu zijn kamer in ga maak ik hem juist weer wakker, en er zaten af en toe ook pauze's in.

Toen hij na 20 min eindleijk stil was was ik ervan overtuigd dat hij vannacht wel weer wakker zou worden, maar nee hoor:)

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Lief van zoonlief, dat hij je heet laten slapen ;)

18. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hoi Dames,

Sorry. Het is er vrijdag niet meer van gekomen.

MinniJ* gefeliciteerd met je verjaardag. En lekker dat je zoontje je heeft laten slapen :D.

Dat gejammer ken ik wel. Dat is vechten tegen de slaap haha.
    Goed dat je er niet naar toe bent gegaan.

En fijn dat je ei eraan komt hihi. Hopelijk is het nu snel raak.
    Mannen vinden vaker idd niet erg. Alleen had mijn vent af en toe zo ietst van. Oh je bent zeker weer vruchtbaar. Al hoorde ik hem niet klagen hoor. haha.

Welkom Jandl.
    Onze zoon word eind augustus alweer 2. Gaat echt hard. Hij liep met een maand of 13-14. Weet ik niet meer precies.

JoJo* hoelaat heb je je echo woensdag? Ik vond het ook heel spannend hoor. En was ook steeds bang dat het niet goed zou zijn. Maar dat was allemaal voor niks. Heel mooi hartje gezien. En een klein mensje met armpjes en beentjes. heel lief. En een paar dagen vooruit.
    Ik had niet verwacht naar voren gezet te worden. Maar hun verklaarde dat het dan sneller is gaan delen (of zo). Hopen voor jou dat je gewoon zover bent als je denkt. Of ook verder :)

Wij hebben volgende week dinsdag weer een echo om 8.30 voor de nekplooi meting. Mijn vriend zou geen kindje met syndroom van down willen. Dus vandaar.

Wie van jullie heeft deze test ook gedaan bij de eerste?

Verder voel ik me goed. Al een stuk minder misselijk. Al heb ik nog wel een afkeer van verschillende etenswaren/ luchtjes daarvan. Vrijdag at mijn vriend shoarma. Bleeeeh. Zo smerig.
    Verder valt het mee. Ik val nu nog af :)
    Morgen al weer 12 weken. Gaat ineens echt snel.

Dinsdag mag mijn moeder naar huis. JeeeJ. Dus dat gaat goed.
    Alleen ligt mijn schoonvader weer in het ziekenhuis. Had heeel veel pijn. En kon alleen liggen.
    Nu kreeg hij gister ineens koorts. En had hij hoge ontstekingswaarden. Nu bleek er een ontsteking in zijn long te zitten.. Hopelijk komt ie er goed vanaf. En verloop het niet zoals bij mijn moeder.... pfff.
    Dus nu antibiotica voor de ontsteking en een hoop morfine voor de pijn. Maar de oorzaak hebben ze nog niet gevonden.

Onze kleine trekt trouwens ook alle lades open en leeg. Om gek van te worden. En vooral de vogel kooi is erg in trek.
    We hebben een kooi op wielen, dus die trekt ie dan van de muur en zo. Of schudden zodat he water eroverheen klotst. Grrrr.
    Hij blijft het helaas doen.

19. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    MinnieJ: Gefeliciteerd met je verjaardag! En je ei is geweest, nu afwachten!

Dat slapen is erg herkenbaar. hier heeft dochterlief nu ook een periode dat ze jammerd/huilt om in slaap te komen. Inderdaad zo'n jammerhuiltje omdat ze vecht tegen de slaap. Nou ja, komt vast goed;)

Ik heb geen idee of mijn ei geweest is, denk het wel of anders een deser dagen zou moten denk ik (zit nu op dag 16 van de cyclus dus zou wel eens geweest kunnen zijn). Dus, ook hier afwachten geblazen...;)

Oboemasbaby: Wat fijn dat je moeder naar huis mag zeg!
    Maar aan de andere kant vervelend van je schoonvader. pfff lijkt me ook lastig, heel blij zijn omdat je mams naar huis mag en tegelijkertijd in de zorgen om je schoonvader. En dan ook nog eens blij met je zwangerschap! En dat met al die rondvliegende hormonen;)

Jojo: Bijna woensdag! Spannend hoor!

Hier nog 1 weekje werken, volgende week lekker een weekje met vakantie! even een weekje naar Duitsland, kamperen. Hopen op mooi weer maar heb er zoooooooo veel zin in...

Nou, fijne dag!

X

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeej Oboemasbaby, 12 weken vandaag! Belangrijke mijlpaal! Fijn dat je je goed voelt. En wat super dat je moeder dinsdag naar huis mag. Fijn zeg! Maar wat een gedoe dat je schoonvader nu weer in ziekenhuis ligt.... Zit jullie ook niet mee zeg!

Ff ego. Manlief "ziek" thuis vandaag. Al een paar dagen wat last van zijn rug (loopt en fietst wel gewoon, doet verder alles). Vannacht wat slecht geslapen dus hij besloot thuis te blijven. Pffff gaat dan zo zielig doen! Kan daar echt niet tegen. Ik zeg net tegen dat hij eruit moet komen (ligt nog in bed) want de hele dag liggen is ook niet goed voor je rug. Maar dat wil hij niet..... Pfff mannen!

Ik ga even de hond uitlaten en boodschappen doen!

Deel Deze Pagina