Overtijd maar test geeft niet zwanger aan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roosviceetje, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hallo,

ik had zaterdag ongesteld moeten worden.
    heb vanochtend een test gedaan (clearblue geen ochtend urine) test gaf "niet zwanger"aan.
    ik loop al vanaf vrijdag met zeurende pijn in mijn buik, gevoelige borsten, en vaginale vocht (doorzichtig). heb sinds vanavond ook nog ontzettende hoofdpijn erbij gekregen.

ik weet het niet meer het maakt je zo..... :(

wat moet ik doen??

2. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Misschien over een paar dagen weer een test doen :)

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    moet je ook veel plassen ? ik moet nu donderdag ongi worden maar ik heb nog steeds geen ongi pijn ik heb ook last van: gevoelige borsten, veel plassen, steken bij de liezen, dik linker been, allemaal rare dingen die ik normaal niet heb voor dat ik ongi word.

dokter zegt dik been komt van de warmte, de rest moest ik af wachten. Word ik donderdag niet ongi dan moest ik maandag testen. Mijn ongi is altijd regelmatig dus ... het mag mijn deur wel voor bij gaan.

is jou ongi ook regel matig of niet?
    ik zou in jou geval vrijdag even weer testen

succes in elkgeval

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb dat dus al vanaf ergens deze tijd vorig jaar.

We zijn nu vanaf 31 dec 08 gestopt met de pil en mijn cylcus is nog steeds niet lekker.

Vandaag alweer dag 90 geloof ik.

Het kan gewoon ontpillen zijn.
    Hoe lang ben je gestopt met de pil (of welk andere vorm van anticonceptie)?

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ik moet idd ook veel plassen
    nog steeds zere buik gevoel van misselijkheid.
    ben gestopt 24 mei met een regelamtige cyclus van 25 dagen ben nog steeds niet ongi geworden

zaterdag nog maar even testen denk heb vanochtend weer gedaan maar weer 1 streepje.

was er maar gewoon duidelijkheid of ongi of zwanger maakt mij nu niets meer uit als maar iets duidelijk wordt

6. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Als je 24 mei gestopt bent met de pil, kan het nog heel goed van het ontpillen zijn. Je hebt dan nog maar 2 cyclussen gehad na het stoppen. Ontpillen kan heel goed een half jaar duren.

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #7 sookie, 25 aug 2009
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
    Ik denk eerlijk gezegd dat je ook nog aan het ontpillen bent... 24 mei is nog niet zo heel lang geleden, en wat butt3rfly zegt, het kan wel een half jaar duren..

8. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    #8 roosviceetje, 25 aug 2009
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
    ik heb hiervoor helemaal nergens last van gehad doorbraakbloeding kwam snel daarna na 25 dagen hevige onge en daarna weer 25 dagen later onge en nu al deze kwaaltjes

wist niet dat je van ontpillen zo beroerd kon zijn
    (als het ontpillen is)

bedankt alvast voor jullie reacties;)

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ja, van ontpillen kun je zo beroerd zijn... je lijf heeft het al die tijd dat jij de pil slikte zelf niet hoeven doen. Dus je hormoonhuishouding lag zeg maar stil, nu je pde pil niet meer slikt, moet je lijf het ineens zelf doen, en dat kost m ff wat moeite.. Bij de een gaat dat makkelijker dan bij de ander..

Fijn he? een vrouwenlijf?! Haha

Knuf Sookie

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Onptillen, dat denk ik ook... Het kan zomaar zijn dat je cyclus eerst 2 of 3x normaal is en dat het daarna toch wat langer duurt...

11. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hoi, bij mij heeft het ontpillen (denk ik) zeker 14 maanden geduurd.
    Gedurende 14 maanden werd ik precies om de 28 dagen ongi, terwijl ik vroeger zeer onregelmatig was. Na 14 maanden, is het gaan variëren, van 29 tot 32 dagen.
    Ik denk dat de pil pas dan was uitgewerkt, waardoor ik dan weer een onregelmatig ongi kreeg.

