Oh mamsie zo herkenbaar, hier kan hij ook flink aanstellen, en Italianen zijn helemaal erg want die grijpen meteen naar de medicijnen, overal moeten ze een pilletje voor nemen, zelfs een snotneus. Weet je wat mijn man dus zelfs doet als hij ziek is, zelf zijn temperatuur opnemen onder de oksel, en echt 10x per dag hopend dat hij iets ziet maar niks uiteraard. Zo irritant... Mannen zouden eens zwanger moeten zijn of een kind baren! @zwangere dames, ik ben trouwens nieuwsgierig, merkte jullie nu bij een tweede sneller dat je zwanger was? Ik vind het zo spannend nu, want bij mijn zoontje merkte ik al een week voor mijn NOD dat er iets aan de hand was, krampen en gedoe..op dat moment kon ik het niet geloven maar achteraf was dit wel een duidelijk signaal.
Hahaha mannen zijn meester in aanstellen! Hier ook zo een hoor. Sterkte ermee Mamsie Hier de laatste dagen echt regelmatig krampen in m'n buik. Echt zo gevoel alsof ik ongesteld meot worden. Wat natuurlijk niet kan, zit pas op dag 16 van de cyclus dus zou wel extreem vroeg zijn natuurlijk. Of zou dit van een eisprong kunnen zijn? iemand ervaring mee met krampen tijdens eisprong? x
Fijn dat jullie het herkennen ! Mannen.... Woezel, ik heb weleens steken in mijn zij gehad rond de eisprong maar lang niet altijd. Dus weet niet of het van ei komt.... Voor de zekerheid gewoon klussen vandaag! Kan geen kwaad toch?
woezel hier dus ook, dit is dus precies wat ik de laatste dagen voel, en nu ga ik twijfelen, zou ik een hele vroege eisprong toch hebben gehad...of heeft dit te maken met de eisprong. Of ben ik er gewoon teveel mee bezig
Ja, ik weet het ok echt niet. Misschien komt het van ons ei, misschien omdat we er mee bezig zijn, weet ik het. Igg klussen we als we er zin in hebben en zien we wel. Maar, zal manlief vanavond toch voor de zekerheid maar verleiden...
Over 2 weken zullen we het weten woezel, of niet...spannend. Tot die tijd gaan we zeker weten van alles voelen en denken en hopen Ik denk dat ik man ook ga verleiden vanavond, ook gewoon gezellig op een verjaardag hihi!
He he Heb mijn banner aangepast, Minniej, wij lopen echt helemaal gelijk op he.. ahahaha Werkse Mamsie (hier ook aan het werk maar oke)
Hey leuke banner hihi! Oh dat wordt spannend Woezel Trouwens heeft mijn internist gezegd dat het uiteindelijk niet perse nodig is dat ik al voor mijn NOD test, zolang ik maar niet wacht tot ik 1 of 2 weken overtijd ben. Dus ik ga gewoon pas op mijn NOD testen want voor mijn NOD maakt me alleen maar nerveuzer als de test dan vaag is of zo..
dames, kunnen jullie mij adviseren over een campingbedje? Ik zit te denken om er er een aan te schaffen, als ventje dan bij ons slaapt omdat hij huilend wakker wordt is het misschien beter dat we het op die manier eens proberen in een campingbedje, vooral als hij 2 uur opeens gaat keten terwijl het 4u 's nachts is En het is ook handig te hebben als we eens ergens op bezoek gaan enzo. Ik zat te denken gewoon de goedkoopste te kopen van topmark, julie enig idee of deze wel ok is?
He MinnieJ, Wij hebben een campingbedje van Koelstra. is wel wat duurder maar bevalt heel erg goed. makkelijk in en uit klapbaar enzo Topmark zou ik niet doen. Mijn zus en zwager hadden dat ding, nou een ramp! Je krijgt dat ding niet fatsoenlijk in en uit elkaar. Die staat nu uitgeklapt en wel bij mijn ouders en gaat daar nooit meer weg (ja naar de sloop ofzo) Testen: Lekker op je NOD gaan testen, anders wordt je gek. Op mijn NOD ben ik nog lekker op vakantie dus test zoieso als ik weer thuis ben de volgende dag Nou, spannend weer! Ik ga weer aan het werk, half dagje vandaag x
Woezel, Heb jij vandaag nog die krampen? Ik niet meer. Ik denk dat ik misschien gister dan mijn ei heb gehad. Heb alleen nooit die krampen gehad...of er niet op gelet. Gister had ik opeens zelfs kramp onderin mijn rug, echt eventjes dat uik dacht auwwww...gek he? Of misschien komt het door de etos zwanger pillen, die horen je cyclus te beinvloeden
Hier vandaag ook geen krampen meer. Misschien ook gister m'n ei? hahaha geen idee. Ik slik geen Etos zwanger pillen. Jij wel? Alleen de foliumzuur. Ja, Koelstra is fijn!
