In de MMM voor 2e wonder!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by winnie pooh, Jun 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Maaike, pff alweer IVF. Goed dat je zelf kiest voor even rust en even niet doorrennen. Hoop dat je er dan over 2 maanden helemaal klaar voor bent.

@Zora, ook al weer de 3de IUI. Sterkte meid. Hier ook midden NL en geen carnaval ;)

Vanmorgen fm gehad 1 ei van 13 mm. Vrijdag krijg ik pregnyl spuit dus eitje komt zaterdagavond!

2. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Nou dames....er wordt hier heel wat afgeknuffeld de laatste tijd.
    Dat is geen goed teken.

@Maaike...ik heb een onvrijwillige rustpauze. Ik moet van de gyn eerst 5 kg afvallen en dan gaan we verder met OI mbv spuiten icm pregnyl.

@Caecilia....succes vrijdag. Hopenlijk een mooi ei en de pregnyl.

@Zora...Houd moed. Ook al is dat heel moeilijk soms.

@Bianca....hoe is het met jou?

Moet zeggen dat ik momenteel ook wel een dikke knuffel kan gebruiken.
    Was gisteren met mijn man plannen aan het maken om wat dingen in het huis te gaan doen. O.a. zolder opruimen en alles klaar maken zodat kleine man naar een groot bed kan.
    Maar ja...alles wat we willen doen hangt voor mij af van de 2e kinderwens. Blijft mijn zoon op deze kamer of moet hij verhuizzen naar de andere? Kunnen we bepaalde dingen gaan verkopen/ruimen.
    Ik weet het even niet meer. Heb een beetje het gevoel alsof mijn leven stilstaat totdat ik hier meer zekerheid over heb.
    En dan nog.....als blijkt dat ik met medicijnen niet zwanger raak, blijf ik toch hoop houden op een wondertje van de natuur denk ik. Pffff.....voel me vandaag echt even heel moedeloos. Wil alleen maar thuis in bed een potje gaan liggen janken, maar ja...meot gewoon werken vandaag en vanavond naailes.

Nou weer een heel verhaal.
    En wederom voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel.

Groetjes Winnie.

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Winnie, heel grote knuf voor jou!

Zo herkenbaar. Onze zoon zou egenlijk naar de zolder verhuizen. Heb al zoveel leuke plannen voor zijn nieuwe kamer... Maar ik kan het niet. Het idee dat het kamertje naast ons dan leeg is verscheurd mijn hart. Dus kleine man ligt nog gewooon in zijn ledikantje op de babykamer... En voorlopig houden we het maar even zo.

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he Win,

Hier ook een dikke knuf voor je. Moeilijk is dat he....het liefst stel je het opbergen van de babykamer uit. Lastig dat je moet afvallen, ben je al wat kwijt. Nou meiden ik hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen hebben.
    Ik vind het ook wel fijn dat ik nu even pauze heb, kan mijn lijf even een beetje tot rust komen voor IVF.

xx Maaike

5. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Dames,

Nou...we hebben de carnaval weer overleefd. De stem niet helemaal, maar ik ben heerlijk uit mijn dak gegaan.
    Het was weer geweldig.
    Verder voel ik van alles. Heb het gevoel of ik gewoon nog aan de clomid zit. (Is niet zo hoor) Opvliegers en het idee dat ik een dezer dagen een eisprong ga hebben. Zou natuurlijk geweldig zijn, maar weet dat die kans erg klein is uit mezelf.
    Afvallen wil nog niet echt lukken. Carnaval heeft daar ook geen goed aan gedaan. Hopenlijk lukt het nog om er iets af te krijgen voor 10 maart.

Hoe is het bij jullie allemaal?
    Bianca lang niets gehoord... hoe is het nu?

Komende vrijdag moet ik 2 moedervlekken laten wegsnijden. Ben hier echt vreselijk zenuwachtig voor, want ze worden echt gesneden en gehecht omdat ze zo groot zijn. Brrrr. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Hoop weer iets van jullie te horen.

Groetjes Winnie.

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Veel succes en sterkte alvast dan vrijdag! Klinkt niet lekker, hopelijk valt het mee.