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    pffff zeker fijn om een vrouw te zijn :(:( ben vanacht ongi geworden.
    even kijken hoelang deze ongi duurt ik hoop niet langer dan 4 dagen want wij gaan maandag op vakantie (zou mijn vruchtbare periode zijn)

bedankt voor al jullie reacties met tips

13. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    zo pittig jellybean, ik zou er erg onzeker van worden.
    ik ben ook heel onregelmatig ongi voor de pil geweest, tijdens de pil helemaal goed heb de pil 4 jaar geslikt en dacht stieken echt dat ik al een regelmatige cyclus had. niet te veel hopen want je eigen lichaam kan je op het verkeerde pad zetten

Ik ben dus vanacht ongi geworden in ieder geval meer zekerheid.

hopelijk komt mijn cyclus snel op gang en geeft hij meer duidelijkheid zodat we daarna ons doel kunnen bereiken en klein wondertje op de wereld zetten;)

groetjes roos

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Maar k zou niet willen ruilen met een mannenlijf! haha

"fijn" dat je vanacht ongesteld bent geworden.. iig meer duidelijkheid. Beter als mijn lijf, geen tekenen van een ongesteldheid, maar ook een nega-test vanmorgen.. Over vrouwenlijven gesproken!

Over 4 dagen zal je ongie vast al een heel stuk minder zijn, mss zelfs al op het eind. Dus op vakantie wellicht nog maar heeeel weinig of zelfs niet meer. Ik duim voor je!

Knuf Sookie

Ps en vast een fijne vakantie!

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hallo allemaal.

Ik ben nu ook 1 dag overtijd en mijn test was gisteravond negatief. Ik heb ontzettend zere borsten en ze zijn groter en gespannen. Ook heb ik al een week een menstruatieachtige pijn in mn buik maar deze pijn is heel draaglijk. Normaal wanneer ik ongesteld moet worden heb ik alleen de dag ervoor die menstruatiepijn en deze pijn voelt toch een beetje anders.
    Ik slik sinds jaren geen pil meer dus ik ben niet aan het ontpillen.
    Het maakt me wel onzeker, het lijkt wel of mijn lichaam me vreselijk voor de gek houdt want ik heb normaalgesproken een regelmatige cyclus.
    Wie heeft deze onzekerheid ook wel meegemaakt?

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hoi,

Ik word ook helemaal gek van mijn eigen lichaam, snap er op het moment niets van!
    Afgelopen zondag/maandag had ik ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet, het is nu donderdag. Gisteravond toch maar eens een test gedaan (cb) maar die gaf negatief aan, oké dan weten we waar we aan toen zijn.
    Maar ineens kreeg ik gisteravond zere borsten, aan de onderkant, en mijn benen zijn opgezet, ze houden vocht vast. Normaal gesproken voel ik als ik ongesteld moet worden maar ik heb dat gevoel ook helemaal niet. Gisterochtend wel eventjes 10min misselijk geweest maar dit kan ook toeval zijn geweest, geen idee.
    Wij wachten nu maar rustig af. Misschien is mijn lichaam nog bezig met ontpillen, ik ben sinds maart gestopt met de pil, mijn ongesteldheid was sinds dien altijd regelmatig, dus snap er niets meer van.
    Je word er inderdaad onzeker van!

17. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland

Hoi Famke,

beetje dezelfde klachten als ik. ik was ook verbaasd dat je na het stoppen met de pil en een regelmatige cyclus in ene toch(schijnzwanger) aan het ontpillen ben. het kan natuurlijk ook dat je zwanger bent en dat je te vroeg ben geweest met testen.
    als ik jou was zou ik over 3 dagen nog een test doen en dan een wat goedkopere ;) je leest hier veel postieve woorden over de 2 voor 5 euro van de kruitvat.

succes

ik duim voor je

groet roos

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland

hoi raspberry,

wat een onzekere periode........
    zeker omdat je al jaren de pil al niet meer slik dus niet aan het ontpillen ben, en je hebt toch echt wel de verschijnselen van een beginnende zwangerschap.

misschien toch over 3 dagen nog een keer een test doen en als die negatief en je bent nog steeds niet ongi zou ik een afspraak maken bij je huisarts.

succes

groetjes roos

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0

Dankje wel. Die cb test kon worden gebruikt vanaf de 1edag. Soms maken die testen je wel onzeker vind ik:(
    We wachte af en hopen het beste er maar van

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hou op schei uit....... super onzeker hoop maar dat we snel zwanger zijn zodat we kunnen gaan genieten;)

Deel Deze Pagina