In de MMM voor 2e wonder!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door winnie pooh, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    De afgelopen 4 rondes ben ik met clomid niet overtijd geweest.
    Ik kon de klok erop gelijk zetten.
    Nu heb ik deze ronde een ander merk clomid gehad, misschien dat het daardoor komt.
    Wel heb ik zondag 16 november min eisprong gevoeld, dus ik snap er niks van.
    Heb daarnet wel een ovulatietest gedaan, maar deze is hartstikke negatief. Denk dus dat ik mezelf voor de gek hou en gewoon ongesteld ga worden, maar dan ben ik wel later dan normaal. Vreemd.

AAAHHHH ik wil gewoon weten hoe het zit nu.Pfff.

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    balen he als je zo moet wachten. Toen ik clomid slikte was ik altijd een paar dagen overtijd.......je gaat dan ook zo zitten denken de hele dag......zou ik zwanger zijn. Nu ik puregon spuit ben ik precies op dg 28 ogi,altijd 14 dagen na mijn ei. Mijn kaarsjes brangen hier voor je meid.....ben zo benieuwd of je zwanger bent!

Liefs Maaike

3. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Vanmorgen keuring in een potje geplast. Test naast me gelegd.
    Veeg me af......helaas. roze.
    Had nog een klein beetje hoop. Hoor je wel vaker.
    Inmiddels helaas in alle hevigheid losgebroken.
    Op naar ronde 6 dus.
    Zit nu op mijn werk, maar ga vanmiddag even een lekker potje janke. Heb ik vanmorgen ook al gedaan. :cry:

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    ach meis wat verschrikkelijk voor je. Die rot ogi ook. Je heb iedere mnd zoveel hoop he......vooral als je 2 dagen overtijd bent. Vind het echt kei vervelend voor je. Jank even lekker uit vandaag dat doet een beetje goed en probeer de kracht weer te vinden om verder te gaan.

dikke knuf van mij

5. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike...bedankt voor de troostende woorden.
    Heb gisteren echt een jankdag gehad.
    Krijg je ook net op dat moment de vraag "En...hoe is het nou met jou?" Helemaal fout dus.
    Ook op het kinderdagverblijf bij het ophalen van mijn zoontje.
    Er heerst momenteel waterpokken en zij weten dat wij bezig zijn voor een tweede kindje. Krijg je de opmerking "Ach...voor aanstaande moeders kan het geen kwaad hoor." Fout...weer de waterlanders open.
    Kan zij ook niet weten natuurlijk, maar ja..wel vervelend. Ze wisten ook niet zo goed wat ze met me aan moesten.

Pffff weer een heel verhaal. In ieder geval weer met een beetje goede moed op naar de volgende ronde. Morgen gaat de eerste clomid er weer in.
    Maar hoe gaat het bij jou momenteel?
    Wanneer heb jij je volgende IUI?

Groetjes Winnie.

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Ja meid, je hebt dan ook echt je dag niet he als je niet weer ogi bent geworden. Mijn zoontje heeft een paar maanden geleden tegen de juffen op de peuterspeelzaal gezegd dat hij een zusje krijgt.......dus ik werd meteen gefeliciteerd natuurlijk. Heb toen ook een potje zitten janken omdat het dan zo confronterend is he. Gelukkig maar dat je je zelf weer een beetje hebt weten op te peppen, valt niet altijd mee. Ik word de laatste tijd best moedeloos dat het zwanger worden niet wil lukken. Ik zit af en toe ook al te denken dat we maar met z'n drietjes verder moeten gaan, misschien kan ik het op die manier wat van me afzetten.

Het fijne is altijd wel weer dat we weer met de hormonen moeten beginnen dus dat voelt weer als vooruitgang. Ik moet vrijdag voor mijn 1e fm (ik zit dan op dg 9), misschien in het weekend een spuit en dan maandag of dinsdag de IUI weer.

Ik hoop dat ik je een beetje kan steunen tijdens die rotdagen, zo kunnen we elkaar toch een beetje helpen. Wie begrijpt je nu beter dan iemand die ook in de MMM zit toch!

Liefs Maaike xxx

7. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hee zie dat je online bent. (Oh jammer...nu niet meer)
    Gelukkig zijn we er voor elkaar ja.
    Mijn man weet op dat soort dagen ook niet wat hij ermee aan moet.

Ook ik speel soms met de gedachte dat we maar met zijn drietjes gelukkig moeten blijven.
    Maar ja.....mijn gevoel heeft nog steeds de overhand.
    Ik wil zo graag nog een beebje. :(

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Ja ik ken het....mijn beebwens is ook nog super groot. Morgen mijn 1e FM. Ik heb best wat krampen dus hoop dat "ze" goed groeien.
    Onze mannen hebben het ook maar zwaar te verduren. Ik weet met mezelf ook vaak geen raad als ik me zo rot voel dus zij al helemaal niet hihi. Hoe oud is jouw zoontje eigenlijk?
    Ons manneke wordt in maart alweer 4 jaar, wat gaat de tijd snel zucht....!
    Laat je nog wel weten hoe het morgen is gegaan!

Liefs Maaike

9. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike,
    Ben even stil geweest, want zat behoorlijk met mezelf in de knoop. Alle clomid zit er weer in voor deze ronde, dus nu gaat het wel weer. Alleen zoals gewoonlijk opvliegers en een beetje humeurig. Mijn zoontje is alweer 2 1/2. Wij zijn alweer bezig voor een tweede vanaf zijn 1e verjaardag. Heerlijk ventje hoor.

Ik zie dat jij je IUI alweer achter de rug hebt.
    Hoe voel je je? Hopend op een goede afsluiting van het jaar.

