In de MMM voor 2e wonder!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by winnie pooh, Jun 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He bah Zora, wat balen weer meid. Die rotongi ook altijd, wat een teleurstelling weer zeg. Dikke knuf van mij!!

Win hoe is het met jou gegaan in het zkh?

LIefs Maaike

2. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Zora: Oh meid wat vreselijk balen. Ronde 4 alweer. Ik ga extra hard voor je duimen. Hopelijk gaat het snel effect hebben. Knuffel voor jou.
    @ Maaike: Oh spannend meid. Wel een hele stap IVF of vind je het mee vallen? Ik vind momenteel IUI al een hele stap. Vooral omdat er geen redenen zijn waarom we niet zwanger worden. Soms is de natuur iets onbegrijpelijks.
    @ Winnie: Ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag. En dat mens moet niet zo zeuren. Je doet toch goed je best. Hopelijk groeien je eitjes goed.
    @ Caecilia: Hoe gaat het op je wachtbankje? Hopelijk kan je deze maand nog een beetje roze kleuren.

Mijn man is vanmorgen vertrokken en mijn ei is nog onvindbaar. Al die inspanning dus voor niets 8) Momenteel wel wat steken, dus voordat hij dan springt zijn we 3 dagen verder. Jammer genoeg is deze maand dus verloren. Maar ja, is ook wel weer eens lekker om mezelf niet door allerlei kwaaltjes te laten misleiden. Zo raar dat je na bijna 2,5 jaar soms nog in die onzin trapt. En ach die ene maand meer of minder maakt nu niet meer uit.

Ik word wel steeds zenuwachtig voor wat gaat komen :rolleyes:

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Even een hart onder de riem voor jullie meiden die zo graag een Brusje / Zoertje willen voor jullie ukken:
    Hier is het gelukt! Na 2 cryo behandelingen en een standaard ICSI is het gelukt!
    Hoop houden dus meiden!
    Elmo

4. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    @Zora...hè wat balen weer meid. Wat kennen we ons lichaam toch goed helaas.

@La Femme...wat jammer dat je je ei gemist hebt. Heb je nog wel op de valreep goed geklust? Je weet natuurlijk maar nooit....zaadjes kunnen tot soms wel 72 uur overleven.

@Elmo...dank je voor de steun....
    Jij natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan en we hopen je snel te volgen.

Hier gisteren alles goed gegaan.
    Ze vroeg er wel naar, maar volgens mij zag ze aan mij dat ze er verder niet teveel over moest zeggen. Natuurlijk had ik ook mijn zoontje bij, misschien dat het heeft uitgemaakt.
    Ik had in ieder geval al een eitje van 16 mm!!!! En dat op dag 11. Moest dus gisteravond nog een keer puregon spuiten en vanavond al de pregnyl. 2 dagen eerder dan vorige keer.
    Stond echt verbaasd. Hoop niet dat ze te vroeg is en er een te klein eitje komt, maar ja ze zal het wel weten.

Groetjes Winnie.

5. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Winnie: Oh wat een mooi eitje al. Ze zullen toch wel weten wanneer het juiste tijdstip is. Ik word daar wel nerveus van. Soms lees je weleens dat de IUI te vroeg of te laat is gedaan. Raar eigenlijk dat ze dat niet beter controleren. Hoe gaat dat bij OI? Je spuit pregnyl en moet dan zelf aan de klus? Wordt er nog gecontroleerd of je ei daadwerkelijk is gesprongen?
    Vanmorgen nog geen tempstijging, dus denk echt dat die zaadjes dat niet gaan overleven. We hebben zeker ons best gedaan, maar geloof niet dat het zo mag zijn.

@ Elmo: Oh wat geweldig zeg. Van harte gefeliciteerd met dit 2e wondertje en bedankt voor je lieve woorden. We blijven zeker hoop houden en komen je dan snel achterna (duim duim)

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Winnie, goed zo meid! Prachtig ei! Hoop dat jullie er super gebruik van gaan maken!

@La Femme, herkenbaar hoor dat je na 2,5 jaar nog steeds in allerlei fabeltjes geloofd ;)

Ik zit nog stevig op de wachtbank. Mijn man heeft goede hoop. Ik ben gisteren toch best geschrokken van de zaaduitslag. Er waren voor opwekken maar 4 mln. zaadjes en na opwekken waren er 1 mln. geschikt voor terugplaatsen. Precies het minimum voor IUI...
    Maar ik geloof nog even lekker met mijn man mee. Ik merk toch dat ik in de wachtweken vaak droom dat ik zwanger ben... maakt het wachten makkelijker maar de duivels vele malen zwaarder.

7. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Hoi.....nou...de pregnyl zit er weer in.
    Gisteravond rond half tien heb ik hem gezet. Toch wel makkelijker met een paar extra handen om de ampulletjes vast te houden. Blijf het een venijnig ding vinden. Heel langzaam ingespoten, maar hij deed weer verrekte zeer. Ook was hij zeker weten niet koud meer.
    Maar ja...het is gelukt en nu voel ik er niets meer van. Vanmorgen alvast maar een keer geklust en dan morgenavond nog. En dan kan ook ik op het wachtbankje.
    We hopen op het beste.

