In de MMM voor 2e wonder!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by winnie pooh, Jun 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Winnie,

Ik mag morgen testen en ben wel een beetje gestresst. Ik heb er zelf niet z'on goed gevoel over en ik denk dat ik wel ongi ga worden. Maarja ik moet de test even afwachten.
    Ik laat je altijd wat weten.....duim je voor me?

Hoe is het verder met jou? Weer begonnen met clomid?

Ik hoop dat het binnenkort raak zal zijn bij ons beide.
    De kaarsjes en het duimen heeft tot nu toe nog niet echt geholpen haha.

Liefs Maaike

2. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike....ja..bij mij zit de eerste clomid er weer in. Hij is van een ander merk en ik heb nu al gelijk opvliegers. Wie weet....werken deze wel beter als de andere.

Ooooh ben zo benieuwd voor je.
    We doen deze keer gewoon dubbel op.....kaarsjes aan....duimen......en gewoon heeeeel hard hopen.

Groetjes Winnie.

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Winnie,

Helaas heb ik vrijdag neg getest en zojuist ook ongi geworden. Het zat er wel aan te komen natuurlijk maar het valt me iedere keer harstikke zwaar. De teleurstellingen worden met de maand groter lijkt wel.
    Maarja met goede moed op naar de 3e IUI.
    Hoe is het verder met jou? Voel je je beter nu je een ander merk clomid hebt?

Liefs Maaike

4. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    He meid wat balen weer. Op naar de volgende ronde.

Hier juist meer last van de clomid als bij het andere merk.
    Nu la enorm last van opvliegers en moodswings. DAt had ik bij die andere pas na een week. Maar goed...misschien is dat een teken dat deze beter werken. Rnde 5 is in ieder geval een feit en hierna heb ik nog maar voor één keer clomid.
    Daarna is maar weer de vraag, want we hebben gezegd dat we niet verder willen gaan, maar dat komt nu toch wel erg dichtbij.
    Hmmmmm laten we nog even positief doen. Het gaat gewoon lukken komende ronde. De pendels heb ik in ieder geval mee.

Jij ook weer veel succes.

Hoe is het trouwens met Caecilia ?

5. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Hoi.....heb hier het gevoel dat deze clomid anders werkt dan de vorige. We moeten denk ik maar op tijd beginnen met klussen, want heb zo'n gevoel dat deze cyclus korter duurt. Jammer dat ik geen FM heb. Nu dus flink op de gok. Ach ja...dan maar om de dag vanaf dit weekend. En hopen dat we hem niet missen.

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    balen winnie dat je geen fm hebt. Nu is het een beetje op de gok ja. Heb je wel een tijdje fm gehad en pregnyl gespoten? Dat heb ik wel gehad toen ik clomid slikte. Succes ermee en hopelijk is het deze ronde raak. Ik heb volgende week di mijn eerste fm en waarschijnlijk volgende week vrij weer een IUI.

Liefs Maaike

7. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike.....Ik heb alleen de eerste twee rondes FM gehad en nog nooit pregnyl gespoten. Wel hebben ze een keer bloed geprikt om te kijken of ik een eisprong had. De cyclus was elke keer keurig 33 dagen, maar heb nu een ander merk clomid en ben benieuwd of dat iets uitmaakt. We zullen zien.

8. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike, Hoe is je FM geweest gisteren? Weet je al wanneer de volgende IUI is? Hopenlijk gaat het vrijdag door.
    Kunnen we gezellig samen op het wachtbankje.

Ik verwacht als mijn cyclus hetzelfde loopt, komende vrijdag of zaterdag mijn eisprong. Flink aan de klus dus, ondanks dat we een weekendje met mijn ouders en broer met vriendin in een vakantiehuisje zitten in Drenthe.
    Hopenlijk is het niet te gehorig. hihihi.

Groetjes Winnie.

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Winnie,

De FM was goed gegaan. Helaas maar 1 groot follikel, daar baal ik wel een beetje van. Maar met 1 moet het ook goed lukken! Ik heb gisterenavond pregnyl gezet en do middag de IUI. Er was in eerst instantie geen plek in het zkh maar gelukkig hebben ze me toch in kunnen plannen. Ik moet om 16.40 uur....duim je voor me. Ik zie er best tegenop eigenlijk. Heb het met de gyn al over IVF gehad......bah als ik daaraan denk. Ben op het moment niet echt positief ingesteld.
    Leuk we kunnen samen op het wachtbankje.....ik ga ook voor jou duimen dat je een vruchtbaar weekendje wordt. Voel je je eisprong goed?

Liefs Maaike

10. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Jammer Maaike dat het maar één eitje is, maar ja soms is meer ook niet nodig. Mijn duimen draaien overuren. Nog niet denken aan IVF hoor. Eerst dit maar eens doorlopen.

