In de MMM voor 2e wonder!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door winnie pooh, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Nou....mijn wachtweken zijn weer begonnen. We hopen op het beste.

Hoe is het bij jou Maaike? Weet je al wanneer de IUI is?

Groetjes Winnie.

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik duim voor je hoor meid. Sterkte in de wachtweken.

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Winnie,

Nou jij kunt weer lekker gaan wachten bah.....wat duren die 2 weken toch altijd lang. Ik heb vanmiddag mijn FM en waarschijnlijk do of vrij mijn 2e IUI. Ben erg benieuwd dadelijk hoe groot de follike(s) zijn, hoop op 2. Ik heb flink wat krampen dus hoop dat ik vanavond mijn pregnyl mag zetten.

Ik laat je morgen nog wat weten.

xx Maaike

4. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi Winnie, jou verhaal komt me bekent voor.. Ik heb ook PCO, van de eerste ben ik met clomid zwanger geworden, de tweede kwam spontaan (wel pas na 2 jaar zonder anticonceptiepil) en nu ben ik alweer bijna anderhalf jaar bezig voor het krijgen van een derde kindje. Helaas kon ik de clomid nu helemaal niet meer verdragen waardoor ik Puregon ben gaan spuiten.. PCO blijkt toch onvoorspelbaar te zijn..
    Hopelijk ben je snel zwanger, veel succes op het wachtbankje!

5. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    @Milla.....Bij mij is nooit officieel vastgesteld dat ik PCO heb. De gyn heeft er nooit iets over gezegd. Het enige dat ik weet is dat ik niet of nauwelijks een spontane eisprong heb. Zit inmiddels in de vierde ronde en het wachten is weer begonnen. Aan het klussen heeft het deze maand in ieder geval zeker niet gelegen. Eerder teveel als te weinig. :oops:

@Maaike....Hoe was je FM gisteren? Ik hoop dat je een paar mooie eitjes had en dat morgen je IUI is. Succes.

@Zora...Bedankt. Jij ook veel geluk.

Groetjes Winnie.

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Winnie,

Gister bij de gyn geweest. Ik had 2 eggs van 16 mm. Vanavond pregnyl en dan vrijdagochtend de IUI. Ben een beetje zenuwachtig eigenlijk, vind het weer spannend!
    Ga weer voor ons duimen meid. Ik laat je wel weten hoe het vrijdag is gegaan.

Liefs Maaike

7. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Win,

Hoe is het met je? Kom je de wachtweken een beetje door....ik vind het altijd zo heavy (vooral die laatste week). Ik heb gisteren mijn 2e IUI gehad. Het viel weer erg tegen.....behoorlijk wat pijn gehad. Maar het is voor een goed doel.
    Ik ga met je mee op het wachtbankje. Ik mag de 31ste testen, jij de 28ste toch?

Liefs Maaike

8. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike,
    Nou ik schuif op op de bank en zet een lekker schaaltje spekjes tussen ons in. Spannend spannend allemaal.
    Hiuer totaal geen kwaaltjes dus denk dat het weer niet gelukt is, maar ja we zullen wel weer zien.
    Bij mijn zoontje had ik ook eigernlijk niks.
    We houden elkaar op de hoogte. DUIM DUIM DUIM.

Groetjes Winnie.

9. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Nou...hier vandaag een enorme "@%^^&dag.
    Werd vanmorgen volledig in tranen huilend wakker.
    Had gedroomd dat mijn lieve oma van 84 jaar was overleden en dat gevoel wil tot nu toe niet overgaan. Ben echt vreselijk emotioneel en hoop dat niemand hier op mijn werk vraagt hoe het met me gaat. Ik weet zeker dat ik het dan niet meer droog krijg. Ben er gewoon een beetje misselijk van. Echt zo'n heel onbestemd gevoel. BAH.

Sorry voor mijn emo-bericht. Moest het even kwijt.

Groetjes Winnie.

