In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh... Minniej, wt spannend! pff nog 6 dagen dan weet je het hahaha:D Duurt lang he....:)

Ik voel eigenlijk nog niet zo veel, ook niets wat op een menstruatie lijkt dus dat is dan wel weer positief. Wel wat meer afscheiding als anders (had ik bij de zw. van mijn dichter ook). Maar probeer me niet te veel erop te verheugen maar het wordt wel mega spannend nu hoor.... pff morgen is D-Day hahaha:p

Lieke, hoe gaat het met jou nu? Vind het zo naar voor je. Hoop dat je snel ongesteld word, kun je weer verder. pffff

MamsieM: Dat is wel erg weinig slaap... Kun je vandaag een beetje bijslapen of niet?

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja weet je woezel ik bedenk me dus net dat mijn afscheiding helemaal niet anders is dan normaal:(, weet niet of ik daar conclusies al uit kan trekken of dat het nog kan komen ALS ik het ben, maar inderdaad had ik vrij snel enorm veel witte vloed, dan dacht ik telkens dat ik ongesteld was geworden, dat weet ik nog, en was ik gerustgesteld als ik naar de wc ging:)

3. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Zo. zijn we weer.

Heerlijk hoor afgelopen dagen. Lekker in de tuin en bijna alle dagen gebbqd.

Al vond ik het binnen ook wel lekker hoor. Het warme weer viel me zwaar.

MinniJ* Dat je zoon weinig eet kan ook door het weer komen. Of toch niet helemaal in zijn hum. Zolang hij maar drinkt.. Komt het wel goed..

Wel spannend hoor. MinniJ nog een paar dagen en woezel kan morgen testen. Meiden ik duim voor jullie.

Hier vandaag al weer 17 weken. Gaat echt snel :) Nog een paar weken tot de 20 weken echo...

Verder weinig nieuws hier.

groetjes

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Mamsie hoe oud is het nichtje die je te logeren had? Nou ga maar gauw bijslapen als de kleine man slaapt!

Hier is hij gelukkig in slaap gevallen!

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ze is 4,5. Wel erg gezellig hoor. Thijn stuiterde het huis door, ging haar telkens knuffelen en was constant aan het lachen. Erg leuk!

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wat leuk zeg, ja dat vindt hij natuurlijk ergh leuk zo'n groter kindje, dat merk ik ook bij mijn kleine man, hij staart kinderen ook helemaal na vindt ze heel interessant:)

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

En woezel?? Getest??

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    He meiden,

Vanochtend getest, want nog geen ongi en.... ZWANGER!!!!!!
    ongelooflijk
    Manlief werkt thuis dus ik een test gedaan en laat hem zien zegt ie; wat betekend het ook al weer, 2 streepjes??... Ja duh!!! Zwanger dus! En dat al weer zo snel! Echt geweldig! Ben nog een beetje overdonderd hoor....

vanmiddag even de banner aanpassen, nu zo naar het cb met mijn dochter...

Fijne dag!

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    whaaaa Woezel wat goed zeg! Gefeliciteerd! Super zeg.

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Joepieeeeee gefeliciteerd!!!!!!!!

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Jeetje woezel ik ben echt blij voor je, ik hoop dat ik oopk gauw aan de beurt mag zijn:), maar het geeft me hoop dat jij zo snel zwanger bent, ook al zegt dat natuurlijk niks voo rmij:p

Ik vermoed dat het deze ronde niet raak is, geen zere boobs, geen afscheiding die anders is dan normaal, alles is eigenlijk hetzelfde. Ach ja we zullen het zien, nog 5 dagen, pfff het duurt veel te lang!

12. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx meiden.

Ja het is echt super snel, had ik ook niet echt verwacht. Moet zeggen dat ik verder ook echt nog niks voel hoor, ja, beetje meer afscheiding dan normaal dus alles kan nog bij jou hoor MinnieJ!
    5 dagen is lang he... pff dat wachten.... Maar, duimen draaien voor jou hoor!
    Zwanger worden hangt gewoon in de lucht joh!:p

Moet zeggen dat ik sinds het weekend wel een beetje gevoel had van 'het zou wel eens raak kunnen zijn' gewoon, een gevoel snap je. En vanochtend toen ik nog steeds niet ongi was zou het me wel verbaasd hebben als ik niet zwanger was.

Maar, muts die ik ben, heb toch voor de zekerheid een Clear blue digital gekocht om morgen ochtend nog eens te doen, gewoon om het woord zwanger te lezen en nogmaals bevestigd te worden. tja, zo'n doos ben ik dan ook wel weer...:)

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja kan je mij niet even aansteken woezel:p? Ach ik moet geduld hebben, en mag al blij zijn als het binnen 6 maanden lukt toch? Ik hoop alleen niet dat het zo lang duurt of nog langer, want elke maand in die spanning zitten..

Trouwens heb ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontje enorm veel testen gedaan hoor dus helemaal voorstelbaar van de CB, het is zo ongeloofwaardig in het begin, tot je een echo hebt gehad.

Nou geniet van het heerlijke gevoel, echt geweldig:)!

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bij Thijn deed ik er ook een stuk of 6 hoor Woezel! Zo onvoorstelbaar hé, zwanger zijn!
    Dusse geniet ervan meid!

Minniej, het is al bijna avond dus al bijna nacht dus al bijna donderdag dus al bijna weer dichter bij je NOD! :D

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hihi ja mamsie het is aftellen geblazen!! De streepjes staan op de muur naast mijn bed:p

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    :D:D:D:D:D

Ik liep net een rondje hard en bedacht me dat ik eigenlijk niet eens meer weet hoe het voelt. Het proberen zwanger te worden, die spanning en teleurstelling maar ook die blijdschap toen het raak was. Gek eigenlijk, aangezien we er 23 maanden over gedaan hebben.
    Dat "gedoe" vergeet je dan gewoon weer als de kleine er is.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goedemorgen meiden!

Hoe is het bij iedereen?
    Hier begint de dag met regen. Hmmm beetje verwend na al die zon hé! Wilde eigenlijk zo wandelen met de hond en Thijn maar dat moet maar even wachten.

Woezel, beetje kunnen slapen of nog steeds vol adrenaline? :D

18. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Minnie, nog mar 4 dagen....

Mamsie, ja, nare dingen 'vergeet' je snel als je dan zo'n mooi kindje in je armen houdt. Maar lijkt me toch een hele weg hoor, 23 maanden, pffff

Hier vanochtend nog de Clear Blue gedaan, duidelijk Zwanger (2-3 weken), dus geen twijfel meer mogelijk...:D:D:D

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    whoeieeee :D :D:D kom maar op met die misselijkheid, zeker borsten etc!

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Joepie en al 2-3 weken dus waarschijnlijk vroege eisprong gehad of niet woezel? Had je gevoeld wanneer je ei was?

Hier nog steeds geen enkel symptoom, ach ja we wachten geduldig af, en als ik het echt niet meer volhoud dan eerder testen:p

Deel Deze Pagina