@La Femme...nee ik krijg geen FM meer. De gyn zegt dat je met pregnyl gegarandeerd na 12 tot 36 uur een eisprong hebt. Daar gaan we dus maar van uit.
    Hoop voor jou dat er toch nog een paar zaadjes zich verstoppen in afwachting van je ei...je weet maar nooit. Lees hier wel gekkere verhalen.

@Caecilia...Dat is inderdaad wel een lage uitslag.
    Aan de andere kant zijn ze nu wel opgewerkt en op de juiste plek ingebracht. Van die 1 miljoen hoeft er natuurlijk maar één snel genoeg te zijn om het eitje te bevruchten. Denk je dat ze in ieder geval qua timing goed zaten?
    Hoop dat je man gelijk krijgt.

Groetjes Winnie.

8. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Nou nou.....wat is het stil hier.
    Alles goed met iedereen?

Hier gisteravond met een heerlijke kluspartij gevierd dat mijn man geslaagd is voor zijn filiaalmanagersopleiding. Vanaf vandaag zit ik dus officieel op de wachtbank.
    Heb geen eisprong gevoeld, dus hoop dat ik hem wel gehad heb, maar zoals ik eerder zei zegt de gyn dat je gegarandeerd een eisprong hebt met pregnyl.
    Nu zit er dus niks anders op dan wachten.

Groetjes Winnie.

9. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Hoi hoi

@ Winnie: Oh dat klinkt als een goede avond ;) Hopelijk ook met een een positief resultaat! Ik start alvast weer het duimen draaien.
    @ Caecilia: Ik hoop dat ondanks de lage hoeveelheid zaadjes er 1 eigenwijs genoeg was om zich stevig vast te houden. Er is er tenslotte maar 1 voor nodig en ze zijn ook nog eens bewerkt. Ik duim in ieder geval nog super hard voor je en hoop snel roze te zien hier.
    @ Zora: Prettige weekendje weg naar Berlijn. Lekker genieten van elkaar.
    @ Maaike: Hoe is het bij jou? Nog aan de pil...2 mei schiet al op. Spannend allemaal hoor.

Mijn man is weer thuis. Mijn temperatuur ging vrijdag pas omhoog, dus mijn ei was erg laat deze maand, maar te vroeg om nog actief gebruik er van te maken. Deze maand is dus echt voor spek en bonen.
    Wat wel een voordeel is, is dat ik nu pas ongesteld word tegelijk met mijn eerste intake gesprek. Ik weet niet of je dan al direct mag beginnen met IUI....maar het zou nu wel beter uitkomen.

Prettig weekend allemaal

10. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meiden,

Hier alles z'n gangetje. Nog 1 week aan de pil, voel me er best ellendig onder.....erg emo en een kort lontje! Gelukkig schiet het al op.

Hoe is het met jullie meiden?
    Caecilia en Win allebei op het wachtbankje.....zal voor jullie duimen.
    Zora veel plezier in Berlijn
    La Femme, ik hoop dat je snel verder kan met IUI!

Liefs Maaike

11. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,077
    2,220
    113
    Brabant
    ha meiden,

even een inbraakvraagje. Wanneer "mochten" jullie weer naar de gyn om de MMM in te gaan voor een 2e wonder? die van ons is 6 maanden en we hopen snel zwanger te mogen worden, maar helaas nog niks gezien qua cyclus/ongi/ei, dus we zullen de MMM weer in moeten (PCO). Maar vraag me dus af vanaf wanneer dat dus weer "mag"?
    Liefss, Taliaa

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Taliaa, geen idee. Ik werd ongesteld na 10 maanden en toen hebben we het 6 maanden zelf geprobeerd. Volgens mij moet je echt wachten tot je dochter 1 is.

13. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,077
    2,220
    113
    Brabant
    @ceacilia, hm na 10 maanden ongesteld worden, dus het kan nog... ben erg benieuwd... Hoop zooo dat mijn lichaam het zelf gaat doen, al is het maar om een kans te hebben he...
    Nou meiden, ik breek weer uit. Waarschijnlijk meld ik me hier dus over een half jaar:)

14. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hoi allemaal,

Ik ben een tijd niet meer actief op de site geweest, maar nu toch weer behoefte mijn verhaal te delen... En de verhalen van andere te volgen, en mee te leven...

