In de MMM voor 2e wonder!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door winnie pooh, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hè gatverderrie Zora...wat ken jij je lichaam toch goed.
    Pfff IUI nr5 alweer. Mijn kaarsjes branden voor jou elke avond.

Goed idee. Ze zijn alleen vanaf morgen gesloten. Maandag maar eens bellen. Misschien hebben ze wel een gaatje om even te kijken.

Dikke kus Winnie.

2. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Jeetje.....volgens mij zijn er een hele hoop berichten verloren gegaan in de nieuwe indeling.
    Kan er nog niet echt wijs uit, maar als ik meer tijd heb ga ik het wel eens uitzoeken.

Vrijdag bij de gyn geweest en de Cyste was weg. Ook zat er aan de andere kant een eiblaasje van 14mm. De gyn heeft aangeraden om nu 3 weken af te wachten. Als ik niet ongie wordt een test te doen en als die negatief is alsnog te beginnen met provera. geloof niet dat dit eitje uit zichzelf gaat springen, maar je weet maar nooit. Ik heb er in ieder geval vrede mee en we zien dus voorlopig maar even.
    Tot na mijn vakantie.

Groetjes Winnie.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fijn dat de cyste weg was, ik duim dat je eitje van 14 mm uitgroeit tot een mooi ei en zelf springt.

Fijne vakantie!

Even kort: Ik heb vrijdag de 5e IUI gehad, helaas maar 1,3 mln zwemmers. 6 juli hebben we een voorlichtingsbijeenkomst IVF.

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meiden,

Hoe is het hier met jullie. Ik kom toch maar weer eens even kijken.
    La femme......gefeliciteerd meid, het is je echt gegunt. Hopelijk volgen we je binnenkort.
    Win.....lees ik nu dat je een cyste hebt. Heel veel sterkte.

Zora meid.....alles goed met jou? De 5e IUI is weer gebeurd, en binnenkort een IVF voorlichting. Misschien is het niet meer nodig en raak je daarvoor nog zwanger.....be positive.

Met mij gaat het wel redelijk goed. Heb het alweer van me afgezet. Na de vakantie mag ik hopelijk weer beginnen, maar nu eerst vrijdag op vakantie.

Liefs Maaike

5. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Allemaal,

Weer terug uit het pachtige Friesland. Heerlijke vakantie gehad.
    Gisteren uit mezelf ongie geworden en vandaag naar de gyn geweest voor een uitgangsecho.
    Wat is dat smerig zeg op dag 2 van ongie. Maar alles is rustig en ik mag morgen weer beginnen met 50 ie puregon spuiten.

Maaike...fijne vakantie...waar gaat de reis naartoe?

Zora...spannend voor jou. Je weet maar nooit, kijk naar Caecilia.

Groetjes Winnie

6. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Allemaal,

Gisteren uit mezelf ongie geworden en vandaag naar de gyn geweest voor een uitgangsecho.
    Wat is dat smerig zeg op dag 2 van ongie. Maar alles is rustig en ik mag morgen weer beginnen met 50 ie puregon spuiten.

Groetjes Winnie

7. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Allemaal,

Groetjes Winnie

8. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Allemaal,

Groetjes Winnie

9. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Oeps....ik dacht nog wel dat mijn bericht helemaal niet gelaatst was, maar hij staat er gewoon tig keer. Pfff...ik vind het echt een rot site. Spuit 3 zit er weer in vandaag. Vrijdag de 1e FM.

Hoe is het bij iedereen?
    LaFemme, Caecilia, Zora, Maaike ????/

Groetjes Winnie

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ha ha moest wel lachen hoor Winnie toen ik al je berichtjes zag staan. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.

Hier helaas ongi geworden en vrijdag en alweer begonnnen met clomid voor poging 6! En tevens ook de laatste poging. 6 juli gaan we naar een voorlichtingsbijeenkomst IVF in het UMC in Utrecht. Bij mijn eerste FM ga ik vragen of we al een intake gesprek kunnen inplannen. Mocht het IVf worden, dan beginnen we daar pas na onze vakntie mee in september. Maar ik hoop zo dat IUI 6 slaagt! Al heb ik er weinig hoop op.

