Hoi hoi, Ja, zou zo maar kunnen allemaal. Nee, heb mijn eisprong niet gevoeld, maar doe ik nooit hoor... Verder nog geen symptomen hoor... Dus Minnie, het kan allemaal nog! Nog 4 dagen, dus, je gaat maandag testen? Heb het echt niet gedurfd eerder te testen, zou denk ik ook niet posi zijn geweest, gister de test was een duidelijke streep hoor maar geen knalstreep, vandaag met de CB wel natuurlijk,.. pfff spanning en sensatie hoor Hier regent het ook. Dochter staat al de hele ochtend voor de achterdeuren te jammeren. Ze wil naar buiten!! Nou ja, hopen dat het nog wat beter wordt.
ja bij mijn zoontje heb ik toen ik 1 dag overtijd was getest, en dat was ook geen knalstreep, maar wel duidelijk. En ik had zelfs toen dus een heel vroeg ei, op dag 10 teruggerekend. Ik probeer het dus zolang mogelijk vol te houden...maar weet niet of ik het zaterdag/zondag volhoud
Vind het wel lekker dat het in de nacht koeler is. Dat gedoe met wel een dekbed, geen dekbed, wat moet Thijn aan etc..... Maar overdag een zonnetje, heerlijk hoor! Geduld is een schone zaak zeggen ze dan Minniej! Zo even een broodje eten, met de beentjes omhoog want moet vanmiddag/avond weer werken.
Ja dat is waar. MinnieJ, het komt best goed. Wie weet ben je gewoon zwanger. 'Gewoon' ff geduld hebben Net aangemeld bij MvM. ook verloskundige gebeld. 21 juni intake en 28 juni eerste echo... Wordt wel inwendig, doen ze tegenwoordig blijkbaar. Bij mijn dochter heb ik rond die tijd ook een echo gehad maar was toch echt via de buik. Nou ja, zal vast wel mee vallen. Wel spannend weer... x
woezel ik heb ook een inwendige echo gehad gewoon even ontspannen, ze doen er een hoesje met gel omheen Het doet dus geen pijn of zo..
Net toch maar getest, kon het niet laten, helaas negatief Het kan natuurlijk nog, maar de kans is nu wel wat kleiner geworden vooral omdat ik dus geen enkel symptoom heb, dus ik ga maar van het slechtste uit en op met volle moed naar ronde 3!
Joh MinnieJ, het is nog erg vroeg om posi te testen hoor! Gewoon van het weekend nog eens, en ochtendurine is altijd beter he! En, geen bloed geeft moed... Komt goed meid!
@woezel, proficiat met je zwnagerschap! Geniet er van meid!!! Het blijft bijzonder. @minniej, misschien over een paar dagen wel positief, ik zal voor je duimen. Ik wil me voorlopig even afmelden hier. We hebben vanavond besloten het zwanger worden vorlopig uit te stellen. Ik heb te veel stress rondom mijn nieuwe baan. Dit gaat niet samen met een zwangerschap die sowieso al spannend is. ik wens jullie allemaal veel geluk toe!
Sterkte en succes met alles Lieke! Hopelijk komt er binnenkort wat rust en kunnen jullie alsmog proberen een derde kindje te krijgen.
Lieke jij ook veel succes met alles.. Ik kan me voorstellen dat het allemaal dan wat teveel is. Sterkte!
Lieke hopelijk vind je snel meer rust en kunnen jullie wel voor een derde kindje gaan. Woezel* GEFELICITEERD. Leuk... En spannend weer he. Al last van kwaaltjes? De 21e hebben wij de 20 weken echo. En jij je eerste date. Spannend hoor. MinniJ* Ik duim voor je dat het toch raak is en je te vroeg heb getest. Zou wel leuk zijn he. Tegelijk met woezel. Nog plannen voor het weekend? groetjes
Lieke, meid, ik hoop echt dat jullie snel rust vinden in jullie leven en dat jullie kinderwens verder in vervulling mag gaan. Sterkte de komende tijd! Oboemasbaby; ja, weer spannend. Wel leuk, allebei de 21 een afspraak, al ben jij dan natuurlijk een heel stuk verder. Maar inderdaad. HEb nog nergens last van (gelukkig), merk alleen wel dat ik 's ochtends op tijd moet eten anders wordt ik een beetje flauw maar das alles. Maar, bij mijn dochter kwamen de kwaaltjes ook pas na 6 weken dus.... Minniej, hoe voel jij je vandaag? Dit weekend gras leggen in de tuin. Lekker voor onze dochter, kan ze lekker spelen. Vanochtend hielp ze papa al met het potgrond naar de achtertuin sjouwen (dat wil zeggen, papa met der kruiwagen en zij er trots naast..) Erg lief... Fijne dag!
Grappig Woezel, dat je gras gaat leggen. Ik wil ook graag gras! Hebben niet zo'n grote achtertuin maar gaan binnenkort de boel toch maar aanpassen Minniej, hoe is het? Nog steeds geen bloed? Spannend hoor! Kan nog best, ook al was je eerste test negatief!
hahaha ja, we hebben een deel van de tuin al afgegraven, morgen gaat het gras erop. ben benieuwd. We weten helemaal niet hoe het moet ofzo, beetje ingelezen op internet, moet vast goed komen hahaha Gister het goede nieuws bij mijn zus en zwager verteld en mijn ouders. Erg leuk weer. Mijn schoonouders vertellen we het morgen, verder wachten we tot na een goede echo of totdat mijn buik te zichtbaar wordt. De vorige keer had ik echt bij 10 wk al een buikje... Ben benieuwd. Nu nog niks te zien natuurlijk... MinnieJ, wanneer ga je weer testen? pff spannend hoor... Zoalang je niet ongi bent is er hoop toch...?!
Ja, bijzonder he om dit soort dingen te delen met de familie! Een kindje krijgen is ook echt bijzonder.... Misschien niet de juiste plek om dit te delen gezien alle zwangeren ondertussen maar vandaag zo'n rotgevoel. Een goede kennis van me heeft te horen gekregen dat hun kindje niet levensvatbaar (bij 20-weken echo). Volgende week word de bevalling in gang gezet (ruim 22 weken zwanger dan). Pfff, wat moeilijk lijkt me dat. Ben zelf weer zo "bezig" met mijn wens voor een 2e. Soms vergeet ik dat we gewoon ook dankbaar mogen zijn dat we een gezond kindje hebben..... Hoop niet dat ik jullie nu van slag maak. De kans dat alles goed is, is natuurlijk ook groot maar ik vind dit altijd zo'n lastig "onderdeel" van zwanger zijn. Wat als het niet goed....
HI dames Vandaag was het later in de middag even mooi weer dus lekker naar de speeltuin gegaan met de kleine man. Ik maak me toch een beetje zorgen omdat hij nog steeds niet loopt, hij is erg lang en ik las dat het hiermee samen kan hangen. Ik hoop het maar want toch ga je je als moeder druk maken. Mamsie, wat een akelig nieuws. Ja we boffen met onze gezonde kindjes. Vanmiddag nog een keer getest en weer negatief. Maar ik voel me ook helemaal niet zwanger, op naar ronde 3