Pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lobi, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat ik mij afvraag. Ik moet morgen een ovulatietest doen. Als ie positief is moet ik savonds pregnyl zetten, als ie negatief moet ik sochtends pregnyl zetten.

    Maar als de ovulatietest negatief is, zou je denken dat mn ei al gesprongen is. Is t dan eigenlijk niet te laat om dan nog pregnyl te zetten?
     
  2. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd ...
    kun je met deze vraag dan niet even je gyn bellen??
    wat te doen?
    succes!!!
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Blijkbaar gaan zij er vanuit dat hij dan nog moet komen...?
    Ik zou voor de zekerheid even bellen. 1 test voor zo'n spuit lijkt me wat karig.
     
  4. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Lijkt me een goed plan om de arts eens eventjes te bellen... Bij mij doen ze inwendige echo´s om de eitjes goed in beeld te krijgen, dus 1 testje lijkt me ook wat karig zoals Elmo al zeg...
     
  5. Had gister een echo gehad. Eitje van 16 a 16.5. Dus vandaar dit advies.
     
  6. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Als de test negatief is, moet je dan morgenochtend spuiten of juist vanochtend ? Als ie negatief is, is er misschien namelijk nog te weinig hormoon aanwezig en komt je eisprong er nog aan.
    En volgens mij springt een eitje pas bij ongeveer 21, dus de kans is vrij klein dat ie dan tussen de echo en nu al gesprongen is denk ik! Succes in ieder geval!!
     
  7. Gisteravond was ie vrijwel positief. Als ie vanochtend negatief was moest ik m sochtends zetten. Indien positief dan savonds. Vanochtend was ie om 10 uur knalpositief. Dus vanavond zetten. Maar denk dat ik m vanmiddag zet.
     
  8. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Als hij al gesprongen is,is hij al gesprongen.Dus dan maakt het volgens mij niet zoveel meer uit wanneer je de Pregnyl zet.Kwa springen dan ;) Wat een gedoe weer he...bij ons in het zkh zei er 1 gyn dat de Pregnyl zetten niet op een paar uurtjes aankwam ivm met de IUI.
     
  9. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Serieus? Bij ons kwam het juist wel heel nauw... Want na het zetten van pregnyl springt je ei na 36-40 uur en ik krijg mooi wel een tijd mee en 38 uur na de injectie vindt de IUI plaats.... Lekker verwarrend allemaal!
     
  10. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Trouwens: sorry Lobi, we helpen je zo voor geen meter hè!!!!
     
  11. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Het was ook maar 1 gyn hoor....die zei dat het echt onzin was om het precies op een bepaalde tijd te zetten.Je ei springt geloof ik tussen de 36 en 40 uur na de Pregnyl.Dacht ik zo uit mijn hoofd te weten.Dus van daar uit kan ik me de uitspraak van de gyn ook wel weer voorstellen.

    Haha nee,we helpen Lobi echt niet zo heel erg zo :D
     
  12. nyncke

    nyncke Fanatiek lid

    10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    suzanne: hier werd gezegd dat je ei 24 tot 36 uur na de pregnyl springt. Allemaal wel verwarrend
     
  13. Ik vind t ook erg verwarrend allemaal. Maar de spuit is gezet! We zullen zien...
     
  14. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Spannend! We duimen mee! Wanneer moet je nu terug?
     
  15. nyncke

    nyncke Fanatiek lid

    10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Joepie nu samen op de wachtbank, dan op het verlengde en dan samen zwanger, afgesproken ;)
     
  16. Geen idee eigenlijk. Bij een pos test ga ik denk ik bellen. Indien ik ongesteld word op dag 8
     
  17. M02

    M02 Fanatiek lid

    17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hier ook met echo's, dus ik zou lekker de gyn bellen voor wat meer duidelijkheid. Ik duim voor je!!!
     
  18. deal!!!:d
     
  19. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik doe mee, goed??
     
  20. Túûùrlijk meis!!:)
     

Deel Deze Pagina