Nou...hier is het erg rustig geweest. In tegenstelling tot bij ons. Erg druk, maar gezellig weekend achter de rug. Zo vliegen die wachtdagen wel voorbij. Helaas komen nu de ergste wachtdagen eraan. Vorige keer werd ik op dag 14 na pregnyl ongie. Dat is morgen al. Ben dus een beetje aan het zenuwpezen. Voel me ook niet helemaal lekker, maar dat kan van alles zijn. Blijf mezelf voorhouden dat het weer niet is gelukt, maar heb toch ergens ver weg een klein beetje hoop. Nou ja...hoop doet leven. Pffff....ik wou dat deze week voorbij was. Sorry voor het ego-bericht. Hoe is het bij jullie allemaal? Groetjes Winnie.
@La Femme, heel herkenbaar wat je schrijft. Ook hier dromen over kindjes dicht op elkaar. Iedere maand tel je er weer een maandje bij hoeveel je kindjes zullen gaan schelen.... @Catheleine, als het vorige maand raak was geweest dan waren die verjaardag dingen een leuke bijkomstigheid geworden. Nu klamp ik me een beetje vast aan dat we dat niet hebben en dat dat misschien ook wel makkelijk is. Had me werkelijk niets uitgemaakt. Maar heb het nu nodig om de zaak iets van positieve draai te geven. Ik ben 28 april echt ongesteld geworden. Inmiddels uitgangsecho gehad en ik ben alweer 4 dagen druk aan het spuiten voor onze 2de IUI. Ik spoot voor Ovulatie Inductie 50 eenheden, voor IUI 1 75 eenheden en nog steeds 1 goed ei en 1 kleintje. Nu spuit ik 92 eenheden. Komende vrijdag (dag 11) heb ik de eerste echte FM van deze cyclus.
Hoi meiden! ben ik ook weer. Het weekend Berlijn was super. Daarna een dagje rustig thuis en op koninginnedag zijn hier vrienden geweest voor een bbq en een borrel, heel gezellig. Afgelopen vrijdag zijn we naar Drenthe geweest met mijn broer en zussen en aanhang en kinderen en mijn ouders. was ook super gezellig. Gisteren teruggekomen en vandaag nog een dagje vrij en dan morgen weer hard aan het werk. Morgen krijgen we ook onze 4e IUI. Vrijdag voor we vertrokken de 1e F gehad en een mooie follikel van 15 mm. Helaas kon ik dit weekend ivm weekendje weg niet bloedprikken dus maandagmiddag bloedgeprikt om te kijken wanneer mijn ei gaat springen. We dachten vandaag maar vandaag is helaas het ziekenhuis dicht maar volgens het bloedonderzoek kon morgen ook nog, dus we zijn blij! Hier nog geen roze, meiden ik blijf lekker voor jullie duimen! Knuffel!
hey zora, Fijn dat jullie een fijn weekendje hebben gehad. Spannend morgen de 4e IUI alweer......ga voor je duimen meid. Ik ben net ongi geworden.....dadelijk nog even het zkh bellen maar ik kan nu ook eindelijk weer gaan spuiten........pffff wat heeft het wachten lang geduurd. Succes morgen en ik denk aan je. knuf Maaike
hey meiden Fij dat jullie allemaal fijne dagen hebben gehad. Hier ook. Momenteel gaat het wat minder. Ik voel me vreselijk vandaag. Vaak is dat een voorteken voor mij dat mijn ongesteldheid niet ver weg is. Ik kan dan gewoon 1 dag zo van slag zijn, boos, huilerig, onredelijk zijn etc. Ik wist dat dit een verloren maand was, maar waarom toch die ellendige gevoelens..... houdt dat dan nooit op. Ik ben ook extra verdrietig,omdat mijn zusje me verteld heeft weer zwanger te zijn. Ik gun het haar vreselijk hoor, maar het steekt ook wel heel erg. De tweede keer dat ze zwanger is sinds wij ook weer probereen zwanger te worden. Mijn zusje heeft PCO, dus het gaat ook bij haar niet vanzelf, maar beide keren is ze met 2 rondes clomid zwanger geraakt. Super fijn dat zij deze ellendige weg niet hoeft te volgen, maar zo verdietig dat ik weer moet toekijken en nu zo dichtbij. En dan toch soms zo'n onbegrip van ouders en ander zus....alsof ik het haar niet gun. Mijn moeder vroeg of ik het al een plaats heb kunnen geven, want mijn zusje heeft het er zo moeilijk mee. Ik kon alleen maar huilen en mijn moeder uitleggen dat mijn zusje elke avond naar bed gaat met het idee dat er een baby in haar groeit en dan vergeet ze mij. Maar ik ga elke avond naar bed met verdriet en verlangen en ik weet niet of het ooit nog zal lukken. Ik mag zo toekijken hoe haar buik gaat groeien en ik mag over 8 maanden blij zijn omdat er een neefje of nichtje is geboren. En ik doe echt mijn best, maar makkelijk is dit echt niet. Soms snap ik niet dat mensen niet wat meer begrijpen hoe slopend deze weg soms is. Dan komt ook as vrijdag er aan en ik ben toch wel wat nerveus aan het worden. Nu gaat het echte werk beginnen. @ Maaike: Oh spannend meid. Hoe gaat dat precies in z'n werk bij IVF? @ Zora: Succes morgen. Ik denk aan je @ Winnie: Mijn duimen draaien overuren voor je. En wat zouden we zijn zonder een klein beetje hoop meid...ik hoop gewoon heel hard met jullie mee. @ Caecilia: Succes aankomede vrijdag bij je FM. Hopelijk groeien er 2 mooie eitjes. sorry voor mijn egoberichtje. Knuffel voor jullie allemaal