ja etos zwanger zit alles in van a-z, ook foliumz, maar er zit ook iets in wat de eisprong zou kunnen vervroegen, of misschien ook juist dat je het later krijgt..het hoort de cyclus te reguleren (niet dat die van mij onregelmatig was, maar ik had ze nog over van de vorige zw). Wie weet heeft het in mijn geval de boel verlaat...ik vind het wel apart, ik had echt een paar dagen af en toe geborrel en krampjes en een licht zeurderig gevoel, en toen gister echt kramp in mijn rug, en daarna niks meer
Hoi Meiden, Wat een geklets alweer. Wij hebben een campinbedje Cabino. Was iets van 40 euro. Prima ding. Ik wil je wel adviseren er een matrasje bij te kopen. Als onze zoon hem ziet staan bijvoorbeeld omdat vrienden komen met hun zoon. Dan wil hij er al bijna induiken MinniJ* Ik voelde een paar dagen van te voren een aantal dingen Ik had het mega heet. Opvliegers. Geen last van mijn rug. Bij ongi wel Ik had meer last van mijn eczeem. Was heel lang rustig. Verder weet ik het even niet meer. Vandaag 12 weken Joehoe.. En mijn mama mag naar huis. Al gaat het met mijn schoonvader slechter.. Sinds gisteren veel spugen. En hij heeft al veelpijn. Maar dat is met overgeven Nog veeeeel erger. Dus hij vergaat.. Echt niet normaal. En ze hebben niks gedaan. Ga zo eens horen of er al actie ondernomen is. Groetjes.
Oboemasbaby, wat vreselijk van je schoonvader! Wel fijn dat je moeder naar huis mag en dat je nu de 12 weken hebt bereikt, ik ben vergeten dat die tijd ook erg kroop tot de 12 weken..om te horen dat alles goed zat. Voor de rest hier, we zien wel wanneer het raak is, ik ga het nu even allemaal loslaten want ik word gek van mezelf, ik ben goed bezig geweest van dag 6 tot dag 16, ik heb rare eisprong klachten gehad of het was iets anders, en nu zullen we zien... En als het pas over een paar maanden raak is dan is het ook niet erg, dan beval ik misschien in de lente of in de zomer, wat ik graag wou
Hoi! Jeej Oboemasbaby, het zit jullie niet mee zeg! Eerst je moeder, eindelijk positief en dan nu de schoonvader weer! Gelukkig verloopt je zwangerschap wel goed! Minniej & Woezel, de tijd van wachten is aangebroken! Spannend hoor! Ben benieuwd of we er straks 2 zwangeren bij hebben! Jandl, hoe is het bij jou? Jojo, morgen echo toch? Zoooo spannend, 1e echo! Hier 4 dagen gewerkt. Lange dagen gehad. Pffff..... Maar net even lekker hard gelopen! Moet/wil nog 7,5 kilo afvallen. Ook met manlief gepraat maar hij weet helaas nog steeds niet wat hij wil. Zo lastig......
Hey mamsie, ja ik ga er maar vanuit dat het heel onwaarschijnlijk is dat ik meteen in ronde 1 zwanger raak, statistisch gezien is die kans gewoon erg klein. Maar toch spannend Wat jammer dat man het nog niet weet, pfff wat kunnen mannen toch lastig doen he, en vooral als ze het dan nog niet weten..ik zit zo in elkaar dat ik mijn man dan wat meer onder druk zet, en hij zit zo in elkaar dat hij dat dan ook nodig heeft, maar ik weet niet hoe dat in jullie realtie is. Mijn man is erg zorgelijk dus die moet gewoon over een drempel heen worden gepushed