@ Perfection, Spannend he die laatste dagen. Wanneer ga jij testen? Ik zit vandaag 12 dagen na mijn ei, ik gooi er donderdag nog eens een test tegenaan. Ik wil mezelf niet teveel hoop inpraten. Maar we willen zo graag, net als iedereen op dit forum. Dus mijn duimen draaien voor jullie allemaal!!!
@perfectionn...durf je nog geen testje te wagen? Ik testte bij mijn eerste ook 4 dagen voor NOD licht posi @alle nieuwe zwangeren: hartelijk gefeliciteerd! @alle teleurgestelde dames van sep: veel succes in oktober...enne misschien "zie" ik jullie daar wel weer! Vandaag ook weer dezelfde symptomen, kan idd van ontpillen zijn, heb nog nooit hoeven te ontpillen dus ik weet niet wat je dan allemaal kan voelen Gewoon maar ff afwachten dus..
Meestal kan ik mezelf niet inhouden en test ik voor NOD, die testen staren me gewoon aan hier op mijn werk haha. Maar aangezien die dan altijd nega zijn test ik op NOD nogmaals. Helaas nog geen posi test gehad
Deedje gefeliciteerd ikm heb vorige week ook op de gok een test gedaan omdat mijn ongi ook erg onregelmatig was en had ook geen geduld meer om te wachten hoe lang ben je nu zwanger?
@ Deedtje, mag ik vragen wat jouw kwaaltjes waren? Ik heb ook verschillende kwaaltjes, maar gister gaf de test nog totaal geen streepje. Mijn kwaaltjes: * 5 dagen na mijn ei steekjes in mijn linker lies * 8 dagen na mijn ei heel raar geslapen * 9 dagen na mijn ei melk achtige afscheiding (gedurende 2 dagen) * Elke dag wat misselijk, met vlagen! * 12 dagen na mijn ei misselijkheid wat verminderd, wel veel last van opboeren * Ongesteldheidskrampjes * Hoofdpijn * MOE !!
@ MamaT, Dat dacht ik zelf ook, maar had met zoveel kwaaltjes toch wel een licht streepje verwacht op de vroege test. Helaas! Ik ben bang dat ik TE graag wil en mijn lichaam me deze maand gewoon voor de gek houd
Heyyy iedereen vind het zo spannend om het van iedereen te lezen, leef echt met iedereen mee! Ik ga vlak na mijn NOD op vakantie dus ik denk dat ik pas ga testen als ik terug ben als ik tegen die tijd nog niet ongesteld ben. Dit is mijn 1e ronde dus heb nog geen idee hoelang mijn cyclus is. Gefeliciteerd aan de zwangere dames!! en iedereen die ongesteld is geworden zie ik misschien wel in de topic oktober!
nikske; jaaa vreselijk spannend die laatste daagjes gaan dan ook altijd zo sloom voorbij! we lopen gelijk op zie ik, wat leuk! Ik test of woensdag of donderdag. bobbie; ik wacht geduldig af heb wel is eerder veel te vroeg getest kwam niks, later bleef ik toch zwanger te wezen. helaas mk geworden. of woensdag of donderdag testen xxxx
Hallo allemaal! Ik mag de 17e geloof ik testen... maar ik probeer een week langer te wachten. Ik wil niet weer de teleurstelling dat het een paar dagen later weer mis gaat. Maar waarschijnlijk gaat dat niet lukken. Ik zit nu uhhh... 5 dagen na mijn ei en kan niet echt zeggen dat ik al ergens last van heb. Maar de andere 2 keren begonnen mijn symptomen ook pas een week voor NOD. De keren dat ik niet zwanger was had ik tot ruim een week na mijn ei allerlei kwaaltjes... de keren dat ik zwanger was had ik na mijn ei nergens last van.... ik hoop een goed teken! Groetjes Cyntje78
4 weekjes, heel pril dus! @ Nikske89: mijn kwaaltjes zijn: vlagen van misselijkheid, onwijs gevoelige soms zelfs pijnlijke (.)(.) Zo nu en dan ben ik ook wat flauwtjes, dan weer wel en dan weer geen trek in eten. En veel plassen!
a.s. vrijdag is mijn nod. Ik heb nog niet ergens last van behalve van mijn (.)(.) vooral als ik van de trap loop
Zo wat een hoop gekletst hier zeg, gezellig hoor ! Helena, balen he meis, snap dat je ff een dip hebt hoor, dat had ik zaterdagochtend ook. Kop op he x Deedtje, gefeliciteerd zeg....heerlijk in de eerste ronde zeg ! Zal duimen dat deze keer alles goed mag verlopen Sabrina, verdorie joh......ik ga met je mee hoor naar oktober ! Nikske, jij maakt het nu wel heeeeeel spannend he haha....hoop het voor je Meiden, duim voor jullie allemaal, zie nog maar weinig positieve testen voorbij komen pffff Liefs belin