In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja eind van de middag werd het eindelijk mooi weer, dus hopelijk morgen ook.

Werken? Jeetje balen zeg met koninginnedag!

Man heeft de kleine man net naar bed gebracht, hij is nu wat aan het jammeren, hopelijk niet al te lang...hij klinkt wel erg moe

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ach, ik werk nu 5 jaar in de zorg en dit is de 4e keer dat ik op 30 april werk. Hoort erbij. Heb er zelf niet zoveel moeite mee. Het heeft ook wel wat hoor, die gezelligheid!

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja dat heb je natuurlijk als je in de zorg werkt, dan moet je soms op feestdagen werken. Maar ik kan me voorstellen dat het ook wel belonend is, en gezellig:)

@Hier, ventje heeft best lang gehuild gister, uiteindelijk dan maar eventjes eruit gehaald, half flesje water gegeven, en daarna viel hij gelukkig in slaap tot vanmorgen 6.30u!

Nu zo douchen en dan lekker even wandelen!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zo, lange werkdag zit erop! Wat een stralende dag zeg! Hoe was jullie koninginnedag?

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hi mamsie!

Heb je nog een beetje van het mooie weer kunnen genieten? Ben je buiten geweest?

Wij hebben de hele dag gewandeld, zoontje heeft zijn dutjes in de buggy gedaan, toch wel handig zo'n buggy die plat kan!

We zijn wel met de lunch naar huis gegaan maar we kregen hem thuis niet aan het slapen omdat hij 's ochtends al in slaap was gevallen in de buggy en dus niet moe genoeg was. Dus 's middags ook in de buggy geslapen.

Hij had die nacht trouwens doorgeslapen maar afgelopen nacht werd hij weer wakker, ik vermoed door de regen/wind, want hij heeft erg veel wind tegen zijn ramen aan, in de zomer willen we dubbel glas gaan laten zetten boven in de slaapkamers want het tocht ook enorm!

Jammer he dat het dan vandaag weer zulk lelijk weer is!!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier leek het weer best aardig vanochtend maar ik zie net dat het al regent. Ach, had toch een dagje rustig aan doen in de planning ;)

Hoe is het met de bijna-testers? Al signalen die duiden op iets?

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier niks bijzonders, het enige wat ik de laatste week heb is enorm gerommel in mijn buik, maar dat kan ook toeval zijn, of wie weet heb ik het elke maand, maar dat is het enige wat me met regelmaat opvalt, geborrel en veel lucht (sorry, maar niet perse lucht dat eruit komt maar dus rond blijft gaan:p). En wat moe vaak, maar dit kan dus ook weer gewoon bij een cyclus horen

Nog 4 dagen, maar als het me lukt test ik pas als ik overtijd ben, 1 of 2 dagen mijn medicijnen verhogen maakt ook geen verschil en dan heb ik in ieder geval meteen duidelijkheid

8. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hi ladies,

Zo, dat waren weer fijne dagen. Helemaal gister. Wat een weer.
    Ben even met de kleine man naar de rommelmarkt geweest. Maar hij was het na een uur al weer zat.
    Lekker in de tuin een ton met water gezet. Heeft lekker gebadderd. En wij lekker een rustig dagje gehad. Is ook wel eens lekker.

Vanmorgen hadden we de nekplooi meting. Zag er goed uit. Zaten onder het gemiddelde dus positief. (denk ik) Volgende week de uitslag.
    Ze wilde jammer genoeg nog niet een uitspraak doen over het geslacht. Dus daar moeten we nog even op wachten.

Verder spannend hier.. Als die aankomende NOD's Ben benieuwd.
    Geen symtomen hoeft niks te zeggen hoor.
    Ik had bij mijn zoon nergens last van. Nu had ik voor NOD opvliegers en was heel emo (huilen bij films waar ik anders niet zou huilen)Nu ook helemaal geen last van borsten en rug gehad. Dus ik denk da je gewoon even geduld moet hebben hihi. Is heel lastig ik weet het.
    Bij mij ging de kruidvat 2 voor 5 ook goed.

Goed nieuw ook voor jou Mamsie.. Alleen wel gekke dingen. Je zou haast denken dat je man geen inspraak meer heeft.
    Gebruik je helemaal niks?

