Wanneer opnieuw testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by noukytje, Dec 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noukytje

noukytje Actief lid

Jul 29, 2012
    225
    19
    18
    Female
    limburg
    Hallo allemaal,

even mijn verhaal. Op 3,4en 5 december positieve ovulatietest predictor en op 4 december ook positieve CB digital. Jammer genoeg alleen geklust op 1 en 5 december (verbouwingen bezig en manlief uit uitgeteld). Nu heb ik als sinds mijn eisprong (en de aanloop ervan) wat trekkerig gevoel gehad in mijn baarmoeder en pijnlijke borsten, misselijk ed. Ik denk tengevolge van de eisprong.
    Deze klachtjes zijn een dag of 2 weg geweest, maar steken nu weer de kop op.

Mijn borsten zijn heel gevoel en pijnlijk en ook mijn baarmoeder voelt 'zwaar' en trekkerig. Verder is volgens mijn man mijn buik nogal opgeblazen ineens tov een dag of 2 geleden. Ook blijf ik meer afscheiding hebben dan anders. Meestal verlies ik weinig tot niks tussen mijn eisprong en mijn ongi, nu verlies ik vrij veel wit cremerig slijm, maar af en toe is het wat meer doorschijnend en kan je er een enkel draadje van trekken.

Omdat ik het niet meer kon laten daarstraks een testje gedaan namiddag urine (niet echt geconcentreerd denk ik want had niet veel kleur (sorry voor de details)). Dit testje was negatief.

Als ik goed tel is mijn nod ergens rond 18 december. Ik heb dus ook veel te vroeg getest ik weet het, maar ik kon het echt niet laten. Wanneer zou ik nu het best opnieuw testen? Wachten tot komende dinsdag?

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Er zijn veel vrouwen die 2 a 3 dagen (soms meer) voor NOD positief testen. Maar wil je het zeker weten, wacht je tot je NOD. Dus eigenlijk vooral, hoeveel geduld heb je :D
    Succes meid!

3. noukytje

noukytje Actief lid

Jul 29, 2012
    225
    19
    18
    Female
    limburg
    Ik ga nog maar proberen af te wachten met testen. Ik ben ondertussen goed ziek geworden (buikgriep en zwaar bronchitis). Veel kans dus dat alles wat ik voelde daar al een voorbode voor was.

Braaf naar de dokter luisteren en mijn medicijnen nemen en dan zien we wel zeker.

4. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Ooh bah beterschap! Zal toch voor je duimen ;)

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hey noukytje ik heb al deze symptomen ook, alleen niet zulke pijnlijke borsten meer, dat had ik 1 dg na de ovulatie heel erg, dus zal vast mn eisprong zijn geweest. Wel zijn ze nog gevoelig. Daarnaast ook ontzettend moe, jij ook? En ik had op 5 dec ook een positieve ovulatie test gehad, en kan rond de 20ste een testje wagen mocht ik niet ongesteld worden.

Begin nu weer zenuwachtig te worden, raar he. Is het raak of niet...blijft altijd zo spannend die laatste week.

Beterschap!! En zou dit weekend lekker even uitzieken en dan volgende week maandag of dinsdag met je nod een testje doen, succes.

Share This Page