In de lente voor een tweede gaan (of een eerste!)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieJ, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ha

Dochterlief is ook echt van de regelmaat hoor. Ze MOET om 17.30 warm eten anders wordt ze mega chagerijnig, en ze MOET om 19.00 in bed liggen... Wel eens later geprobeerd maar dan is het echt feest en duurt het bijna een uur voodat ze in slaap valt.

Ach ja, vind ik ook prima...

Hier is de upc box vast geslagen dus geen tv voor ons...:( Maar iets anders verzinnen om de avond mee te vullen...............;):D:p

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

hahha have fun woezel :p dat word of zp of heeeeeel vroeg naar bed :D

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Verplaatst naar 'Zwanger worden clubs'.

4. silvermist

slaap lekker dames! :)

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik hen me helemaal rotgezocht naar ditmtopic. Zijn we gewoon verplaatst! Hahaha gelukkig weer gevonden.
    Kan ik rustig gaan slapen :D

Truste!
    Ps Woezel, leuke avond gehad? ;)

6. silvermist

goedemorgen,

@mamsie, ik moest ook zoeken hoor haha

@hier, net wakker, zo lekker douchen met L. :)

7. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Hoe is het met iedereen?
    Ik heb gisteren weer lekker kunnen werken, mijn zoontje is weer beter en vandaag ga ik even naar de kapper en naar m'n schoonouders :)

Is er al iemand die binnenkort zijn NOD heeft? Ik ben even totaal het overzicht kwijt ;)

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha ja, leuke avond gehad...;)

Moest ook even zoeken maar weer gevonden. Hier een shagerijnig kind. Slecht geslapen, een uur wakker geweest vanacht. Is echt niks voor onze meid, denk dat er een kies/tand door gaat komen.
    Nu ligt ze tenminste weer lekker te slapen...:p

Fijne dag!

9. silvermist

@foofer, ikke over 2 dagen nod tenzij mijn cyclus weer 58 dagen is dan duurt het wat langer he ;) veel plezier!

@woezel, minder chagerijnig inmiddels of is ze nog steeds niet gezellig?

@hier, huishouddagje gedaan en lekker buiten geweest :)

10. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    hm, zou iedereen ons hier al weer gevonden hebben?

Dochterlief is echt zo niet gezellig geweest vandaag pffff
    Als ze ook maar even dr zin niet krijgt is het krijsen. Als ze alleen al DENKT dat ze dr zin niet krijgt is het krijsen!. Als mama even de kamer uitloop is het GILLEN! en de rest van de tijd is het alleen maar jammeren en jengelen. pffff weet neit wat het is, maar grote kans op kiesjes/tandjes.... Hoop dat deze fase weer snel overgaat...:)

@Foofer: spannend, bijna NOD....

@ allen: fijne avond! Even nog een filmpje kijken en dan lekker naar bed, hopen op een betere nacht...:)

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Het pannenkoeken paviljoen in Cruquius is leuk!!! Gaat ook lekker vlot daar! en ze hebben een hele grote speelhoek!!!! (ik woon in de buurt! ;)) Prima te doen vanaf Haarlem!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden ik heb mee gelezen hoor maar zo druk geweest hier dat ik niet op iedereen kan reageren, omdat ik het niet meer weet sorry!

Silvermist heb je al stiekem een vroege test gedaan??? Ik heb toen 3 dagen voor NOD positief getest!!!! Zooo spannend he!

Woezel, hier ook een structopaat van een dochter hoor hahaha! Na 17.45uur eet madam niet meer en om 19.00uur moet ze in bed liggen of ze is gegarandeerd om 05.00uur wakker de volgende dag.... Ach ja is ook goed voor je eigen regelmaat zeg ik dan maar weer haha! Balen dat ze niet te genieten is! Hoort ook echt bij de leeftijd en je hebt een meid... Leuk als ze 2 zijn hahaha Neeee neeee neeeee!

Foofer fijn dat je zoontje weer beter is. Zielig altijd als die kleintjes ziek zijn! Heb jij al stiekem een testje gedaan?? Heb jij nog gekke klachten die kunnen wijzen op een zwangerschap???

Verder ben ik het even kwijt sorry!
    Hier alles prima. Hebben besloten dat we er in april al voor gaan!!!!! Hahah ik kon niet meer wachten!!! Helemaal spannend. Vind die voorpret alleen al helemaal leuk! Ben nu ongi na mijn pil dus vanaf vandaag kan ik echt gaan tellen. Voor mijn vorige zwangerschap was mijn cyclus regelmatig en 26 dagen, dus ik ga daar maar weer vanuit!!!

Fijn weekend meiden!

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Welkom Jojo!

Super zeg, dat jullie al bijna voor het echie gaan! Leuk en spannend weer!