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee meid das geen leuke droom nee...
    die kunnen idd heel lang in je hoofd blijven spoken...

heel veel succes met de laatste wachtdagen meid

dikke knuff

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meid,

Wat een vervelende droom zeg......wat rot dat je zo verdrietig bent.
    Soms kunnen dromen zo echt lijken.
    Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

dikke knuffel van mij

12. Niet meer actief

jeej wat een vervelende droom, kan me vorostellen dat je niet lekker van bent...dikke knuf en ik hoop dat je je snel beter zal voelen!

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Winnie, sorry, sorry, sorry.... maar ik was het topic even helemaal kwijt... Mocht van mezelf me niet meer inschrijven op het NOD forum (echt te moeilijk al die meiden die soms zo snel zwanger zijn...) en toen ben ik ook dit topic uit het oog verloren...

Ik heb net even snel bijgelezen en zie dat je in de 4de ronde bent beland. Ik hoop dat deze je het geluk gaat brengen!
    Ik zit inmiddels al in ronde 5... heb het er moelijk mee... mijn gyn had gezegd dat de 2de meestal sneller lukt dan de eerste. Mijn zoon kwam met de 2de ronde met Clomid. Inmiddels komt zijn 2de verjaardag snel dichterbij...

Nu ja de Clomid zit er weer in en nu is het wachten op een ei. Komende woensdag moet ik naar het zh voor een samenlevingstest. Vreemd gezien ik al een kleine heb... maar ja we zien wel het is iig een FM!

Ik ga proberen om dit topic weer gewoon in de gaten te houden en laat je niet meer alleen op die wachtbank zitten hoor!

14. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Ceacilia.....leuk dat je hier ook weer komt.
    We waren elkaar toch niet uit het oog verloren, want ik volg je ook bij "wie nog meer PCO en net begonnen met clomid".
    Dit topic houd ik ook voor mezelf bij, zodat ik een beetje kan bijhouden wat er gebeurd.
    Volgens mij is ronde 5 het geluksgetal. Als ik op het andere topic kijk tenminste. En ook ik ben bij de eerste in ronde 5 zwanger geraakt.
    Hij is inmiddels alweer 2 1/2 en zal wss minimaal 3 zijn eer er een brusje bijkomt. Jammer maar het is niet anders. Het lijkt mij op zich ook wel makkelijker. Zijn ze een stuk zelfstandiger.
    Veel succes met klussen in ieder geval.

Hier al 2 dagen enorm misselijk en moe. Af en toe enorme steken in mij boobs en in mijn buik. Ik hoop dat het ergens op duidt, maar ja ons lichaam kan ons vreselijk foppen.

Voor degene die mij gisteren gevolgd hebben...Met mijn oma is alles goed hoor...Stokdoof en oud, maar ze is er gelukkig gewoon nog.
    Kon niet nalaten haar gisteren even op te zoeken, zodat ik zelf kon zien dat alles goed was. Mijn lieve schattige omaatje....

15. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Gelukkig maar meid dat met omaatje alles goed is.....maar toch vervelend z'on droom. Ik zie dat je over 4 dagen mag testen.....ga weer eens duimen voor je en steek een extra kaarsje aan. Hou je me op de hoogte, ben erg benieuwd!

gr Maaike

16. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Vanmorgen één dag voor NOD een negatieve ovutest. Heb dus weer weinig hoop voor deze keer. Voel we lvanales, maar dat kan ook van de hormonen komen. Had ik vorige keer ook.
    Als ik morgen niet ongi wordt zou het me verbazen. We wachten "rustig"af.

17. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Goh...het enige positieve is dat ik erg regelmatig bent met de clomid.
    Net dus ongie geworden. BAH. :cry:
    Nou hopen dat de pendels gelijk krijgen dan maar.

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Balen meid, november wordt zeker je maand. Ik ga duimen dat de pendels het bij het juiste eind hebben.

gr Maaike

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Knuffel meid, die rotongi ook...

20. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike....hoe is het bij jou? Al spannend?

Deel Deze Pagina