He meis, Even een dikke knuffel van mij......kon ik maar wat voor je doen! Ik snap goed dat je je er rot om voelt. Je gunt het je zus natuurlijk wel maar jezelf ook en dat geeft veel verdriet. Van de meeste mensen kun je geen begrip verwachten, dat is mijn ervaring, ze zijn bot, lomp en vinden zichzelf meer het slachtoffer omdat ze niet weten hoe ze met je om moeten gaan. Laat het gaan en richt je op jezelf. Mijn zusje is ook pas weer bevallen (van de derde) en ik heb het er nog steeds niet makkelijk mee. Iedere keer weer die confrontaties met zwangere en baby's, en dan ben je zelf weer de rest van de dag verdrietig. Nou meis......heel veel sterkte, zet je mobiel uit en duik op de bank met een goed boek en een kop thee (en chocolade natuurlijk)........ik denk aan je hoor, en snap heel goed hoe je je voelt. Succes met je IUI intake. Ik ben zaterdag gestopt met de pil en ben vandaag ongi geworden. Morgen ga ik beginnen met decapeptyl en de dag daarna spuit ik er puregon bij. Mijn follikels worden in de gaten gehouden dmv echo en als ze groot genoeg zijn krijg ik een punctie en een paar dagen later de terugplaatsing......dat is het even in het kort hahaha. Weet je al een beetje hoe de IUI in elkaar steekt?.....als je vragen hebt dan stel ze maar hoor. dikke knuf Maaike
@Zora....veel succes vandaag met je IUI. Ik duim voor je. @Maaike...spannend...nu is het echt begonnen. Op naar mooie eitjes. @LaFemme....zo herkenbaar. Van mijn broer is de kleine afgelopen donderdag 1 jaar geworden. Wij zijn alweer 2 jaar bezig voor een 2e en ben zo bang dat hun straks eerder zijn met een 2e. Zou ik echt vreselijk vinden. @Caecilia...hopenlijk mooie eitjes bij de FM vrijdag. Hier nog steeds aan het wachten. X Winnie.
Hey meiden Hier weer een beetje bijgekomen. Bedankt voor jullie lieve en steunende woorden. Mijn afspraak van vrijdag werd afgebeld via een voicemailberichtje. Ik net helemaal overstuur. Ach soms heb je weinig nodig om te huilen. Belt net onze arts op om te vragen of het morgen al kan. Ik ben nu super blij en super nerveus...Ik laat morgenavond weten hoe het is gegaan. @ Maaike: Oh meid wat super spannend allemaal. Hopelijk groeien je eitjes mooi. Zie je tegen de behandeling op? Ik ga echt mega hard voor je duimen. @ Winnie: Ik wacht nog steeds mee Mijn grootste angst was ook dat mijn zusje en schoonzusje (beide kids zijn ruim 1 geweest) nogmaals zwanger zouden raken voor mijn kans zou komen en dat gebeurt nu dus. Erg verdrietig...vooral omdat zij datgene krijgen waar ik zo van droomde. Mijn droom is natuurlijk ondertussen heel erg aangepast, maar het steekt behoorlijk dat zijn wel datgene krijgt en ik kan alleen maar toekijken. Maar hopelijk gaat daar heel snel verandering in komen. We moeten positief blijven. liefs Femme
@LaFemme...sorry , maar waarvoor moest jij ook alweer vandaag naar de gyn? Weet het effe niet meer en kan het zo gauw niet terugvinden. In ieder geval veel succes en we wachten op verslag. @Maaike...hoe gaat het. Geen extra last van de hormonen? Ze willen nu zoveel mogelijk eitjes toch? Wanneer heb je je 1e FM? @Zora...alles goed gegaan met de IUI? Nu nog 2 weken op dat verschrikkelijke wachtbankje. Succes. @Catheleine... hoe is het bij jou? Al nieuws. Hier nog steeds op het wachtbankje. Voel vanalles, maar weet niet precies wat. Allerlei krampjes, maar niet echt naderend ongie gevoel. We zullen zien. Had gedacht er al vanaf te zijn gevallen. Heb namelijk dinsdagmiddag stiekem getest met een LH-test en daar kwam een licht maar duidelijk tweede streepje op te staan. Daarna dus ook maar een HCG-test gedaan, maar deze was helaas negatief. Verwacht er dus niet teveel meer van. Groetjes Winnie. [-o< Groetjes Winnie.
