Minniej balen dat je ongi bent geworden!!! Op naar ronde 2 en wedden dat het dan gelijk raak is!!!! Gelukkig kunnen jullie er gewoon voor gaan en hoef je niet opnieuw ingeënt te worden! Spannend weer! Mamsie wat naar dat je kleine man zo ziekjes is (geweest) Hoe is het nu met hem??? Oboemas ik had je nub vraag gezien! Ik zou denken een meisje, maar ik ben geen expert!!! Zou leuk zijn he! Lieke, welkom hier! Ook voor jou spannend!!! Ik zie achter de naam van je zoontje een * staan.... Weet niet of je er iets over wilt delen, maar het lijkt me wel dat deze zwangerschap extra beladen gaat worden! Hopelijk snel een positieve test in je handen! Succes! Woezel houdt ons lekker in spanning hahaha! Hier alles prima! 5 goede dagen gehad met mijn bekken en daar ben ik heel blij mee! Nu heb ik helaas wel weer pijn, maar dat neem ik voor lief! Schoonmoeder reageerde gelukkig en wonder boven wonder heel blij op ons nieuws! Schoonzus en zwager namen het ook heel goed op en daar was ik heel blij mee! We konden het ook echt gewoon blij vertellen en er blij over praten! Volgende week weer een echo en ik vind het weer reuze spannend!!!! Hopelijk is alles goed met ons kleintje!
Verwachten jullie trouwens nog een "groot" cadeau voor moederdag? Hier loopt manlief elke keer tegen Thijn te zeggen: weet je nu al wat je voor mama gaat kopen? Thijn zegt dan: Ja! (veel meer kan hij niet zeggen, hahaha)
@minniej: wat goed dat je het hebt gevonden en nog beter dat je niet hoeft te wachten! @jojo: gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat leuk dat het nieuws goed is ontvangen. Fijn dat je vraagt naar ons zoontje. Ik wilde niet meteen iedereen hiermee overrompelen. Ons zoontje is helaas in mijn buik overleden na een zwangerschap van 39 weken. De oorzaak is waarschijnlijk een navelstrengomstrengeling rond zijn buik geweest, maar zekerheid krijgen we hier niet over. Dit is enorm zeldzaam, dus maak je aub geen zorgen. Voor ons is het inderdaad heel beladen, maar onze wens is zo groot dat we het toch weer aandurven.
Hallo Meiden, Zo, ik ben er ook weer... Ten eerste; afgelopen donderdag al ongesteld geworden (dag 26), dus op naar de volgende ronde. Ik ben vanavond pas terug gekomen van de 'vakantie'. Heerlijke vakantie gehad. Alleen de laatste dag (zaterdag) sloeg het noodlot toe. Staan we op het punt om te vertrekken, glijdt mijn zwager uit op het natte gras, valt op de stenen en.... breek zijn heup! Echt ongelofelijk. hij is meteen geopereerd en moest in het ziekenhuis in het buitenland blijven. Kids van mijn zus (3 jr en 6 mnd) zijn met opa en oma naar huis gegaan, mijn dochter met mijn man en mijn zus en ik zijn daar bij mijn zwager gebleven. Dachten eerst dat hij misschien zondag of maandag naar NL vervoerd mocht worde maar hoorde gister dat hij nog de hele week in het ZH moet blijven om te revalideren. Als ie goed z'n best doet mag ie vrijdag naar huis. Maar ook mijn zus en ik moesten terug naar onze kinderen die hier in NL weer zijn. Dus wij zijn vandaag terug gekomen en mijn zwager is nog in het ZH in DL. Vreselijke dagen geweest, zaterdag mijn man en kind weg zien rijden, mijn zus hetzelfde, verschrikkelijk. Ben blij dat ik eindelijk thuis ben.... pfff was echt zware dagen. Sorry voor het ego verhaal, heb alles wel gelezen maar zal er morgen ofzo wat meer op reageren. Duik zo mijn bedje in.... x
Jeetje Lieke, wat heftig zeg! wat een moeilijke periode moeten jullie hebben. Ook al is het een paar maanden geleden: gecondoleerd. Dapper om er weer voor te gaan. Enorm spannend en beladen lijkt me!
Lieke, wat vreselijk, ik heb er gewoon geen woorden voor. Je kind verliezen is het ergste wat je als mens kan overkomen. Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent!
@Jojo, wat een positief nieuws allemaal, en binnenkort alweer de 12 weken echo, spannend hoor!! Gelukkig dat je minder last heb laatste dagen van je bekken. @Woezel, wat een rot vakantie zeg! Ik hoop dat je zwager gauw terug naar NL mag. @Mamsie, volgens mij zijn jouw muizen naar mij toegekomen, manlief schrok zich rot vannacht op de wc, er zat een muis in de wasmand naar hem te staren, ieuwww!! Vanmorgen gauw maar de was gedaan, ik kneep plots in iets en schrok me rot, maar het was maar een badeendje Waar zouden ze toch op af komen? De poepluier emmer? Of vieze slabbetjes in de was? Nou goed, gauw maar alles dichtkitten!