Winnie, jij ook weer succes deze poging!

11. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Ja erg he Zora.....ik kreeg een melding dat er 30sec tussen het plaatsen van 2 berichtgen moest zitten en toen bleef hij hangen. Heb toen de computer maar uit gezet en dacht dat mijn bericht dus niet geplaatst zou zijn.....Maar je ziet het.....hahahaha.

Jeetje IUI 6 alweer. Kan me voorstellen dat de moed je in je schoenen zakt. Ik hoop dat jullie één van de velen zijn die nèt aan IVF ontsnappen. Heel veel succes deze ronde.

Hoest met de rest?

Groetjes Winnie.

12. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Het is wel erg stil hier.....ZIJN JULLIE ER NOG????

Nou hier alles prima hoor.
    Had gisteren een follikel van 15.5mm.
    Gisteren en vanavond nog 50ie puregon spuiten en dan morgenochtend de pregnylspuit zetten. En zondag en maandag vrijen. Vanmorgen ook alvast maar gedaan hoor.
    Vanaf dinsdag ongeveer zit ik dus weer op het wachtbankje.

Groetjes Winnie.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Succes met klussen Winnie!

Ik weet niet waar iedereen uithangt. Zag wel dat Maaike terug is van vakantie.

Ik heb morgen weer de 1e FM voor IUI 6!

14. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Spannend Zora....veel succes morgen.

15. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    #315 winnie pooh, 1 jul 2009
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
    @Zora....en hoe is het gegaan?
    Zag staan dat je in ieder geval al een intake voor IVF hebt gepland. spannend hoor. Eerst deze ronde maar afwachten.

@Maaike...hoe is het met jou? Leuke vakantie gehad?

@LaFemme en Caecilia...waar zijn jullie. Alles goed met jullie zwangerschappen?

Hier bang dat ik weer geen eisprong heb gehad ondanks de pregnyl. Was de ronde voor de cyste namelijk waarschijnlijk ook zo. Maandag moet ik bloed laten prikken om het te checken. Bij clomid voelde ik altij heel duidelijk mijn eisprong en nu.....niks noppes nada. Ben dus bang dat het weer een ronde voor niks spuiten is geweest.
    Weet iemand of er een andere oplossing is als pregnyl niet blijkt te werken om eisprong op te wekken?

Groetjes Winnie.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik weet geen ander oplossing Winnie, maar ik zal voor je duimen dat je gewoon een eisprong hebt gehad. Succes maandag!

Ik had gister bij de FM een ei van 14 mm. Moet morgen terug voor 2e FM. Intake IVF heb ik inderdaad nog voor mijn vakantie kunnen plannen. Dan weet ik waar ik aan toe ben en dat vind ik wel zo fijn.

Denk dat de zwangere meiden ons een beetje aan het 'vergeten' zijn. jammer, maar wel begrijpelijk.

17. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi hoi

Ik was jullie zeker niet vergeten, maar ik was wel even op vakantie. Door drukte voor de vakantie ben ik er niet meer aan toegekomen om het hier te melden. Nu na mijn vakantie is mijn computer kapot, waardoor ik mijn inlogcode niet meer wist. Nu maar een nieuwe aangevraagd en de laptop erbij gehaald. Het is niet super makkelijk om nu online te komen.

Onze vakantie was heerlijk (we waren naar Frankrijk voor 2 weken) en ondertussen heb ik afgelopen dinsdag mijn intakegesprek gehad bij de vk. Mijn zoontje was mee en we hebben samen op de echo naar de baby gekeken. Hij was best onder de indruk. De 12 wekengrens is voorbij. Ik voel me nog niet topfit, dus ben momenteel niet zoveel online.
    Maar genoeg over mezelf. Ik wilde alleen laten weten dat ik jullie niet zomaar vergeet

@ Winnie: Oh balen meid dat je misschien geen eisprong hebt gehad. Ik neem aan dat ze gaan overstappen op iets anders als je nu weer geen eisprong hebt gehad...want dit schiet niet op voor jullie. Ik denk aan je as maandag en duim stiekem toch dat je ei gesprongen is.
    @ Zora: Ik ga super hard duimen dat deze laatste IUI jullie een wondertje gaat brengen, zodat je niet het IVF traject in hoeft. Ik zie dat je maandag naar de info-avond IVF gaat. Ik hoop dat je veel duidelijkheid krijgt.
    Wanneer ga je op vakantie en waar ga je heen?
    @ Maaike: Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad. Wat zijn de plannen bij jullie nu? Succes in ieder geval met alles.