Sorry La Femme....(alweer) zie net in je onderschrift staan dat het een intake is voor IUI. Nogmaals succes. Knuf
Hoi meiden @ Winnie: Hahahaha geeft niets hoor Winnie. Ik hoop stiekem toch dat je ons goed nieuws gaat vertellen. Succes nog even deze laatste daagjes Nou wij hebben vandaag onze intake gesprek gehad. Ik ga starten met IUI met menopur. Het toeval wil, dat ondanks onze laatste kans zonder behandeling volledig mislukte door een ei wat niet wilde springen, (en een man die in Fr zat) we nu wel direct mogen gaan beginnen als mijn ongesteldheid doorbreekt. De spuiten liggen op de keuketafel klaar en de pregnyl in de koelkast. Ik ben wel wat nerveus, vooral voor het spuiten. Maar ik voel ook enorme rust. Een heerlijk gevoel. Er gaat een nieuwe weg voor ons open. @ Zora: Succes deze wachtweken weer @ Caecilia: Succes as vrijdag.
Heb vandaag niet meer getest. Was overtuigd toen ik wakker werd dat ik ongie was, dus ochtendurine is door de pot gegaan. Was echter niet zo. Vanmiddag rond 12 uur had ik een drupje bruin in mijn maandverbandje en met afvegen wat rozig slijm. Was dus overtuigd...nu komt het. Heb zelfs een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor 18 mei de 1e FM. Ging om 5 uur naar het toilet en toen....niets meer. Zelfs met tampontest niets te zien. Snap er niets meer van. Durf eerlijk gezegd niet meer te testen, want denk nog steeds dat het komt, maar wordt wel spannend zo. Ik ben net zo'n wandelende zombie momenteel. Sorry even ego, maar Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Winnie.
@Winnie, spannend! Morgen ochtend testje? Ik heb op moederdag mijn 2de IUI. Ik heb 2 eitjes, 1 van 19 en 1 van 20mm. Dus vanavond heb ik de pregnyl gezet en op moederdag om 8:15 moeten we zaad inleveren en 9:30 de IUI. Daar gaat mijn ontbijd op bed
Mooie eitjes Caecilia...Ga je daarna toch lekker terug je bed in.... Hier wacht ik nog steeds. Is nu 17 dagen na pregnyl. Heb wel iedere keer ongiekrampen, maar nog steeds niets te zien, ook niet met tampon. Misschien op moederdag een testje als het inderdaad uitblijft. Pffff...slopend die onzekerheid.
@ Caecilia: Succes zondag. Wel een mooi gebaar mocht het raak zijn. Toch een beetje een moederdagscadeautje dan. En fijn 2 eitjes. Neem anders lekker je ontbijtje mee @ Winnie: Succes met testen zondag. Ik hoop op mooie streepjes voor je.
he meiden, Alles goed met jullie? Win: wat spannend zeg......je zult vandaag wel testen dus heel veel succes. Caecilia: jij ook heel veel succes zondag met de IUI, op moederdag nog wel.......dat kan toch niet misgaan. La Femma: fijn zeg dat jullie nu ook kunnen gaan starten! Laat de ongi maar komen. Zora: Sterkte in de wachtweken meid. Ik ben inmiddels begonnen met deca en puregon.......merk goed dat de dosis hoger is maar ik voel me goed. 14 mei de eerste FM, ben benieuwd naar de score! Sorry meiden, ben niet meer zoveel te vinden op dit topic maar ik hou jullie zeker in de gaten hoor. xxxxx Maaike
Hier 2de IUI gehad. Deed erg veel pijn. Ze konden er niet goed bij dus is mijn bmmond met een soort tang opengetrokken. Ik ben daardoor best aan het bloeden. Maar wie weet kan me dat over 2 weekjes allemaal niets meer schelen!
@ Caecilia: Oh balen meid dat het zo pijnlijk was. Hopelijk krijg je daar zeker iets moois voor terug over 2 weken. Ik ga weer volop voor je duimen. @ Winnie: Meid ik hoop maar dat je goed nieuws komt brengen, maar vrees wel een beetje......Ik hoop het zo voor je [-o< @ Maaike: Succes 14 mei. Is een hele mooie dag. (Mijn zoon wordt dan 3 jaar ) @ Zora: Nog even succes op de wachtbank en natuurlijk duim ik ook voo jou. Liefs Femme