Jeetje Lieke. Wat een verhaal. Ik heb er geen woorden voor. Sterkte. En hoop dat jullie snel nieuw geluk is gegund. MinniJ* hihi. Een bad eend hahaha... Maar het idee dat het een muis was. getsie. Je zal wel geschrokken zijn. jojo* Jeetje. Vreemd dat hij niet eerder naar huis mocht. Gaat toch weer anders dan hier in NL. Hopen dat hij snel naar huis mag en bij zijn vrouw en kinderen kan zijn. Vandaag werken tot 18.15. Tja het is weer dinsdag... Blehg. Maar morgen en donderdag weer vrij. Heerlijk. En dat is het alweer bijna weekend... Wat gaat het snel. Verder hier zijn gangetje. Met mijn schoonvader gaat het nog niet veel beter. En is afwachten.... Hebben jullie al vakantie plannen?? Ik ben er zo aan toe. maar het is de vraag of het gaat gebeuren. Aangezien we met mijn schoonouders zouden gaan. (op hun kosten) zelf word het niks, moeten sparen he. Kleine op komst Damon een nieuwe kamer en misschien verbouwen. Dus anders slaan we dit jaar over . fijne dag allemaal
Ja Minnie, ik heb op zolder borden gezet met bewegwijzering naar jullie! Succes met de muizen. Bij ons is het nu aardig rustig! We hebben nog geen concrete plannen voor de vakantie. Manlief is 6 weken vrij, ik 3. We willen wel weg maar zien tegen die tijd wel hoe of wat. Lieke, krijg je, als je weer zwanger bent, extra controles oid? Of is de kans dat zoiets weer gebeurd erg klein? Moeilijk allemaal zeg! Heb net een kaartje bij onze buren in de bus gedaan. Zij verloren hun dochter met 32 weken (placenta losgelaten). Is nu 2 jaar geleden (we waren tegelijk zwanger). Kort daarna waren ze weer in verwachting.
Wij gaan in september naar Italië, schoonfamilie bezoeken, en in de zomer willen we een lang weekendje weggaan, waar naartoe weten we nog niet.. Het schiet niet op met de lente he? Het is maar weinig mooi weer...
Zoonlief wil zo graag buiten spelen maar is nog steeds alles behalve fit. Nu alweer wakker, na 5 kwartier slapen. Hij had een hoestbui en werd wakker. Ben ook zo toe aan de echte lente! Pffff......
Ach wat zielig, ja dan slapen ze ook niet goed. Ik ben erg verkouden en heb daardoor afgelopen dagen ook erg slecht geslapen
Oh lekker vooruitzicht MinniJ. Ik hoop dat het er bij ons ook nog van komt. Helemaal nu er een 2e op komst is. Dan zal het er niet snel meer van komen. En als het idd hier dan nog lekker weer zou zijn. Dan scheelt het alweer. Maar ja. Hopen op beter weer. Vervelend dat Thijn ook nog niet fit is. Maar dat ie van alles wil is wel een goed teken. Damon wil alleen maar hangen als hij niet lekker is.
Zo, volgens mij weer een beetjke bij gelezen. Lieke, welkom. Leuk dat je meer kletst. Maar wat een verhaal zeg. pfff Wat zwaar moet het voor jullie zijn. Maar erg dapper dat jullie er weer voor gaan! Jojo: Wat fijn dat het met je bekken een tijdje beter is gegaan! Volgende week weer echo, spannend en leuk hoor! MinnieJ: OP naar de volgende ronde! Weer met frisse moed ertegen aan Hier heerlijk thuis genieten van het 'normale' leven met man en dochter. X
Allemaal bedankt voor de lieve reacties. Er is een herhalingskans, maar door veel echo's en eerder halen denkt de gyn het te kunnen voorkomen. Dit vertrouwen hebben is alleen heel erg moeilijk. Ik heb tot februari geroepen dat ik nooit meer zwanger wil zijn. Nu kan ik wat meer naar de toekomst kijken en me ergens toch weer een beetje verheugen op een nieuwe zwangerschap. Maar het blijft heel spannend! Hopelijk gaat het deze keer wel goed, maar dat geloven is heel moeilijk. @woezel, wat een shit vakantie zeg. Hoe gaat het nu met je zwager? Ik zie dat jij ook een bengel hebt, wil je daar iets over zeggen of liever niet? @oebamasbaby: ja dat zijn een hoop kosten, kan me voorstellen dat je de vakantie overslaat. Wat is er met je schoonouders gebeurd? @minniej, lekker Italie! @mamasiem, ja ik ben ook echt toe aan een mooie lente!