Ik denk het super veel aan jullie meiden, maar ik kan me voorstellen dat jullie niet constant van dat zwangergebabbel willen. Ik wil alleen maar dat jullie mij heel snel achter na komen. Er is nog zoveel plek op deze roze wolk.

knufff Femme

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meiden,

Hier ook een berichtje van mij. Heb maandag 13 juli een afspraak in het zkh over de voortgang. Wij krijgen nog een antistoffenonderzoek en waarschijnlijk gaan we in sept voor ICSI.....nog maar 2 kansen voor ons en de benauwd me wel een beetje.

Hoe gaat het met jullie?
    Win: ik weet ook geen andere oplossing voor je eisprong. Had je nu wel fm's? Je slikt clomid toch........ben het een beetje kwijt. Misschien ga je binnenkort over op andere hormonen!

Zora: spannend maar weer de laatste IUI......kan me wel voorstellen dat je er onderhand genoeg van hebt. Dat had ik wel tijdens mijn 6e!
    Dadelijk fijn op vakantie, zal je goed doen meid. Waar gaan jullie naartoe?

La Femme: Wat vervelend dat je je niet fit voelt......maak je je ergens druk om misschien?. Ik hoor vaak dat een 2e zwangerschap toch vermoeiender is aangezien je er al eentje hebt rondlopen. Succes meid het zal allemaal wel goed komen!

Nou meiden vanavond wat vrienden over voor de bbq, duik even de keuken in.

Liefs en ik denk aan jullie

xx Maaike

19. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike...En lekker ge-BBQ-ed?
    Hier afgelopen weekend 2x mmmmmm.
    Veel succes maandag met je afspraak maandag.
    Hopenlijk kunnen ze jullie snel verder helpen.
    Ik gebruik trouwens geen clomid meer, maar spuit puregon icm pregnyl.
    1e x was goed. 2e x geen eisprong met cyste. Maand rust. Nu 3e x en afwachten of het werkt.

@LAFemme...Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad.
    Doe lekker rustig aan en geniet van je zwangerschap. Voor je het weet is het voorbij.

@Zora...Gaat het nog op het wachtbankje? Duurt lang hè.
    Nou ik zit naast je hoor en heb verantwoorde komkommersnacks bij me. Lust je er een paar?

@Caecilia.....Waar ben je? Hopelijk gaat alles goed met je.

Hier dus op de wachtbank al een week (denk ik).
    Vrijdag word ik gebeld met de uitslag van het bloedprikken ivm wel/geen eisprong. Hoop zo dat ik een goede eisprong heb gehad. Heb wel een beetje bijwerkingen van de pregnyl nu. Gevoelige boobs...veel honger en toch ook licht misselijk.
    Aan het klussen heeft het de afgelopen week niet gelegen in ieder geval. Ondanks het warme weer (of juist door het warme weer) hadden we alletwee veel zin.
    Pfff....wachten wachten wachten.

Groetjes Winnie.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik duim dat je een goede eisprong hebt gehad Winnie, spannend!

La Femme, fijn dat de vakantie zo goed is bevallen. Succes met alles! Leuk dat ej nog even binnen kwam vallen hier.

Maaikie: Succes alvast met het gesprek, ik snap wat je bedoeld, het beangstigd mij nu al dat ik de kansen met elke behandeling af zie nemen. Ik hoop dat wij ook in september/oktober mogen starten, maar dat hoor ik de 30e pas. Wij gaan met vakantie naar Tenerife. 17 aug vliegen we voor 15 dagen, heb er echt zin in, even niets aan aan hoofd. Geen ziekenhuis, heerlijk!

Verder over deze IUI heb ik geen goed gevoel, dus verwacht volgende week vrijdag of zaterdag gewoon mijn ongi.

Deel Deze Pagina