Hoihoi, ik werk 27u in 3 dgn en doe ook regelmatig diensten, dus dan 8u meer per week, maar die optie staat er niet tussen...heb maar 24 u ingevuld. eef
Ik werk 4 dagen ( 32 uur ) maar kan mijn ziekenhuisbezoeken als het zo uitkomt ook onder werktijd doen. Ben meestal een uurtje weg dan. Op het moment dat we een kleintje hebben wil ik in de eerste periode het liefst 3 dagen ( 24 uur ) gaan werken. Ik hoef dan gelukkig niet zoveel in te leveren want ik krijg mijn ouderschapsverlof voor 75% doorbetaald.
Ik werk 40 uur in de week maar dankzij de MMM werk ik eigenlijk vaker ergens tussen de 32 en 38 uur. Gelukkig heeft mijn baas enorm veel begrip maar het is enorm vervelend om vrij te vragen. Verder zijn die 40 uur eigenlijk te zwaar voor me op dit moment, maar financieel kan ik me nu echt niet veroorloven om minder te gaan werken. Als we ooit het geluk hebben nog ouders te worden dan zou ik ook het liefst 3 dagen gaan werken of gewoon helemaal stoppen
ik werk gemiddeld 24 uur. ik werk in de detailhandel dus daar is het nu zowiezo wat rustiger, maar mijn contract is 13/30. Aangezien ik pas nieuw op mijn werk ben en mijn man vanaf november voor kid wil gaan, heb ik nog niets gezegd. Mijn manager vroeg dit wel direct toen ik ging solliciteren of ik zwanger was kinderen wilde enz. ik heb nu 1 jaar contract, en heb 1 jaar contract. dus als we met de behandelingen kunnen starten zal zowat mei volgend jaar zijn. Ik wil het rustig begin maart ofzo gaan zeggen, hopenlijk heeft hij begrip.