En afvallen, tsja ik ken het, ik ben al een paar jaar aan het jojo-en. Nou ben ik maar een kilo of 6 a 7 te zwaar maar zelfs dat lukt me niet....zucht...ik ga jou in ieder geval nogmaals succes wensen! Je kunt het!

Ik heb vanmorgen mijn 1e FM weer gehad. Vrijdag de 2e en misschien maandag de IUI. Spannend weer!

Liefs Zora

7. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Win,

Hoe is het met je? Bah 2 moedervlekker laten wegsnijden......hopelijk heb je er niet veel last van. Sterkte iig.
    Hoe is het met het afvallen?

xx Maaike

8. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Dames,

Nou...de moedervlekken weghalen was niet echt een pretje.
    Vooral de verdovingsvloeistof inspuiten was erg pijnlijk en natuurlijk toen dat uitgewerkt was, deed het best wel zeer. De dag erna kon ik bijna niet zitten. De grootste die gehecht is, zit namelijk precies op de plek op mijn bil waarmee je op de wc-bril zit. auwie.
    Maar gelukkig is het ergste nu weg. Vrijdag 13-3 de hechtingen eruit laten halen en de uitslag van het lab ophalen.
    Afvallen is nog steeds @^&*$@@.
    Heb nu het boek van Sonja van een collega geleend. Dus ga vanavond eens even lezen.

Verder hier niet meer het idee dat ik een eisprong ga hebben zonder medicijnen. Maar we klussen vrolijk verder en hopen op het beste. (hoezo plaat voor je kop)

@Zora...zag van je wederom afgebroken poging. Wat enorm balen zeg. Hopenlijk duurt het nu weer niet te lang voordat je alsnog verder kan.

@Maaike...spannnend. Volgende week je intake gesprek toch?

@Ceacilia. Ook al spannend. Nog een paar daagjes en dan mag je testen. Enig idee?

Hoe is het met Bianca? Wel erg stil. Alles in orde meid?

Groetjes Winnie.

9. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hallo Meiden,

Goh wat is het stil hier.
    Gaat het allemaal goed met jullie?
    Caecilia weer aan het prikken zag ik.
    Maaike...hoe is je intake-gesprek afgelopen?
    Zora..hoe gaat het bij jou?
    Bianca...?

Hier gelukkig toch in totaal zo'n 3 kg kwijt.
    Hopenlijk vanmiddag goed nieuws bij de gyn.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Winnie.

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Zeker stil......

hey wat goed Winnie! 3 kilo! Super meid! Elke kilo is er 1! Succes vanmiddag bij de gyn, ik duim voor je.

Hier niet veel nieuws, morgen laatste dag Provera en dan wachten op ongi en nieuwe ronde.

11. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Goedemorgen....
    Nou...gistermiddag meer als een uur bij de assistente binnengezeten voor de prikinstructie ed.
    Er kwam een stortvloed aan emoties los ivm het spuiten dat ik tijdens de zwangerschap ivm suiker heb moeten doen. Ook kwam het hele verhaal los over mijn toch wel slechte ervaring van het einde van die zwangerschap en de uiteindelijke bevalling via een keizersnede.
    Ze vond het verstandig om maar eens met een gyn te gaan praten over deze onverwerkte emoties enzo. Ook om te voorkomen dat dit tijdens een volgende zwangerschap weer gebeurt. Zo kan het dan goed op papier worden gezet.
    Moet het natuurlijk nog wel eerst lukken om zwanger te raken.
    Ze was zeer tevreden over mijn gewichtsverlies tot nu toe. (op hun weegschaal was ik zelfs 5kg lichter). Ik zit op 1kg na nog niet onder de grens die hun aangaven, maar omdat ik zo goed bezig ben, gaat ze overleggen of ik komende cyclus dan toch mag beginnen. Ze belt me daar deze week over terug. Ik heb in ieder geval de recepten meegekregen en de pen voor puregon. Dus wat mij betreft kunnen we beginnen. Als mijn ongie komt natuurlijk.

Groetjes Winnie.