JoJo* Bij ons doen ze met 10 weken een echo. tussen 11 en 13 weken als je nekplooi wil.
    Dan met 20 en met 36 weken.
    Dus over 7 weken pas weer. Duurt nog wel lang hoor.
    Mijn vriend wil absoluut geen down kindje. Je hebt er je hele leven zorg aan. Dus vandaar bij ons wel de test. Al is het maar om hem gerust te stellen.

groetjes

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn zeg, Oboemasbaby dat alles goed was! Toch wel spannend he!

Hier nu ook weer lekker weer. Als de kleine man straks wakker is, maar lekker naar buiten.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Gewoon niet vrijen trouwens Oboemasbaby, raak je ook niet zwanger! Hahaha nee hoor, gekheid. Goede bescherming :)

11. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Haha grapjas.

Ja lekker naar buiten. Ik moet helaas werken tot 18.15. Vanmorgen was het wel slecht hoor. Onweer en regen.. Bleh.
    Morgen en donderdag weer vrij. maar volgens mij is het dan niet al te best weer. We zien wel. Donderdag lekker zwemmen met Damon. Dat vind ie zo lekker. hihi.
    Echt leuk om te zien.

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier was het vanochtend best aardig, 1 klein buitje!
    Werkse nog even dan!

Ik denk datik toch ook maar weer ga starten met peuterzwemmen. Zo leuk voor Thijn maar zo lang niet gedaan.....

13. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hier flinke bui met onweer. Al toen ik wakker werd om 6.00 uur en toen we om 8 uur de deur uitgingen nog steeds.

Ja dank je. Heb zo geen zin. haha

Damon vind het super. Als we naar binnen lopen dan word ie al blij. En als ik dan zijn bandjes omdoe en we lopen het zwembad in en hij ziet het water. Is ie bijna niet meer te stoppen.
    Ik laat hem altijd van het trapje afgaan maar na een trede duikt hij erin. En dan schreewt hij het uit van blijdschap. Zo schattig.
    Hij heeft er echt lol in en hij is een stuk vrijer.
    Toen hij net een was zijn we op vakantie geweest naar griekenland. Hij wilde alleen aan ons hangen. En het liefst bij mij...
    Nu niet hoor. Hij drijft of trappelt in het rond..
    Ach ja. We hebben gewoon een waterrat. hahaha

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik heb nog nooit met zoonlief gezwommen, stom he? Vorige zomer was hij 6 maanden en toen vond ik dat nog eng zo'n glibberige baby. Maar dit jaar wil ik zeker gaan zwemmen met hem!

Oboemasbaby,had jij deze keer krampen o.i.d. voor je nod? Ik had dit bij mijn zoontje en dit hield aan tot 6 weken zwangerschap.

Nou even afwachten tot de 20 weken echo, zo'n spannend moment!! Wat denk je zelf? Jonogen of meisje?

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Mamsie hier trouwens ook afgelopen jaar bescherming gebruikt hoor:p

Overigens merk ik nu wel dat zonder bescherming ik nog een klein beetje last heb van de hechtingen soms.

Ik vraag me af...als ik weer ga bevallen, of ik dan perse weer ingeknipt zal worden of scheuren..of misschien ben je al opgerekt van de eerste en scheur je minder snel. Ik hoop het:)

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zo, nog even lekker hardgelopen in zonnetje!

Hoe zou het met Jojo zijn? Zou ze al ergens last van hebbem?;)

Geen idee Minniej, hoe het met een tweede zit. Ligt denk ik ook aan je kindje (groot, klein). Je zult het (hopelijk) vanzelf merken:D

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmmm hier de kleine man om 5.45 al wakker. Heb hem nog een tijdje laten liggen maar hij viel niet meer in slaap.....

Ik moet straks even werken (gesprek) en de rest van de dag lekker samen met m'n mannen vrij!

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh jee wat vermoeiend zeg, ik ken het;)

Vanmiddag gaat hij vast lekker lang slapen, en dan zou ik als ik jou was ook eventjes gaan liggen, ook al val je niet in slaap toch rust je dan even uit

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nou, hij ws vanmiddag zo weer wakker! Heerlijk in de tuin bij zwager en schoonzus gespeeld dus nu knock out in bed.... Hoe was het weer bij jullie? Hier (in het noorden) was het stralend! 23 graden, echt super!

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier was het ook lekker, zonder jas gewandeld heerlijk!! Dus hij heeft overdag niet zoveel geslapen? Nou hopelijk slaapt hij komende nach tlekker door!

Deel Deze Pagina