Hoi! de spannende dagen komen er weer aan Woezel en Minniej! Hier ook prachtig weer. Heerlijk, moet alleen wel werken straks . Geniet van het zonnetje meiden!
Hi dames, Ja hier genoeg geklust hoor En nu afwachten en in laten werken... We gaan nog wel even door tot dag 18, of langer gewoon voor het leuk Vorige maand hadden we het rond de vermoedelijke eisprong elke dag gedaan, maar dat was me wat teveel van het goede hoor, jeetje, dus deze maand gewoon om de dag, dat houdt het ook leuk Schoonouders gaan vandaag weg, eindelijk rust in de tent, maar ze hebben wel weer veel geklust in ons huis, dat is dan altijd wel fijn (zijn vader is een echte klusjesman). Tuin ziet er weer helemaal splinternieuw uit met geverfde schutting en huisje voor de fietsen
Hoi Dames, Wat een lekker weekend zeg. Gister heerlijk spontaan gebbq met mijn ouders . Zaterdag hadden we een verjaardag met veel kindjes. En d vond het helemaal gezellig. Hij vermaakte zich prima. MinniJ* lekker dat ze weer naar huis zijn en dat ze ook de tuin nog even lekker hebben aangepakt. Heerlijk. Nu hopen dat er voor jou en woezel dat het raak is. ik duim voor jullie meiden. Verder hier weinig nieuwtjes. Komt wel een hele drukke maand aan. Hebben jullie daar ook last van. Heel veel verjaardagen, vrijgezellenfeestje en bruiloft. Dan ook nog jureren voor mijn oude gymnastiek vereniging. En nog meer verjaardagen haha. En het EK Heb er wel zin in. Maar word wel druk... Pfff.
Ja, wat een heerlijk weer was het he! Echt super lekker. Onze dochter moest gister even bijslapen van het feestje van zaterdag dus heeft 's middags 3 uur geslapen. Heerlijk. En wij maar genieten van het zonnetje in de tuin.. Nu weer aan het werk maar ja, moet ook gebeuren. MinnieJ, zijn je schoonouders weer weg inmiddels? Ook wel weer lekker rustig denk ik. Elke dag klussen lukt hier ook niet hoor, is mij ook te veel van het goede... Hier 'rustig' aan het afwachten. Heb als het goed is vrijdag eisprong gehad. Dus we wachten het af. Vorige keren was mij ei ook vrij laat met relatief korte cycli dus we wachten netjes af.. En ondertussen voel ik nog helemaal niks. Maar ja, dat zegt ook niet zo veel denk ik dan. Nou meiden, geniet van het zonnetje, blijft de hele week nog zeggen ze. Heerlijk! X
Hi dames, Hier weer rustig, althans kwa schoonouders. Zoontje slaapte eindelijk echt 2-3 weken goed door maar vannacht weer wakker en huilen, ik denk dat er een tandje doorkomt want vanmorgen was hij ook erg overstuur en tussen ons in was hij druk aan het rollen in zijn slaap, of het was de warmte...? Ik wou jullie nog vragen, krijgen jullie kindjes nog een melkfles voor het slapengaan? Ik had gehoord dat tanden poetsen vlak na de melk niet goed was, dus wij doen het altijd voor de fles na het avondeten. Nu zei mijn tandarts (had het toch even nagevraagd of dit zo ok was) dat ik meteen moet stoppen met die melkfles, dus gelijk nu gehalveerd (half water half melk) om het zo af te bouwen omdat ik natuurlijk niet wil dat hij gaatjes krijgt of zo, ze zei dat het echt heel slecht is. Maar hoe hebben jullie dit aangepakt? Mijn ventje is namelijk heel druk en heeft die fles echt nodig, ik vraag me af of warm water hetzelfde effect zal hebben (knock out na fles)
Hoi! veel gewerkt de laatste dagen dus weinig op ZP geweest. Nu eindelijk weer even tijd. Thijn krijgt ook altijd nog een fles melk. Zeker op de dagen dat hij slecht eet, heeft hij echt nog melk nodig. Tja, dat het voor zijn gebit minder goed is, neem ik maar voor lief...... Woezel en Minniej, wanneer mogen jullie testen? Lieke, hoe is het met jou? En de zwangere dames onder ons, beetje uit te houden met dit weer?