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Spannend meis! En nog even doorzetten met afvallen! Fijn dat je kan beginnen en wat rot dat je aan je 1e zwangerschap zo'n rotgevoel hebt overgehouden.

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Win,

Wat goed meid dat je zoveel bent afgevallen, volhouden hoor.
    Echt rot voor je dat alles weer naar boven komt. Heb je destijds nog hulp gehad om alles te verwerken. Praten is het beste medicijn hoor. Ik hoop dat je in ieder geval positief bent en met goede moed kunt gaan spuiten.
    Ik ben iig erg trots op je hoor, het mag gezegd worden, dat je bent afgevallen. Het zal allemaal niet meevallen.

Ik heb zelf ook best een rotervaring aan mijn bevalling overgehouden. Luca's hartje stopten tijdens de bevalling en ze hebben me toen met spoed moeten opereren. Ik heb daar ook best vaak nog last van gehad en ben ook bang voor een volgende bevalling (als ik nog zwanger raak tenminste). Je moet het ook allemaal niet onderschatten, en er goed over praten.

Ik hoop dat je snel weer ongi wordt.......raar om te zeggen natuurlijk, zodat je kunt gaan spuiten.
    Ik ben nu ook in afwachting maar ik voel nog niets komen........je zult altijd zien dat als je erop moet wachten de ongi niet komt. Ik hoop dat ik voor onze vakantie nog een IVF kan doen maar dat gaat krap worden.

Sterkte meid

xxxxxx

14. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Nou dan ga ik voor ons alledrie duimen dat de ongi''s maar snel mogen komen.

15. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Dames,

Nou nou....zomaar een keurige cyclus van 32 dagen uit mezelf gehad.
    Vanochtend ongie geworden. Zou dus maandag moeten beginnen met spuiten. Hoop dat de apotheek het dan binnen heeft, want ze moesten het bestellen.
    Ook zit ik in twijfel of ik niet nog een ronde over moet slaan.
    Mijn man is namelijk bezig met een zware cursus en is bezig met een eindopdracht die 30 maart klaar moet zijn.
    Ook is hij 1 en 2 april weg voor die cursus en het zou zomaar kunnen dat dat gelijk valt met de eisprong. Aan de andere kant wil ik liever niet nog een ronde overslaan. Maar ik weet niet wanneer mijn eisprong zal zijn nu met puregon.
    Hmmmm...dilemma.

Hoe is het allemaal met jullie?

Groetjes Winnie.

16. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dilemma inderdaad, rot is dat he? Maar wel fijn dat je cyclus zo mooi was en dat jullie verder kunnen. Succes!

Hier nog geen ongi, dus nog maar even geduld oefenen.

17. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Nou...de apotheek had het binnen en we zijn dus toch begonnen.
    Vanavond de eerste spuit gezet. Is weer even een drempel om jezelf te prikken, maar is reuze mee gevallen.
    Volgende week maandag de 1e FM.
    Nu maar hopen dat ik er een mooie korte cyclus van ga hebben.

Groetjes Winnie.

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Win,

Spannend hoor die eerste spuiten, het went toch zo snel. Nog even en het hoort tot je dagelijkse dingen.
    Balen he Zora dat wachten op je ogi, ik ben alweer een aantal dagen overtijd.
    Normaal altijd een cyclus van rond de 29 dagen, ook zonder hormonen.
    Zit nu ook nog aan de antibiotica voor een voorhoofdholteonsteking. Heb een paar dagen geleden getest maar neg. De medicijnen mogen niet in combinatie met een zwangerschap. Ik baal dat de ongi niet komt.

xxxx

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Maaike, ik slik ook ab momenteel en heb bewust van mijn ha ab gekregen die mag bij zw. Gek dat ze daar bij jou niet op gelet hebben.

@Winnie, en al gewend aan de prikken?

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Winnie, fijn dat de 1e prik meeviel meid!

Maaikie: Ja rot he wachten op ongi, hier is ie nog steeds niet gearriveerd, ik hoop zo dat ie nog voor het weekend komt anders val ik weer in het weekend met de IUI's, zucht.....

Caecilia: Lekker aan de klus meid!

Share This Page