In de MMM voor 2e wonder!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door winnie pooh, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    @LaFemme...hopelijk ben je snel van je verkoudheid af.

Ik hoop dat je gelijk hebt en de roze wolk ook voor ons nog een keer is weggelegd.
    Heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Heb geen motivatie om af te vallen en ben een echte emotie-eter. Momenteel dus heel erg slecht bezig. Denk ook niet dat wij dit jaar nog pogingen gaan doen. Misschien vogend jaar weer, maar zoals ik al zei is de kleine man dan al ruim 3 1/2 en weet niet of we er dan nog aan zullen beginnen. Dan zit hij al ruim op school eer er misschien een brusje bijkomt.
    Eerst maar rust zien te krijgen en hopelijk wat motivatie om af te vallen. Dan zien we wel weer verder.

Groetjes Winnie.

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Lieve Winnie

Nog niet opgeven hoor meid. Mijn zoon is ook bijna 4 als de baby komt, maar er zijn ook voordelen. Je kan zo extra genieten van de kleine (als hij op school zit) en hij snapt zo goed wat er gebeurd en is er zo blij mee.
    Je hebt het gewoon niet te zeggen in het leven, maar laat leeftijdverschil geen reden zijn om op te geven. Volg je gevoel en als jullie gevoel het goed doet voelen, ga er dan gewoon voor.
    Ik wens je echt super veel sterkte aankomende weken met de rust en het nadenken. Ik hoop zo voor jullie dat de lucht zal opklaren. Ik weet hoe het voelt, die leegte, het zo graag willen.....maar kijk rond op het forum, zoveel meiden krijgen toch een kans. Waarom zou die er niet voor jullie zijn?
    Ik denk aan jullie.....ik zou willen dat ik de juiste woorden kon vinden om jullie troost te geven.
    Hele dikke knuffel meid.

Femme

3. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Hoi....nou dat is lekker....hebben ze op mijn werk een nieuw firewall aangeschaft.
    Nu kan ik daar niet meer op deze site. Gr#@mb%$#.
    Nu dus maar even vanaf thuis.
    Het gaat hier wel iets beter. Ben eerlijk gezegd totaal niet bezig met zwanger raken en da voelt eigenlijk wel even heerlijk. we zien gewoon wel. Heb het voornemen om volgende week wat aan de lijn te gaan doen, want de weegschaal geeft schrikbarende getallen aan. Hoe is het hier verder met iedereen?

Groetjes Winnie.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Winnie, fijn dat je goed in je vel zit, ten minste hoop dat het nog zo is want je berichtje is van vorige week. Knap dat je ven niet zo veel met zwanger worden bezig bent.

En Winnie, succe met afvallen. Probeer die knop om te draaien, De eerste week is het moeilijkst maar daarna wordt eht steeds makkelijker vooral als je resultaat ziet.

Met mij gaat het goed, vakantie was heerlijk. Vanavond gaat de eerste spuit Decapeptyl erin, wel spannend dus.

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Lafemme, ik ben even niet langsgeweest... maar begrijp dat je zwanger bent? Super gefeliciteerd!

@Winnie, niet de moed opgeven meid. Met die leeftijd komt het echt wel goed!

6. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo voelde me ook wel aangesproken tot dit onderwerp. Wij gaan ook vanaf volgende mnd naar de fa voor een 2e wonder
    Weet niet wat ik moet verw88 want de 1e is gewoon vanzelf gelukt laat het maar even allemaal op me af komen
    liefs trotse moeder

7. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hallo trotse moeder...welkom hier.
    Gelukkig weer iemand die zich hier aansluit. Werd wel erg stil.
    Ik ben hier ook niet zo veel meer moet ik bekennen, maar heb even een pauze van alles genomen en dat bevalt me prima. Het kan dus even duren voor er gereageerd word.

Groetjes Winnie.

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey lieve meiden

@ Winnie: Ik lees dat je je gelukkig weer wat beter voelt. Ik denk nog steeds vaak aan je en hoop toch dat je snel met super nieuws hier mag komen aanzetten. Ben je momenteel ook gestopt met behandelingen? En heel veel succes met het afvallen. Ik blijf voor je duimen
    @ Zora: Hoe gaat het met jou? Spannend het starten met IVF. Ik hoop ook dat jij snel met goed nieuws kan komen. Succes met de behandelingen.
    @ Maaike: Hoe gaat het met jouw behandelingen meid? Ik hoop beter dan de eerste keer. Ik duim hard voor goed nieuws.
    @ caecilia: Ik was al voor jou de gelukkige.
    @ trotse moeder: Welkom meid. Hoe lang ben je bezig voor je 2e wondertje? En gewoon over je heen laten komen, meer kan je niet doen. Het kan je hoogstens misschien wat duidelijkheid geven.

Hier gaat alles goed. Ik ben vandaag alweer 25 wken zwanger. De tijd vliegt echt voorbij.
    Nog steeds onvoorstelbaar en onwerkelijk iedere dag. Ik ben echt zo gezegend met dit wondertje en hoop met mijn hele hart dat jullie dit ook nogmaals mogen meemaken.

knuff Femme

9. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zitten in ronde 19 nu :(dus het hoop dat het snel lukt en trouwens bij alle meiden hier
    liefs trotse moeder

Deel Deze Pagina