Knuffels Winnie.

10. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meid,

Maakt niet uit dat het even stil is hoor. Ik snap het wel en de clomid maakt je ook niet echt vrolijk. Gelukkig zit alles er weer in en nu wachten op je ei. Ik heb dinsdag mijn IUI gehad dus ik zit nu op het wachtbankje. Hopelijk gaat het eens een keertje lukken met ons.
    Ik heb ook ff een paar rotdagen achter de rug. Voel me vaak een beetje wanhopig door de hele MMM en zie erg op tegen de IVF die waarschijnlijk nog gaat komen. Maarja dat moeten we allemaal even afwachten natuurlijk, hopelijk krijg ik dit jaar een mooi kerstcadeautje.
    Ik mag 23 december testen. Jij ook heel veel succes deze ronde!

Liefs Maaike

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he Win,

Hoe is het meid?

Liefs Maaike

12. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    He Maaike,

Hier gaat het niet echt geweldig.
    Ben vanaf vorige week woensdag ziek en nog niet echt 100% opgeknapt.
    Heb een hoofd vol snot en weinig zin om te klussen. Bleh.
    Maar ja....we zijn toch maar weer begonnen, want ergens dezer dagen komt als het goed is mijn ei. Het is echt een verplicht rondje deze keer. Verwacht er eerlijk gezegd dus maar niet teveel van.
    Gelukkig een hoop feestdagen voor de deur. Dan gaat de tijd lekker snel.

Hoe is het bij jou?
    Spannend hoor.
    Ga je morgen ook al gelijk testen?
    Ik ben benieuwd. Zou een mooi kerstcadeautje zijn.
    Succes met wachten nog effe.

Groetjes Winnie.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Winnie, Beterschap meid, vervelend dat je ziek bent. Ook al heb je er niet veel vertrouwen in, duim voor je meid, dat het deze ronde raak mag zijn.

14. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he Win,

Wat balen zeg dat je ziekjes bent. Ik ben ook al 2 weken goed aan het snotteren en het gaat maar niet over, zware koppijn ook. In klussen heb ik ook niet zoveel zin maar wij werken op het moment uit plastic potjes dus dat is dan weer positief hihi. Ik mag morgen testen maar wacht het nog even af. Heb wel wat ongipijntjes dus verwacht wel weer bloed. Mijn boobs doen wel wat zeer dus ik blijf hoop houden. Ga nu lekker op de bank liggen, zoonlief ligt nu gelukkig te slapen.
    Ik hoop dat je deze dagen een beetje doorkomt, altijd rot he als je niet lekker bent en je eisprong hebt. Ik hoop dat je man wel wat fitter is!
    Succes meid en ik hou je wel op de hoogte

Liefs Maaike

15. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Winnie,

Helaas weer ongi geworden. Ik baal flink! Op naar de volgende ronde. Hoe is het met jou? Ben je je vruchtbare dagen een beetje doorgekomen?

Liefs Maaike

16. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Ooh Maaike, wat vreselijk balen meid. Alweer op naar de 5e ronde IUI.
    Hopenlijk wordt 2009 een vruchtbaar jaar voor ons.

Nou ja...misschien voor mij nog 2008. Het gaat hier wonder boven wonder best goed. Ben er niet zo heel erg veel mee bezig door de drukte rond kerst enzo. Heb ergens vorige week mijn ei gehad en we hebben niet erg veel, maar zo ongeveer om de dag geklust. Dus nu maar afwachten. Ik ga uit van een lange cyclus, dus verwacht mijn NOD zo rond 9 januari. Ik hou je natuurlijk op de hoogte.

Een hele fijne jaarwisseling toegewenst en hopenlijk voor iedereen in het MMM topic een mooie beeb!

Groetjes Winnie.

17. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike,

Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat we beiden in ieder geval dit jaar zwanger mogen raken....liefst ook nog bevallen natuurlijk.

Ik zie in je onderschrift dat je vandaag je IUI hebt. Heel veel succes ook weer op het wachtbankje. En hopend op een vruchtbaar begin van het jaar.

Hier beginnen de zenuwen nu toch weer op te spelen. Ik heb volgens mij op 23 dec mijn ei gevoeld en verwacht dus uiterlijk woensdag mijn NOD te hebben. Maar ja.....vorige keer was ik er ook zeker van en ging ik drie dagen overtijd. Spannend, maar ik kan niets anders doen dan afwachten.
    Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Winnie.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Succes met wachten Winnie! Ik zal hard voor je duimen!

19. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Dank je Zora. Lief dat je hier iedere keer een reactie bijzet.
    Leuk om te zien dat Maaike en ik niet alleen in dit topic meedoen.

Ik zag in je eigen topic dat je afgelopen zaterdag je eerdte IUI hebt gehad.
    Mijn duimen draaien overuren voor je. Hopend op een positief begin van 2009 voor ons alledrie.

Groetjes Winnie.

20. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Win,

Hoe is het meid? Ik zie dat je over 2 dagen kunt testen.
    Heb vandaag mijn 5e IUI gehad, en heb er een slecht gevoel over. Vannacht werd ik wakker van de pijn in mijn buik, het leek heel erg op een eisprong. Ik had vandaag pas om 12.00 uur mijn IUI dus hopelijk hebben de 2 eitjes het tot die tijd gered. Voel me zwaar verdrietig eigenlijk, de hormonen gieren door mijn lijf. Alles voelt zo nutteloos, ik ben de MMM even helemaal zat.

Hoop dat alles met jou wel goed gaat, je zult we in spanning zitten.

Heel veel succes.

Liefs Maaike

Deel Deze Pagina