Ja ik vraag me ook telkens af of ze niet overdrijven, kijk mijn moeder die kreeg een toffee als ze naar bed ging en daar lag ze in bed op te sabbelen, tja die had op haar 8ste een gaatje, maar melk...hmmm...ik weet het niet hoor, bovendien heeft hij maar 2 boventandjes en 4 onder, dus nog niet veel. En ik dacht als ik nu 100 cc melk en 100 cc water meng, dan is het al best flink waterig en zal het toch minder op de tanden plakken..? Pfff druktemaker ben ik Heerlijk weer he? Als de kleine man wakker is lekker even naar buiten, hij ligt al flink lang te slapen zal wel moe zijn van afgelopen nacht
Testen over 2 weken pas, en ik weet niet of ik nou al heb geovuleerd of niet, voel er niks van hoor, merkte wel dat het goedje iets beter bleef hangen in het weekend, en volgens mij had ik gelezen dat het wat beter blijft zitten voor je ovulatie, klinkt ook wel logisch. En ik had gister wat rugkramp, misschien was dat dan de eisprong...ach we zullen het zien!
Hoi ladies, Wat een hitte. We hebben hier op het werk in de zon gelunchd. Hadden ijs gehaald en maaltijd salade. (Bazen zijn op vakantie)Hebben wel een uur buiten gezeten Was heerlijk. Maar nu helemaal gaar en totaal geen zin meer in werken. Nu is het wel lekker rustig. Dus dat scheelt. Damon krijgt ook nog steeds melk voor het slapen gaan. Helemaal als hij slecht eet. Moeten we echt gaan afbouwen. Maar hoe??? Iemand tips. En krijgen ze bij jullie gewone melk? Damon vind tanden poetsen vreselijk. Dus dat is nog eens extra balen. Maar we doen ons best. Die warmte vind ik wel zwaar hoor. En ik moet ook nog wel even.. Maar ja. Het is nu wel extreem weer. Een graad of 20 is mooi zat. Morgen en donderdag lekker vrij. Dus dan kunnen we thuis lekker naar buiten. Misschien zet ik het badje wel neer :-D vind ik ook lekker hahaha.
Ja lastig he ik weet ook niet hoe ik het moet afbouwen, vind het zelf ook zo moeilijk er afstand van te doen Hij valt zo lekker lief in slaap en hangt dan helemaal over mijn schouder. Hij krijgt overigens gewone volle melk
En begint je buik al aardig te groeien oboemasbaby? Zeker warm, net iets TE warm weer, pfff het is ook nooit goed met ons vrouwen
He meiden, Hier over een weekje testen, 30 mei. Dus spannende week. Maar, voel echt (nog) helemaal niks hoor dus ga er neit echt van uit dat het raak is maar... je weet maar nooit. Melk: Tja, mijn dochter heeft 9 mnd BV gehad, toen wilde ze niet meer en eigenlijk ook geen kunstvoeding. Heel soms wilde ze 's ochtends nog wel wat maar verder echt niet. Dus voor het slapen gaan ook niet. Met ruim 10 mnd zijn we over gegaan op gewone melk (half vol) en dat vind ze heerlijk. Drinkt dit 's ochtends en bij de lunch. En voor het slapen gaan krijgt ze dus ook vanaf toen al niets meer. Nu eet ze ook wel gewoon echt heel goed en slaapt ze prima in dus het hoeft heir ook niet. Bij ons op het cb zeiden ze wel dat tanden poetsen na de melk moet. wat voor melk dan ook (BV, KV of koemelk). Mijn dochter kreeg de eerste tand met 7 mnd en ging toen rap. Nu heeft ze bijna al haar tanden al (op 4 kiezen na), dus poetsen al een tijdje. Maar goed, altijd na de melk zeiden ze hier. Verder hier even lekker van het zonnetje genieten, vanochtend gewerkt, manlief was thuis want dochter is goed ziek. Vanmiddag 39.9 koorts! Bij de HA geweest maar verder klonk alles goed. Slaapt echt alleen maar. Vanochtend bij manlief op schoot en nu al weer 1,5 uur in bed. Nou meiden geniet van het heerlijk weer! x
ach wat zielig nou ik hoop dat ze gauw beter is! Tja van die tanden, ik had dus ergens gelezen dat het dan een half uur na de melk moet, en om hem nou in zijn slaap te gaan storen...lastig hoor, ik ga het maar gauw afbouwen, en zie wel of het lukt om hem op een gegeven moment alleen warm water te geven
Nee, zou hem ook echt niet in zijn slaap storen nee. Misschien direct na de melk tandenpoetsen? En afbouwen, misschien gaat dat wel heel goed en ben je er zo vanaf... Hier meisje nog steeds ziek. nog boven 39 graden koorts. Als ze morgen nog zo hoge koorts heeft ga ik weer ff een bezoekje bij de HA brengen... Echt zielig, arm meisje wil alleen maar tegen me aan liggen slapen, of lekker in dr bedje. Niks eten, alleen maar drinken en slapen.... en dat met dit hete weer... Nou ja... Fijne dag!
