@Silvermist Leuk dat je ons topic weer gevonden hebt. Inmiddels is er aardig wat animo hier, ik vind het in ieder geval al gezellig Mijn zoontje is 9,5 maand Een heerlijk mannetje is het. Nu nog steeds wel ziek Ik weet niet wat het is, hij heeft 's ochtends geen koorts en in de middag loopt het weer op tot 38.5. Voor de rest is hij gewoon super vrolijk, eet en drinkt goed, slaapt goed etc. Als hij morgen weer koorts heeft dan gaan we even bellen met de huisarts (we zijn maandagavond wel naar het ziekenhuis geweest, maar alles zag er goed uit, hij heeft een virus op z'n luchtwegen). Maar genoeg weer over mij Ik zie dat 3 pendels maart 2012 voorspellen, wat spannend! Misschien dan toch je NOD over 5 dagen! @Flavour2 Welkom! Dus jullie gaan voor je 1e, wat spannend he!! Wanneer is jou NOD? @MamsieM & Woezel Inderdaad, bij een 2e ga je al sneller denken "als het maar gezond is", dat besef je dan wel wat beter
ai das minder van je zoontje, wel een leuke leeftijd!! vriendin van me zit nu met hetzelfde te tobben in de ochtend niets aan de hand en naarmate de dag verder gaat loopt de verhoging op heeft 4 dagen geduurd en vandaag geen koorts meer. inderdaad ja die 3 pendels maar dat zijn pendels op bevruchting dus volgende maand pas
we laten het op zijn beloop maar toch beginnen de zenuwen wel een beetje te komen hoor, ondanks dat ik rekening houd met mijn vorige cyclus vind ik het toch wel spannend worden oh en nod is over 4 dagen zie ik nu
@ Silvermist en flavour, welcome (back)! Hier lekker een rustige nacht gehad, na de fles was meneer knock out, toen na 45 min werd hij huilend wakker, wat dentinox op zijn tandvlees gedaan en hij heeft heerlijk doorgeslapen tot 6.30u! Dentinox helpt dan blijkbaar toch ook wel goed, of het is toeval, ik had hem ook maar een paracetamol gegeven voor het slapen gaan. Ik heb nog niet in zijn mondje gekeken vandaag, ik ben benieuwd of er weer iets is doorgebroken. Wat voel je je dan trots altijd he? Stom is dat, het is maar een tand, maar toch ben ik elke keer weer trots als er een tandje doorkomt! Nou dames, ik hoop dat er snel iemand met een positieve zwangerschapstest zal komen Spannend!!!
goedemorgen! @minnie, ik snap dat trotse gevoel zeker hier zijn nu net de laatste 2 kiezen doorgebroken in het mondje voelen hoef ik niet meer te doen mits ik mijn vingers kwijt wil dan durf ik wel ik kijk dus altijd tijdens het tandenpoetsen @hier, vanmorgen kwam L. onze kamer in op zoek naar papa maar ja die is werken dus dacht ze paardje rijden bij mama dus ik laat haar op mijn rug terwijl ik plat op mijn buik lag en het stond me ineens strak, moest daarna niezen en dacht letterlijk dat er een ballon zou knappen in mijn baarmoeder maar goed even afwachten dus nog @hier, weinig plannen, huishouden, en boodschappen en vanavond naar dierenarts jullie nog plannen?
Oh wat spannend ik ben benieuwd hoor, wanneer is je NOD ook alweer? Dit weekend is mijn broer jarig dus gaan we het gezellig bij mij thuis vieren, kan mijn ventje ook lekker rondkruipen. Soms lijkt het me wel weer eens leuk met een verjaardag met z'n allen uit eten te gaan zoals we vroeger deden. Vanaf wanneer is dit te doen eigenlijk met een dreumes/peuter? Iemand enig idee? Ik kan me nu nog niet voorstellen dat het te doen is omdat mijn ventje niet stil kan zitten, hij wil altijd rondkruipen en deurtjes open trekken enzo...dus hij zal in een restaurant meteen alle tafels onder kruipen en aan schoenen zitten hihi
@minnie, over 3 dagen nod en uiteten durf ik nu wel aan, ik zorg er altijd voor dat er een kinderplaatsje is waar ze kunnen spelen een hoekje met bouwblokjes zeg maar, daar spelen in het zicht en als het hoofdgerecht komt netjes aan tafel in kinderstoel en gewoon lekker luchtig je kan niet verwachten dat ie een uur gaat zitten wachten tot jullie allemaal klaar zijn dus L. speelt tussen de gangen door, soms verplicht meespelen maar het zij zo
Wij gaan ook gewoon uiteten hoor. Wel idd een restaurant uitzoeken waar ze ook kunnen spelen Hier alles rustig. Even wezen winkelen. Zo een broodje eten en dan mijn kleine man op bed doen!