Hier een rustige zondag voor de boeg. Gister een feestje gehad, zoonlief in een campingbedje boven. Gelukkig heeft hij minder structuur nodig als jullie kids! Wakker gemaakt, spullen in de auto en na 3 kwartier alweer slapen in eigen bed.

Fijne dag allemaal!

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Ik denk dat er voor Woezel en Jojo wat onduidelijkheid is, ik vroeg of er al mensen waren die dichtbij hun NOD zaten. Ikzelf ben nog aan de pil. Maarrrr gisteren wel weer een mini vreugde dansje gedaan haha ;) We zijn gisteren niet meer naar mijn schoonouders gegaan (gaan vandaag) en hadden besloten om een aantal kamers op te gaan ruimen, want mijn vriend zei (en ik heb niks aangespoord ofzo hihi) "stel dat we over een 6 maanden serieus zijn dan moet onze zoon misschien al over 1,5 jaar naar die kamer toe". Hij is er dus al zeker wel bezig mee! En ziet gelukkig in dat het sneller kan gaan dan we eerst gedacht hadden :D Ik ben gisteren met veel plezier samen de kamers gaan opruimen :)

@MamsieM Ik zie dat je met afvallen bezig bent, ben je een speciaal dieet aan het volgen of gewoon niet meer snoepen/gezond eten? Wel al 3 kilo kwijt, goed hoor!!

Ik zal voor de zekerheid een pb sturen naar de mensen die nog geen reactie hebben gegeven sinds de "verhuizing", misschien zijn ze ons echt kwijt :)

Fijne zondag allemaal!!

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Foofer bedankt voor het berichtje, gelukkig ga ik altijd naar ons topic via statistiek, via mijn profiel, maar het was een drukke dag gister. Vandaag is mijn broer jarig dus gister gauw naar de stad om cadeautjes te kopen, en natuurlijk kwam ik weer met veel meer thuis dan nodig, en ontbraken er weer dingen die ik echt nodig had hihi, dus WEER op en neer, aan het einde van de dag was ik echt doodmoe.

Mijn man was erg grappig vandaag, slaapt ons zoontje EINDELIJK tot 8u heeft manlief zijn wekker om 7u gezet omdat hij dacht dat hij moest werken vannacht toen hij wakker werd, heeft hij dus midden in de nacht wekker gezet! Zucht...hij kon nog verder slapen want voor mannen is dat natuurlijk veel makkelijker, maar ik lag helaas wakker tot zoontje wakker werd. Ach ja, volgende keer beter, had me wel verheugd op even wat slaap na deze week elke keer 's nachts eruit te moeten gaan of soms op te moeten zijn vanaf4u.

Oh ik verheug me zo op juni, het gaat veel te langzaam zeg!! hihi

@Jojo, bedankt voor de tip, ik zal eens kijken!!

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Heb je geen sensitest in huis:)? Daarmee heb ik ook dik positief getest, wel op NOD

17. silvermist

ik twijfel of ik ga testen, voel me niet zwanger en voel ook geen ongie opkomen jullie zullen wel schrikken maar ik kan gerust wachten tot de 58 dagen misschien komt dat wel omdat de druk van de ketel is omdat ik al een guppie heb maar we zien het wel we hebben geen haast en als ik wel zwanger zou zijn dan ben ik gelijk ver genoeg voor een mooie echo en hoef ik me niet zo druk te maken over die eerste periode :) oh dit klinkt wel heel erg, ben wel nieuwschierig hoor maar ik hou voor mezelf gewoon die 58 dagen dagen aan, als ik nu test en die is negatief dan kan ik volgende week weer testen en weer negatief enz tot ik bij die 58 dagen ben en dan ongesteld word, ik haat teleurstellingen dus ik test pas als ik voor mijn gevoel zwanger ben :) maar me borsten doen wel onwijs veel pijn en dat heb ik nog nooit meegemaakt ja na de bevalling tijdens de bv maar verder niet ;)

18. silvermist

woezel, dochterlief vandaag vrolijker?

@minnie, lekker dan je vent slaapt verder en jij ligt wakker, hier ook heel vaak zo

@jojo, spannend hoor, ben benieuwd!

19. silvermist

oh en daarnaast moet ik zeggen dat we alleen op eisprong geklust hebben en verder niet door omstandigheden dus zou wel heeeeeel toevallig zijn en ik dacht mijn eisprong te voelen en vervolgens via predictor app was dat ook zo maar ja dan zou ik wel een normale cyclus moeten hebben anders is het niet zo ;) nah ja lekker verwarrend allemaal :p

lang verhaal in het kort: ik ga uit van 58 dagen en als ik dan niet ongie ben test ik gelijk de 59e dag :D

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

@Silvermist: Heel goed voorstelbaar, als het kon zou ik het ook zo doen, maar ik moet meteen contact opnemen met internist als ik zwanger ben vanwege mijn schildklier:(

Deel Deze Pagina