In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

kleine man toch niet fit hoor. Vannacht wakker met 39,2, hele dag hangerig en niet fit. Arm ventje!

Minniej, nog een testje gedaan?
    Woezel, ben je al terug en hoe is het? Al een test gedaan?

ik moet zo werken, slaapdienst.Pfff 32 uur deze week terwijl ik er maar 20 hoef te werken.Nou ja, volgende week maar 1 ochtendje!

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ah wat zielig!!

Ja vanmorgen met ochtendurine getest en weer negatief, dus het is gewoon even wachten nu op de menstruatie. Aangezien mijn ei vermoederlijk op dag 16 was denk ik dat ik op dag 30 zal gaan bloeden...denk ik.

Ik stop overigens wel met die etos zwanger worden pillen, niet dat ik nou had verwacht dat deze mij zwanger zouden maken:p, maar het heeft toch mijn hele cyclus wat in de war gegooid, zo'n enorm late eisprong en de krampen eromheen, en nu aan het wachten op mijn menstruatie. Misschien hebben ze bij sommige vrouwen een goede invloed op de cyclus, maar niet bij mij. Ik ga gewoon foliumzuur slikken van gravitamon!

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @minniej wat jammer meid! Vervelend als die cyclus zo lang is, dan krijg je toch een beetje hoop hè. Ik heb deze maand ook bijna een week langer moeten wachten, maar kon niet zwanger zijn, dus dan heb je geen hoop. Maar odn het toch heel vervelend. Ik vind die tabletten van gravitamon ook het fijnste. Ik heb nu van DA merk maar die stinken enorm en een paar uur later proef ik ze nog.

@mamsieM wt vervelend zeg. Tot een jaar of twee zijn ze veel ziek hè. Vooral als ze naar kdv of crèche gaan.

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hi Lieke, ja en mijn cyclus was juist altijd 28 dagen, gauw maar over op gravitamon! En ze zijn ook veel te groot die etos pillen, je moet ze ook nog eens 2x daags innemen. Ik hoop dat ik gauw ongesteld word en mijn eigen cyclus weer terug heb.

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Mamsie hoe is het met dekleine man? Wij hebben vandaag tot 8.30u uitgeslapen!!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi meiden,

werkdag zit erop. Vanavond even met vrienden en kids uit eten geweest. Gezellig!
    Kleine man is wel wat fitter gelukkig maar echt nog niet super. temp hele dag rond 38 - 38,4. Nu slaapt hij lekker gelukkig!

Hoe is het bij jullie? Woezel ben je al terug?

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd naar Woezel...ik heb vanmiddag voor de zekerheid nog een testje gedaan maar nog steeds negatief. Ik hoop dat mijn menstruatie gauw doorbreekt zodat we aan de nieuwe ronde kunnen beginnen:)

Vervelend hoor die oorontsteking, hopelijk is hij morgen wat beter!

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    irritant zeg Minniej, geen menstruatie maar ook negatief testen!
    Hopelijk snel bloed en dan vol frisse moed naar de volgende ronde!

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ja dta wachten hè is vreselijk. Die onzekerheid is lastig hè.
    Gelukkig Is je kindje weer wat beter mamsiem.

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hehe gelukkig ongesteld geworden, tja na een negatieve test wil je dat het ook meteen doorbreekt:)

Op naar de volgende ronde!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    "fijn" Minniej! op naar ronde 2

12. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hoi,

MinniJ* jammer dat het niet is gelukt. Maar was ook te mooi om waar te zijn he. 1e Ronde.

Welkom lieke.

Ik ben nu ook benieuwd naar Woezel...

MinniJ* De NUB is een soort hooivorkig iets op de plek van de geslachts delen. Aan de stand ervan schijn je te kunnen zien of het een jongen of meisje word. Bij jongens staat het omhoog 3 graden en bij meisjes loopt het gelijk aan de ruggengraag.
    Ik weet het ook niet zeker hoor hoe het precies werkt. Maar zoiets is het.
    En bij 13 weken is het duidelijker te zien. Dus zou de voorspelling zekerder zijn.

Maar ja. Helaas nog weinig reacties.
    2 meisjes en 1 x jongen.
    We zullen het gaan zien.

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

HI dames,

Nou ik moet misschien deze maand even overslaan...:( zoontje wordt eind mei gevaccineerd en ik weet niet of ik rode hond heb gehad of niet en mijn ha kan me dat ook niet vertellen. Had hier helemaal niet eerder over nagedacht.

Ik word morgen nog terug gebeld want ik heb gevraagd of ze me niet even kunnen screenen of ik antistoffen heb of niet. In ieder geval is mijn dossier niet helemaal compleet.

Tja en als ik deze antistoffen niet heb dan toch maar even deze maand overslaan, want blijkbaar is hij na zo'n inenting dus wel besmettelijk.

Zijn jullie allemaal als kind ingeënt?

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vervelend zeg!

ja ik ben ingeent maar dat is niet aangeslagen.Toen we voor Thijn bezig waren, heb ik allerlei onderzoeken gehad waaronder een bloedonderzoek. Daar kwam naar voren dat het niet was aangeslagen dus moest ik opnieuw ingeent worden. Gevolg: 3 maanden niet zwanger worden...... Was daar wel even blij mee op dat moment (1,5 jaar bezig, ziekenhuisperiode vond ik erh heftig emotioneel gezien) dus was fijn om even 3 maanden seks te hebben zonder aan een kindje te denken.

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Maar mijn ha-assistente vindt het dus gek dat ik tijdens mijn zwangerschap daarop niet ben gecontroleerd...en ik eignelijk ook!

Ik kan me goed voorstellen dat een pauze dan ook even fijn is, want je bent er constant mee bezig en elke keer niet zwanger maakt je natuurlijk hartstikke onzeker. Even ter geruststelling ikw eet niet of ik dat eerder zei, vrienden van ons deden er ook 2 jaar over, en bij de tweede was het meteen eerste maand raak:)

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    haha ja daar hoop ik ook op! Ik ken die verhalen ook ;)

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @minniej, balen zeg! Heb je je verloskundige niet eens gebeld? Zij hebben volgens mij dat soort gegevens in de pc staan. Lijkt me sterk dta je niet geneg antistoffen hebt en het niet weet. Dan hadden ze je de vorige keer echt wel daarop gewezen.

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hi Lieke, ja gek he? Ik herinner me niet dat ze daarop hebben gecontroleerd, in ieder geval is het me niet gezegd, of ik heb het niet onthouden. Doen ze dit dus automatisch bij de VK?

19. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Als ik trouwens dat niet na mag laten kijken van de ha ga ik inderdaad even naar mijn oude VK bellen!

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Lieke THANKS meid, ik heb mijn oude papieren eens bekeken van het bloedonerzoek bij VK en het staat daar op!! ik wist t niet eens:) Er staat 77.1 dus meer dan OK:)

Deel Deze Pagina