Getsie Woezel! Terwijl ze juist lekker buiten in een badje oid zou moeten spelen nu! Hopelijk knapt ze snel op. Beterschap voor je kleine meid! Hier veel bij mij ouders geweest de laatste dagen. Hebben een grote tuin dus Thijn vermaakt daar prima. Kon ik mooi even wat in het huishouden doen bij mijn ouders aangezien mijn moeder nig steeds met haar been omhoog zit! Zo nog even op de fiets boodschappen doen. Is het bij jullie ook zo mooi, warm weer?
Hallo allemaal, Daar ben ik weer. Was vergeten even te laten weten dat ik een lang weekend in Zeeland was en daar geen internet had. Vanaf maandag erg druk met werk, dochter, sporten, yoga... Hoe gaat het hier? Ik las dat er flink geklust is. Nu wachten op de positieve testen. Hier gaat het ff net zo lekker. Weer een dipje dat is versterkt door mijn baan die op het spel staat en een verstoorde cyclus. Vrijdag t/m zndag bruin/roze bloedverlies gehad. Nu bijna drie weken onderweg en nog geen eisprong. Hoop dat hij dit weekend komt...Moet mijn bannr zo nog even aanpassen. Ik ga nu weer alles proberen bij te houden. Groetjes, Lieke
Goedemorgen meiden, last gehad van het noodweer gister? Hier viel het enorm mee. Beetje rommelen en wat regen maar geen noodweer. Lieke, wat typisch zeg! Heb je wel vaker bloedverlies tussendoor? Je hebt wel echt een late eisprong dan. De mijne is ook wat later (dag 18-19 bij een cyclus van 28 dagen). Hier afgelopen weekend nog weer met manlief een gesprek gehad. Hij is nu nog niet toe aan en 2e maar dat hij/zij er komt staat eigenlijk wel vast. Ben echt zo blij! Kan niet wachten tot het zover is..... Vandaag lekker een dagje vrij. Morgenochtend nog even werken (3 uurtjes) en dan lekker lang weekend! Zin in!
Hi dames ben ik weer! Beetje problemen met de verbinding gehad. Vandaag naar het CB voor de BMR prik, bah zie er zo tegenop, kan er niet tegen mijn mannetje te zien huilen, hoop dat hij niet al te ziek wordt. Maar toch beter de prik, want anders wordt hij pas echt ziek als hij ermee in aanraking komt. Woezel wat zielig van je meisje hoe is het vandaag? Lieke wat vervelend dat je cyclus zo raar doet, en dat bloedverlies, ik hoop dat je gauw je eisprong kan vinden. Wij hebben overigens hier maar geklust tot de 15e dag of zo, ik heb het idee dat mijn eisprong ergens rond de 14/15e dag was omdat ik ook weer die kramp in mijn rug had precies op de dag dat ik volgens het boekje mijn eisprong moest hebben. Daarna is het er niet meer van gekomen (klussen) Nog iets anders, ben benieuwd of dit herkenbaar is, ventje is enorm hangerig laatste dagen, dan zit ik op de bank en komt hij op mijn schoot me omhelzen en gaat hij trappelen met zijn voetjes omdat hij dan wil dat ik met hem rondloop in mijn armen, ook als ik sta probeert hij zichzelf omhoog te klimmen aan mijn benen, wel schattig maar ook een beetje vermoeiend de hele dag. Herkennen jullie dit? Zal wel weer een fase zijn, gister voor de zekerheid zijn temp genomen (ook vanwege de prik vandaag) maar geen verhoging. Nou ik ga even aan de koffie, ventje ligt nog steeds te slapen!!
Wat een luxe Minniej, dat de kleine man nog steeds slaapt. Thijn hoorde ik om 6.15 al kletsen en zingen. Rond 7.00 eruit. Nu al gedouched en al aan de koffie! Succes vandaag! Thijn heeft geen last gehad van de BMR. Had die week erna wel oorontsteking dus was niet fit.
@mamsie, nee hier geen noodweer gehad. En nee, ik heb normaal geen tussentijds bloedverlies. Doktersassistente dacht dta ik missch zwanger zou kunnen zijn, maar dat denk ik niet. Dan zou ik na acht dagen al eisprong hebben gehad. We wachten maar ff af. Fjn zegd at er een broertje of zusje komt, nu nog even op het juiste moment wachten... Minniej: Maud heeft die fase ook gehad toen ze een jaar en 4/5 maanden was. Ik was toen net zwanger. Dacht dat het daar mee te maken had. Maar kan ook gewoon de leeftijd zijn geweest... Hoe is het gegaan met bmr? Maud kreeg er na ongeveer een week koorts van.