Hoi Kim, Ten eerste wil ik je van hartelijk feliciteren. Eigenlijk mag ik vandaag testen maar ik wil even vandaag afwachten. Omdat ik vaak last heb van een onregelmatige cyclus. Ik zit te denken als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik testen. En ik hoop dat vele een positief reseltaat mag hebben. Sterke allemaal.
@Kimm..van harte meis!! Wat fantastisch!! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik a.s. zaterdag (de 5e) mag gaan testen (als ik dan nog niet ongi ben en m'n temp nog ok is..)..Ik kan echt niet wachten tot de 10e..en op de 5e ben ik toch alweer 5 dagen overtijd en zit ik op 11DPO..Spannned..
@ allen.. thanx voor de felicitaties.. ben blij dat ik het hier kwijt kan.. wil het eigenlijk al aan iedereen vertellen @ Anna, had me ook voorgenomen om nog niet te testen.. Maar was zó misselijk dat m'n hubby een test heeft gehaald.. En was meteen een vette streep 8) En ga duimen voor jullie allemaal!!!
kim gefeli!!! Ik mag de 9 de testen...als ik niet ongesteld ben dan....09-09-09 vind ik wel erg mooi....voor een positieve test toch?
@ kimm: Wat gaaf nieuws!! Je loopt/zweeft nu denk ik helemaal op een roze wolk! Als ik pos. mag testen dan ren ik volgens mij de eerste de beste babyzaak in om iets te kopen.... erg he! @ donja: Spannend he? Doe je er nog iets speciaals voor ( tempen o.i.d.? )
Als alles goed gaat (heb al 3 dgn hoofdpijn dat is mij vaak een teken van. Maar alleen nooit zo lang achter elkaar pff) zou ik maandag de 7e kunnen testen De al zwangeren bij deze gefeliciteerd!
ook ik mag in sep testen, weliswaar de 27e is mijn NOD Ben gisteren ongesteld geworden, en zitten nu in ronde 2.. Iedereen heel veel succes, en ik duim voor jullie!!
Natascha, ik neem aan dat je zwanger bent. Anders zou er vast geen big smile staan Dus van harte meid!
@Natascha GEFELICITEERD!!!!! en al "klachtjes"?? ik ontzettend misselijk, maar dat kan me niets schelen
haha ja klopt zwanger eindelijk heb nu 2 testen gedaan kan nog steeds niet geloven zo nog ff een andere test doen. ik wist ook niet precies wanneer ik weer ongi moest worden ben sinds mei gestopt met de pil maar voelde me nu anders me borsten zeer hard tepels erg pijnlijk en iets vergroot. dus heb hem maar op de gok gedaan vandaag.
Gefeliciteerd natascha!!!! Begin het maar langzaam te geloven en geniet er vooral van Waren jullie al lang bezig, omdat je zegt eindelijk??? Sorry gewoon nieuwsgierig
Gefeliciteerd! Maar ik vind persoonlijk dat je snel zwanger bent geworden hoor Vanaf mei gestopt met de pil. Das heel netjes. Geniet ervan!!!