Er is bij mij een ivf poging afgebroken vanwege overstimulatie. Ik heb daarna decapeptyl gespoten om alles rustig te krijgen. Ben daar inmiddels mee gestopt. Nou was eergister mijn laatste menstruatiedag en zouden alle eiblaasjes verdwijnen. Nou kreeg ik gister erge pijn aan me eierstokken dus ben ik naar het ziekenhuis geweest. Bleken mijn eierstokken nog erg groot en er zaten ook eiblaasjes aan.. Ik vraag me af wie dit nog meer heeft gehad en hoelang het duurt voor mijn eierstokken normaal zijn. Ik heb egt veel pijn
Ik heb het ook gehad. Mijn eierstokken waren 3x zo groot als normaal Ik moest iedere dag terug naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, en moest 2 liter water per dag drinken. Had veel vocht in mijn buik, en mijn lever en nierfuncties waren verhoogd. Kwam bij mij niet door afgebroken poging maar doordat ik na de icsi zwanger was, daardoor kreeg ik ohss.
Bij jou zal het erger zijn geweest omdat je ook nog eens zwanger was. Weet jij hoelang het duurde voor eierstokken normaal waren? Ik hoef geen extra water te drinken en er wordt ook geen bloed geprikt. Mijn bloedwaardes waren goed. Ik vind dit echt vervelend. Moet het maximale aan paracetamol innnemen en over een week weer terug voor een echo.