In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Lekker, geniet ervan Woezel!

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goedemorgen meiden!

Hoe is het met iedereen?
    Woezel, druk aan het pakken? Lekker hoor, er even tussenuit!
    En als je dan terug bent, een positieve test:D!

Ik moet vanochtend nog even werken (bespreking) en dan weekend! 2 verjaardagen, altijd gezellig aar wel slecht voor de lijn :p

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Goedemorgen!!

Zoonlief heeft lekker weer doorgeslapen, alweer 3 nachtjes nu volgens mij, heerlijk!! Nu slaapt hij de laatste 2 weken vaker wel door dan niet, het is telkens 3 nachtjes doorslapen en dan weer even wakker 's nachts, ben benieuwd of hij komende nacht wakker gaat worden, ik hoop het niet.

@Woezel, bijna een week voor NOD, ik voel overigens nog helemaal niks anders dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Bij mijn zoontje had ik al een week voor NOD af en toe een lichte kramp in mijn baarmoeder.

Maar goed wie weet is dat nu nog te vroeg, ach we zien wel...

4. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hoi Allemaal,

Woezel* lekker hoor een weekje weg. Zijn we ook wel aan toe. pff.

JoJo* gefeliciteerd met je mooie echo. Laten jullie ook een nekplooimeting doen? (ik zag 12 weken echo staan)

Wij hebben dinsdag weer een echo :)

Woezel en MinniJ* voor jullie zal ik duimen. En hopen dat het raak is. hihi..

Mamsie* wat naar van je vent... Mijn vriend had ook heel lang zoiets van. Ik wil wel een 2e.. OOIT. zo frustrerend. Gelukkig weten over te halen.. Ik had dit gevoel al toen Damon net geen jaar was. En toen vond hij het nog geen tijd.
    Toen werden er weer allemaal vriendinnen zwanger en dat hielp een beetje..
    Misschien heeft hij gewoon tijd nodig. Ik duim voor je dat ie overstag gaat.

Hebben jullie nog plannen voor koninginnedag?

Groetjes

5. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ja, bijna vakantie! Nog een half dagje werken, verder inpakken en morgen lekker weg!~

MinnieJ je bent lekker bezig met je banner veranderen he;) leuk hoor
    Anyway, ik voel ook nog niks bijzonders moet ik zeggen. HAd ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook niet trouwens, voelde ook helemaal niks. ook niet toen ik een positieve test in handen had, kwaaltjes kwamen echt pas met ruim 6 weken ofzo.

Maar, we zien wel, wie weet. Vind het wel weer spannend worden hoor...

Fijn trouwens dat je zoon weer heeft doorgeslapen...

Fijne dag!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Het is ook weer spannend meiden, die NOD! Zeker met het goede voorbeeld van Oboemasbaby en Jojo die vlot een mooie test hadden ;).

Hier werken met Koniginnedag (en op 5 mei). Tja, nadeel van mijn werk.
    Hier trouwens superweer nu! Lekker zonnetje, was buiten aan de molen. Het lijkt wel lente :D!

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hello dames, wat een heerlijk weer was het he? Lekker gewandeld, naar het centrum, uiteraard kon ik het niet weerstaan mooie nieuwe sandalen te kopen (met hak), maar het was ook nodig:p!

@Woezel, het is zeker spannend allemaal, ik hoop dat we snel zwanger zijn, en meteen deze maand zou al helemaal mooi zijn, maar ik reken er op van niet dan valt het altijd mee:)

@Oboemasbaby, hier nog geen plannen, gewoon lekker wandelen en kijken hoe het hier in Haarlem eraan toegaat, we wonen hie rnet namelijk.

Jullie?

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh woezel, ja ik blijf veranderen hihi, maar ik zag deze banner bij iemand en vond hem veel kleuriger:)

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Inderdaad kleurig en lekker vrolijk Minniej!

Ongegeneerd met een bak chocopinda's op de bank hier. Manlief aan het werk dus het rijk alleen!

10. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL

lol;)

11. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, fijne koninginnendag allemaal! Ik ben er over een week weer en dan weten we meteen of het raak is hier en bij MinnieJ --> succes de komende week met afwachten!

X

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jaaah veel plezier Woezel! Dat je maar fijn moe, misselijk en beroerd mag worden deze week! Hihi ( of toch liever wel zwanger maar de eerste symptomen pas een week later)

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Veel plezier woezel!!!

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

He bah!! Wat een rotweer zeg :(

Regent het bij jou ook mamsie?

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja getsie wat een weer!

Hier samen met manlief romantisch muizenlijken opruimen op zolder.....

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

IEWWWWWWWWWWW!!! Romantisch hoor..:p

zijn het er veel??

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Was ook heel romantisch ;)! 2 lijken, alle spullen aan de kant en flink schoongemaakt.

Kleine man slaapt, straks 3 verjaardagen in 1!

trouwens hier al een tijdje droog en koud is het ook totaal niet.

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

3 verjaardagen, jeetje nou veel plezier, wij gaan even lekker de stad in, regenhoes over de buggy en hupsakee, eventjes eruit!

Kleine man is vannacht trouwens weer aan het spoken geweest, en net werd hij alweer na 30 min wakker en bleef huilen, na 3 dagen heerlijkd oorslapen blijkbaar weer onrust. Soms denk ik er zal toch neit echt iets zijn, dat hij ergens last van heeft, omdat hij altijd wel goed sliep en het nu al weken zo aan de gang is dat hij een paar dagen doorslaapt en dan weer een paar dagen wakker wordt..

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goedemorgen allemaal!

Iedereen een fijne nacht gehad? Minniej, kleine man doorgeslapen?

Hoe is het met de zwangere dames? Grote nieuws al wereldkundig gemaakt?
    Jandl, hoe is het met jou? Al bijna NoD?

Hier vandaag deel 2 van het feestweekend. Vandaag 2 verjaardagen (wel tegelijk gelukkig). Kleine man geniet er enorm van. Spelen bij anderen, neefjes en nichtjes om hem heen.

Gister nog even met manlief gepraat. Manlief blijft bij het gevoel dat 1 kindje genoeg is maar hij zei ook dat hij ervan uit gaat dat er wel een 2e komt. Dat hij daar ook achterstaat, alleen nu nog niet!
    Voor mij dus erg positief! Hij heeft nog niet eerder benoemd dat die 2e er gaat komen!
    Ben dus echt blij, alleen nu wachten wanneer hij zover is.... :)

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh wat een goed nieuws mamsie!!

Weet je, zou het niet ook kunnen dat hij gewoon nog een beetje bang is omdat jullie er toch best lang over hebben gedaan bij de eerste? Dat moet wel stress hebben gegeven en wie weet ziet hij daar wat tegenop..?

Overigens hebben vrienden van ons bij de eerste er 2 jaar over gedaan en de tweede was meteen eerste ronde raak:)

@Hier, mannetje heeft lekker doorgeslapen. Joepie! Wel vroeg wakker, 6.30u, maar dat liever dan een gebroken nacht!

Voor de rest, hoe dichterbij mijn menstruatie komt hoe zekerder ik weet dat ik niet zwanger ben deze ronde, ik voel echt helemaal niks anders dan anders.

Maar goed, het was ook te mooi om waar te zijn, meteen zwanger:(

Deel Deze Pagina