in de maand september testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabrina1980, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hallo allemaal, Ik mag 29 september testen. Duurt nog even maar ik vind het toch wel leuk me hierbij aan te sluiten. Ik leef nu eerst naar de kuls dagen toe. Succes allemaal!!!!

2. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Haha, ik ben de dag ervoor jarig, dus ik ga voor een verjaardagscadeautje! :D
    En hoe oud word jij? :)

@Sammy; bij mij duurt het ook nog erg lang, hoor. Gelukkig valt er genoeg te kletsen. ;)
    Jij ook succes!

3. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ben bang dat ik niet meet hoef te testen :( temp is gedaalt dus ongie zal er wel aankomen :(

Liefs Dina

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik mag ook op 27sept testen.. pff duurt nog zo lang!
    eerst maar aftellen tot aan de eisprong;)

5. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    meiden, wie helpt even denken?
    ik ben 30-8 ongi geworden, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen wat is dan mijn NOD? ik dacht zelf 27 of is het nu 26 sept??

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    mijn nod is ook 27sep en ik ben zondag ongi geworden.
    Wie telt er nu van ons 2 niet goed?
    Snap het niet meer :(

7. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey Laraxx,

ligt eraan hoelang je cyclus is, ik heb bijv. een korte cyclus en een andere een hele lange, daarom kan dat verschillen.

8. plopje82

plopje82 Actief lid

7 sep 2007
    202
    0
    0
    he meiden

ik meld me ook hier! mijn dochtertje is nu 14 maanden en wij gaan voor ons 2e kindje.
    IK ga rond de 14 september testen!

succes allemaal

9. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej Laraxx..

De eerste dag van je ongi is ook de eerste dag van je cyclus..dat betekent dus dat 27 sept je NOD is..

Hier begint het ook spannend te worden..2 dagen overtijd..nog 3 daagjes wachten..Krijg er de zenuwen van ;)

10. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Lara, ik zou ook de 27e zeggen.
    Ik werd namelijk zaterdag ongesteld, houd een cyclus van 28 dagen aan en kom daarbij uit op 26 september.
    Dus volgens mij klopt het dan wel. :)

@Anna; spannend! Heb je er een goed gevoel over? Vage klachtjes misschien? ;)

11. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej Jenna,

Ik durf er weinig over te zeggen..(eigenlijk durf ik gewoon niet zo goed meer te hopen..)..M'n temp is nog hoog (maaja..ik heb een korte lf..dus..), verder een vreemd gevoel in m'n buik..(lijkt niet op ongi krampjes) en m'n tepels zijn op een andere manier gevoelig als normaal..Het kan nog alle kanten uit..Ik moet van mezelf wachten tot zaterdag met testen (dan zit ik op 10dpo en zou ik met een vroege test posi kunnen testen..) Maar dat duurt zoooo lang..;)..En in de tussentijd keihard hopen dat je niet ongi wordt en dat je temp hoog blijft...Pffff..simpel is het niet iig!! ;)

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    aaah spannend!!! hoop het zo voor je!!

13. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik kom me hier ook ff melden.

M'n NOD is 11 september, als ik dan niet ongi ben ga ik op 14 sept (m'n verjaardag) testen.. Hoop dat het raak is, want dan hoeven we op het nippertje de MMM niet meer in!

14. Mythos

Mythos Lid

29 aug 2009
    46
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend hoor Anna, moeilijk he dat wachten maar misschien wordt het wel beloond met een dikke vette plus op de test, zou toch prachtig zijn! Hier inmiddels op dag 41 en ook nog niks. Test van afgelopen zaterdag was negatief dus als ongi er zaterdag nog niet is dan weer testen.

15. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAllo allemaal!

Hier een beginner met een (beginners-?) vraagje. Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb een hele geregelde cyclus (28dgn), deze maand ronde 1 vanaf 11 aug. smileys op 28 en 29 aug, dat is later dan verwacht. Wanneer kan ik nou testen? verschuift mijn NOD (8 aug) dan ook een dag of 4 naar achteren? lijkt me gek want ik ben altijd op tijd ongesteld (28/29 dagen). Bedankt alvast en succes allemaal!

16. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg

Ik raak een beetje in de war, omdat je zegt: 'ronde 1'..Maar je zegt ook altijd om de 28/29 dagen ongesteld te worden..Hoe lang ben je dan al van de anticonceptie af?/

En wbt je vraag..het kan best zijn dat je idd later als dat je dacht je eisprong hebt..Dan is je luteale fase (de fase tussen ei en menstruatie) gewoon korter en lijkt 'ie bij jou uit te komen op 9 à 10 dagen..Testen kun je dan wel het beste even uitstellen (4dgn..) tot 14 dgn ná je ei..ivm HCG..Maar dat is wel super lastig..I know..

17. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    #97 luckybird, 2 sep 2009
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009

Hai!

Leuk dat je reageert! Ja ik ben inderdaad al heel lang van de pil af ook geen spiraaltje ofzo. Heel onhandig maar jaar in jaar uit die hormonenzooi in m'n lijf ging me ZO tegenstaan, vandaar... (cds wennen trouwens heel goed, no problemo). Nu dus ronde 1.

Good luck allemaal! Ja dat wachten, echt irritant zeg. En dan ben ik net begonnen.... durf het bijna niet te zeggen omdat ik weet en lees dat er veel mensen zijn met veel meer zenuwen en stress waarbij het al langer duurt... Kan me voorstellen dat jullie iets denken van "NIET ZEIKEN!!" Nu we de keuze hebben gemaakt om er voor te gaan kunnen we gewoon niet wachten.

GOOD LUCK ALLEMAAL

18. inekehendriks

25 jan 2008
    57
    0
    0
    ik kom me ook effe melden ik mag morgen testen kan haat niet wachten iedereeen succes

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Denk dat ik niet hoeft te testen volgende week *snik*
    Gisteren wat roze afveeg, vandaag, nouja eigenlijk net, rood/roze afveeg, en best veel ook.. *snik*

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Das wel heel vroeg Loran :(

Deel Deze Pagina