Vraagje over Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door xElles, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hai meiden,

Sinds maart zitten wij in de mmm vanwege PCOS.
    Ik heb nu verschillende rondes Clomid gehad (zie handtekening) en ik word echt gek!!
    50mg en 100mg deden niets: Grootste eitje was 8,5mm
    Bij 150mg had ik er 3! Deze ronde is afgebroken omdat ze het niet veilig vonden.
    Inmiddels heb ik een ronde gehad met 125mg. Vanochtend, op dag 11, een echo. Ook nu lijkt het erop dat er 3 eitjes groeien!
    Echt frustrerend!

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? En wie weet wat er gaat gebeuren? Want 100mg deed niks. Kan ik die dan nog eens proberen?

Liefs

2. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Ik begrijp heel goed dat je er gefrustreerd door wordt !.. ze laten je zo maar een beetje aantobben.

Ik heb ook pcos en heb 1 ronde clomid 50 geslikt en had daarmee 2 eitjes.. de ronde daarop mocht ik meteen beginnen met injecteren. Omdat dit minder bijwerkingen gaf .. en beter was voor me bms. Denk dat dat de volgende stap voor je is.

Bij is ons in het zielenhuis is 3 eitjes de max. Vervelend dat je nu steeds je cyclus hierdoor moet beindigen. Succes !!

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ze hebben het inderdaad gehad over spuiten, maar alleen toen ook 100 helemaal niets deed..
    Dus weet niet wat ze donderdag zeggen als ik weer terug moet.

Fijn dat jij meteen over mocht op spuiten! Hoop voor je dat het snel raak is!

4. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Misschien kun je zelf aangeven.. dat je liever hormoon injecties zou willen proberen? Als er dan geen follikels groeien met injecties kun je makkelijk ophogen waardoor er alsnog follikels kunnen groeien.. en het geen verspilde maand is !

Ook heb je hierbij nauwelijks last van bijwerkingen.. :) Dankjewel hoop voor jou natuurlijk ook dat het snel raak mag zijn !

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dan kun je beter overstappen op hormooninjecties, die zijn gemakkelijker te doseren. Je zit niet aan stappen van 50 mg vast, maar het gaat per spuiteenheden. Succes!

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als clomid te weinig/teveel of te grillig werkt, moet je over op spuiten. Maar ook daar kun je dit soort dingen bij krijgen..

Deel Deze Pagina