Gelukkig voel ik meestal wel mijn eisprong. Niet echt precies, want ik heb dan meestal 2 dagen een enorm zware buik zeg maar met hier en daar wat steken. We zullen zien.

Succes morgen.

Groetjes Winnie.

11. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Zo. heb mijn banner even verzet.
    Heb denk ik afgelopen zondag mijn eisprong gehad ipv zaterdag. Echt heel erge buikpijn gehad. Dus... nu op het wachtbankje.

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Succes meid, ik hoop deze keer met een vet positief resultaat.

Knuf, Zora

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Winnie,

Hoe is het ermee? Zondag eisprong gehad lees ik.....spannen nu dus!
    Ik heb mijn 3e IUI afgelopen do gehad en is gelukkig goed gegaan. Geen pijn deze keer gelukkig. Nu zitten we samen op het wachtbankje.

Liefs Maaike

14. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike,

Inderdaad spannend hier. Ik dacht ik laat me niet gek maken, maar loop nu al weer op te letten of ik iets voel. Vreselijk gewoon. Wordt helemaal gek van mezelf. Nou ja....gelukkig ben ik dit weekend jarig, dan heb ik wat afleiding. Morgen eet ik volgens mijn man niet thuis, dus ben benieuwd wat we gaan doen. Ik word 30, dus wie weet heeft hij iets leuks geregeld. Maar gewoon uit eten is natuurlijk ook leuk.
    Zaterdag zit het huis vol, want dan vier ik het voor familie en vrienden. \:D/
    En zondag gaan we bij mijn ouders lekker mosselen eten, want mijn moeder is een dag na mij jarig. Gezellig.

Ik hoop dus dat het weekend voorbij vliegt, dan zijn we alweer heel wat dichter bij NOD.

Maar genoeg over mij.....hoe is het bij jou? Ook erg spannend zeker.
    De kaarsjes branden bij mij thuis elke avond. Voor de gezelligheid en voor ons.

Hoe is het met Caecilia?

Groetjes Winnie.

15. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Hoi...daar zijn we weer even.
    Pfff wat duurt wachten toch lang he.
    Hoe voel je je Maaike?

Hier afgelopen maandag een enorme steken aan buikpijn gehad. Binnen 5 minuten weer over. hmmmmm. Sindsdien af en toe misselijk / weeig, allerlei kleine steekjes onderin mijn buik en liezen en roomwitte afscheiding. Erg moe en emotioneel, maar wederom kan dit allemaal twee kanten op.
    Aaargh wat is een vrouwenlichaam toch vervelend. Nog een paar daagjes wachten. Hopenlijk blijft de ongie weg bij ons beiden.

groetjes Winnie

16. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Winnie,

Ik ben alweer ongi geworden gisterenochtend. Had het wel verwacht maarja toch wel balen natuurlijk. Morgen alweer aan de puregon!
    Hoe is het met jou? Voel je je anders en heb je een voorgevoel?

Liefs Maaike

17. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    Hai Winnie,

Ik kwam even bij je kijken of je 3 pendels al uit gekomen zijn, maar je moet nog 2 daagjes wachten. Ik hoop dat je je goed voelt en er totaal geen ongi-tekenen te bekennen zijn. Ik duim nog voor je door.
    Nog gefelicteerd met je verjaardag en fijn dat je weekend zo dan lekker snel gaat.

liefs,
    marykay

18. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    @Maaike...he wat jammer nou. Alweer naar ronde 3 dan. Hopenlijk brengt december een leuk cadeautje voor jullie.

@ Marykay...oh wat lief dat je even komt kijken.
    Tot nu toe alles nog rustig.
    Ben erg zenuwachtig vandaag. Ik heb namelijk precies twee weken geleden mijn eisprong gevoeld en als ik weer zo stipt ben, moet ik vandaag dus ongie worden. Heb geen gevoel erbij. Weet het echt niet.
    Iedere keer loop ik naar de wc omdat ik denk dat ongie eraan komt, maar tot nu toe nog steeds niks.
    Ik zal blij zijn als deze dag voorbij is.
    Hoe gaat het verder met jou?

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Winnie.

19. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Kleine update....
    Mijn banner zegt 2 dagen overtijd, maar is pas een dag.
    Ik verwachte gisteren mijn ongie, maar tot op heden is er nog niks.
    Loop vrijwel elk half uur naar het toilet, maar niks. Zelfs niet met de tampontest.
    Voel allerlei krampjes en denk dus nog steeds dat ongie gaat komen, maar ja begin stiekem toch een klein beetje te hopen.

Jullie horen weer.
    XXX een zenuwachtige Winnie.

20. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He meis,

Ik duim voor je hoor, geen bloed geeft hoop toch!
    Ben je vaker overtijd?
    Heel veel succes vandaag, weet je al wanneer je een test gaat doen?

Liefs Maaike

Share This Page