hier ook aan de lunch en dan de kleine naar bed! ik even snel door het huishouden heen en vanmiddag de klerenkast eens uitpluizen heb toch het gevoel dat mijn ongie elk moment kan doorbreken want heb de hele ochtend al last van krampjes maar we zullen zien
frummel ligt op bed, nu wachten tot ze slaapt haha ik ga even de zooi opruimen die een tornado heeft achtergelaten
Haha die tornado komt me bekend voor! Hey maar krampen zegt niks toch? Ik had menstruatiekrampen toen ik zwanger was. Maar goed, nog 3 dagen en dan kan je testen, spannend! Een speelhoek, nou dan moet ik toch eens gaanzoeken in Haarlem naar kindvriendelijke restaurants, want dat wist ik niet zo'n speelhoek. Thanks!
Hey meiden! Silvermist en Flavour welkom! Spannende tijden voor jou Silvermist! HIer alles rustig. Lekker dagje vrij (werk normaal op vrijdag) en manlief is ook thuis (altijd op vrijdag) en prompt konden we allemaal uitslapen. Kleine muis werd pas om 8.45 wakker Echt zwaar relaxed! Ligt nu ook lekker een dutje te doen. Meestal ruim ik de zooi van onze wervelwind tussen de middag niet op, als ze wakker is gooit ze toch alles weer overhoop. Ruim het wel op als ze vanavond in bed ligt... Wat betreft uit eten: Dat hebben wij nog niet gedaan, lijkt me wel een gedoe hoor... ze wil toch niet heel lang rustig zitten, dus zit ik ook niet lekker denk ik en bovendien wil ze echt uiterlijk 19.00 op bed liggen anders wordt ze echt mega shagerijnig! Ach ja, dat komt ook wel weer. Paniekaanvallen niet meer gehad gelukkig Fijne dag!
nee klopt bij L. had ik ook krampen en dat strakke gevoel alsof er elk moment een ballon knapt van binnen en dat bleek toch met de zwangerschap te maken hebben want het bewijs ligt boven te slapen ach zou wat zijn 1e ronde raak, daar was ik niet op ingesteld twijfel ook of ik over 3 dagen wel zou testen mijn vorige cyclus bij L. was 58 dagen en dat kan nu dus weer zo zijn dus weet niet zo goed wat ik zal doen, misschien komen de krampjes nu jusit van een late eisprong aangezien dat best mogelijk is natuurlijk als je uitgaat van 58 dagen lastig meeste restaurants hebben wel een klein speelhoekje voor de kids hoor, de ene wat groter dan de ander maar lego/duplo/autootjes zijn er meestal wel te vinden en anders zelf wat speelgoed meenemen wat hij 3 weken geleden voor het laatst gezien heeft waardoor het op dat moment allemaal weer nieuw en spannend is
@woezel, hier ook bij hoge uitzondering 2x uit eten geweest maar L. is van de regelmaat dus die kon het ook niet lang volhouden 19.00 is bedtijd mam , enja de zooi laten liggen is een optie maar dan is het eind van de dag zoveeeeel maar goed het ligt er nu nog hoor kan zp niet afsluiten fijn dat je geen paniekaanvallen meer hebt gehad ps geniet van je vrije dag!
Hier net de puinzooi opgeruimd. Zoonlief drink nog even zijn melk en samen kijken we biba boerderij. Fijne avond allemaal!