In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier 1 dag na NOD dik positief getest, maar dat was dus op dag 29 terwijl hij op dag 10 is verwekt. Nu van plan om op NOD te testen, tenzij ik te nieuwsgierig ben;)

Voel verder nog niks overigens, heel af en toe denk ik een heel licht zeurend gevoel te voelen, heel af en toe, maar dit kan ook inbeelding zijn. En ik voel me chagrijnig af en toe, maar dit is ook normaal na de eisprong.

Time will tell...

balen woezel van de buren, ik zie dat je post om 5u was, heb je nog een beetje kunnen slapen?

Balen lieke van die ovutest, en ze zijn niet al te goedkoop de smiley testen.

Zo de kleine man ligt in bed, zo even boodschappen doen terwijl man oppast:)

Geniet van het mooie weer dames, eindelijk!

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    pff nou, heb vanochtend nog een urrtje geslapen op de bak, dat was het. Net maar even bij gedut in de tuin. Dochter slaapt toch lekker en manlief is bij mijn zwager F1 race kijken.

De verleiding wordt wel groot hier hoor, heb namelijk nog 1 test in de kast liggen. Maar wil echt pas wachten tot woensdag.

Moet zeggen dat ik me vandaag wel wat duizelig voelde vanochtend en snel een knorrende maag. Maar goed, kan ook door het slaap gebrek komen natuurlijk...:p

We'll see...;)

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

oh spannend woezel!!!

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

al gestest woezel:p?

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik wou het net vragen Minniej hahaha! ben ook wel benieuwd!
    Hier komt mn ongi eraan. Eerste tekenen zijn er al (niet dat ik zwanger kon zijn maar toch). Wel fijn dat het weer niet 4 dagen te vroeg is zoals vorige maand.

Hoe is met de zwangere meiden?

Lieke, wanneer is je NOD dan? Balen van je test van vandaag zeg! Maar gewoon klussen dus, voor de zekerheid!

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahah nee hoor, heb keurig netjes NIET getest hahaha:D:p. Doe echt mijn best om tot woensdag te wachten hahaha

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Spannend, ja het is beter dat je even wacht want als de test dan negatief is weet je nog niet zeker of het wel echt negatief is of niet. Beter gewoon tot NOD wachten

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Woezel nog 2 dagen!! En al getest?

Ik voel me weer helemaaaaal niet zwanger, dus ga er maar vanuit dat het deze ronde ook niet raak is:(

Wie weet wordt het toch een bevalling in de lente of zomer:p, maar ik hoop wel dat het gauw raak is eigenlijk, 2 maanden is nog helemaal niks natuurlijk, maar ik vind het toch wel een onzekere bezigheid..elke maand maar ermee bezig zijn, zou het raak zijn of niet..

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hoi hoi

Ik zit er even helemaal doorheen. Ik dacht dat mijn eisprong er eindelijk zat aan te komen, maar nog steeds niets. Dag 25...
    Ik weet het ff niet meer. Ik meld me weer als ik wat beter weet wat er aan de hand is. Jullie allemaal veel succes in de tussentijd.

Groetjes
    Lieke

10. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    pffff ja nog maar 2 dagen... En nog geen ongi hier... Zit nu op dag 26, vorige maand was ik op dag 26 al ongi. Jeetje, een zenuwslopende bedoening weer hoor hihihih:p
    Maar goed, nog niet getest. Ga het wel redden tot woensdag hoor. Inderdaad, altijd beter, anders weet je het nog niet.

MinnieJ, toen ik zwanger was van mijn dochter voelde ik me ook echt helemaal niet zwanger hoor. (Nu ook niet trouwens). Begon een beetje vermoedens te krijgen een dag of 2 voor NOD. Dus, het zegt allemaal nog niets hoor.
    En snap het wel, dat onzekere gedoe. Natuurlijk is 2 mnd niks, en als het deze maand raak is is het nog steeds erg snel, in 2 rondes al. Maar ja, als je eenmaal wilt...;)

Maar goed. Allemaal lekker van het weer aan het genieten? Zwangere dames neit te veel last van de warmte? Lieke, hoe is het bij jou, ei al gevonden?