Wij zouden graag nogmaals zwanger raken, en ook ik vroeg mezelf af wanneer ik weer eens naar de huisarts zou kunnen gaan voor een verwijzing naar de gyneacoloog...Mijn cyclus was de laatste keer alweer 42 dagen.. Nu zit ik op dag 31 zo uit mijn hoofd, en dan ga je te toch weer afvragen wanneer is/was mijn ovulatie? Heb ik door de pco wel een ovulatie? En wanneer kan ik testen of mijn menstruatie verwachten... Onze dochter is bijna 11 maanden en we zouden graag niet zo'n hele lange tijd tussen deze kindjes willen laten komen... Maar helaas weten we dat je daar niet alles aan kan doen...
    Erg onzeker allemaal...

suc6 allemaal,

Catheleine

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Catheleine, welkom hier. Jammer genoeg weet ik er alles van. Toen mijn zoon 10 maanden was zijn wij weer gestart. Ik wilde ook graag 2 kids kort op elkaar. Als deze ronde raak is dan ben ik 1 dag voor zijn 3de verjaardag uitgerekend... dus dat kort op elkaar gaat niet echt meer lukken.

Je hebt geen verwijzing meer van de ha nodig voor de gyn. Je kunt tegenwoordig direct contact opnemen met het zh.

16. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Oh is dat echt zo dat je geen verwijzing meer hoeft te hebben?
    Dat is wel makkelijk dan...

Zoals je inmiddels kan zien zijn mijn dochters 3 dagen na elkaar jarig... de ene wordt 5 en de andere 3 dagen later 1... Dit verschil was ook zeker niet bewust... Hebben 17 maanden gedaan om zwanger te worden van de 2de...
    Ik was op Jasmijn haar verjaardag uitgeteld, maar Fleur is 3 dagen later geboren en wel op mijn verjaardag... Maar och het maakt allemaal niet zo uit... Het zijn schatjes van kinderen...

Ik hoop voor jou dat het deze maand positief mag eindigen...
    Ik moet nog even wachten mocht deze cyclus weer 42 dagen zijn...

Ga voor je duimen..

Catheleine

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Eerste rood is gesignaleerd. Verwacht de echte doorbraak morgen.
    Ben even helemaal moe en neergelsagen...

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi Caecilia,

Wat balen weer meid, ik snap dat je er nu even helemaal doorheen zit.
    Je hoopt natuurlijk zo erg dat de eerste IUI aan gaat slaan. Mag je nu meteen voor de 2e IUI doorgaan? Probeer positief te blijven hoor, ik ga zeker voor je duimen dat het snel raak is.

dikke knuf Maaike

19. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    He bah Caecilia...dat is niet de bedoeling. Is het la volledig doorgebroken?
    Houd moed. Knuffel...

Welkom Catheleine....Veel succes en hopenlijk ben je sneller zwanger van jullie 3e kindje.

@Maaike....nog even en dan gaat het bij jou echt van start toch?
    Spannend hoor.

@Zora...hoe is het met jou?

Hier alles prima...zit "geduldig" op het wachtbankje, maar heb op de een of andere manier het gevoel dat het weer niet gelukt is. Vraag me niet waarom, want dat weet ik niet.
    Nou ja....we kunnen niks anders doen dan wachten.
    Gelukkig een heel lnag weekend voor de boeg met koninginnedag en de 1e verjaardag van mijn lieve neefje. Hopenlijk vliegen de dagen zo een beetje aan me voorbij.

Groetjes Winnie.

20. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Hoi meiden

@ Caecilia: Oh nee...ik kan me je teleurstelling zo voorstellen. Ik pin mij momenteel ook helemaal vast aan die IUI. De gedachten dat je dan toch elke maand weer ongesteld gaat worden....lijkt me erg vernietigend. Ik zie het toch een beetje als mijn laatste kansen. Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel, maar hou moed....
    @ Winnie: Nou hopelijk gaat jou voorgevoel het vreselijk mis hebben. Ik duim hard voor je. Ja heerlijk he dat de weken nu eindelijk eens hard gaan. Volgende week vrijdag heb ik mijn intake gesprek al. Ik kan niet wachten...
    @ Zora: Hoe was het in Berlijn? Wanneer heb je je volgende IUI?
    @ Maaike: Oh vervelend dat je je zo naar voelt van de pil. Gelukkig maar dat ie spoedig alweer gestopt gaat worden.
    @ Catheleine: Jammer dat het krijgen van een kindje niet te plannen is he....Wij gingen toen mijn zoon 6 maanden was er weer helemaal voor. Nu wordt hij alweer bijna 3 jaar. Erg verdrietig, maar zo is het leven soms. Ook erg onbegrijpelijk, maar jammer genoeg dus totaal niet planbaar. Terwijl je dat wel doet. En elke maand stel je die plannen bij. tenminste in het begin. Ik heb dat nu opgegeven. Ik wilde zo graag een groot gezin met alles lekker dicht op elkaar. Ik word binnenkort 35, dus dat grote gezin gaat hem niet meer worden. En kindjes die niet veel van elkaar schelen, zal hier ook niet meer lukken. Ik zal al zo blij zijn als ik gewoon nog 1 keer mag ervaren hoe het was om zwanger te zijn.....
    En dan zijn wij al allemaal zo gezegend met een wonder...gelukkig.

Momenteel in mijn wachtweken...wachten op niets :D. Ik ga dan ook heerlijk genieten van koninginnendag 8) Hopelijk met een beetje mooi weer. Wat een verschil met vorige week.

Ik denk aan jullie meiden.

Share This Page