Hier heeft dochter tot 8.30 geslapen! Heerlijk!

Nou, fijne dag allemaal!

11. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    He Lieke, wat vervelend allemaal zeg. Jeetje, kan me voorstellen dat je er doorheen zit... pfff. Hoe waren je vorige cycli dan? Ook zo lang en onregelmatig?

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

wat vervelend lieke, zou je niet toch je ei hebben gemist? Is er niet een moment geweest deze maand dat je dacht ik voel me iets anders?

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hiervoor waren mijn cycli altijd rond de 30 dagen.
    Ik heb vanaf dag 13 ovulatietesten gedaan en getemperatuurd. Mijn Temperatuur is nog laag en nog geen positieve test gehad. Vanmorgen voor de zekerheid nog een zw- test gedaan om uit te sluiten dat mijn eisprong heel vroeg is geweest. En die was negatief, dus ik moet echt wachten op mijn eisprong of ongesteldheid.

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wat balen zeg Lieke, ik zou dan maar even stoppen met testen want je wordt er anders gek van. Gewoon even lekker laten gaan..toch?

@Woezel, ja bij mijn zoontje had ik alleen een paar dagen voor NOD menstruatiekrampen, en ik had toen dus een heel vroege eisprong, op dag 10. VOor de rest inderdaad ook niks wat op een zwangerschap wees. Ik heb sinds vandaag wat last van mijn onderrug, maar ook dit kan ook weer bij een naderende menstruatie horen..

15. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieke, kan het ook niet zijn dat je deze maand geen eisprong hebt gehad en gewoon rond dag 30 ongesteld wordt? Schijnt ook wel eens te gebeuren... Weet het ook niet hoor, opper ook maar wat...;).

Minnie: Ja, weet je, dat vind ik altijd het lastige, dingen die je voelt kunnen ook altijd bij een menstruatie horen dus eigenlijk weet je het nooit:p. En nu ook met dat weer enzo, heb ook altij wat last van krampen als het zo warm is dus ja, weet je daar kan het ook van komen... pfff lastig hoor...

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @minniej, ja ik ga nu stoppen.
    @woezel, ja dat had ik ook al bedacht. We gaan maar gewoon even afwachten nu. Hoe moeilijk dat ook is.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goedemorgen,
    lastig zeg Lieke, wat je daar nu weer mee moet? Geen eisprong zou kunnen maar dat is dan wel balen zeg.

Hoe is het met de anderen?
    Hier maar 2,5 uur slaap gehad.Kon eerst niet in slaap komen vanwege de warmte, om 2.30 werd ons nichtje wakker (logeert hier). Die sliep pas om 4.30 weer en Thijn besloot om 5.30 dat de dag kon beginnen. Pfff.....

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hi dames

afgelopen dagen is mijn zoontje toch een beetje uit zijn doen, eigenlijk al vanaf 2 dagen na de inenting, zou dit door de meningokokken inenting kunnen komen? Hadden jullie kindjes dat ook? Gelukkig slaapt hij snachts wel maar overdag helemaal niet, en eten heeft hij ook niet erg veel trek in, hij voelt niet warm, en toen we zijn temp op wouden nemen voor de zekerheid gilde hij de boel bij elkaar heel zielig, dus daar maar mee gestopt, zolang hij toch niet warm voelt.

Hij lijtk vandaag wel wat vrolijker, dus lekker rustig dagje alleen met mama:)

Oh ik ben zo benieuwd of het raak is deze maand of niet, voor het eerst heb ik af en toe als ik iets tegen mijn borst aan druk dat het een heel klein beetje gevoelig is, maar meer de tepel, dit heb ik nooit meer sinds de bevalling. Oh ik hoop het zo!!!

Woezel, nog een dag, hoe gaat het?? Voel je IETS:p??

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Spannend Minniej! ga je wachten tot NOD met testen?

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja minimaal tot NOD, deze keer doe ik het niet ervoor, vorige maand deed ik dat en toch bleef ik denken misschien misschien misschien, dus liever meteen zekerheid, als je te vroeg test kan je altijd nog positief testen, terwijl als je op tijd test is de kans erg groot dat de uitslag betrouwbaar is

Deel Deze Pagina