In de MMM voor 2e wonder!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door winnie pooh, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoop voor je dat ongi niet arriveert Winnie, ik blijf nog even duimen.

Voor jou ook Maaikie. Wij zijn inderdaad een dag verschil. Alleen ik heb mijn banner nog niet helemaal goed staan volgens mij. Ik heb m op vrijdag testen zijn maar vrijdag moet ik ongi worden dus zou dan zaterdag testen zijn. Maar laat m maar zo staan hoor.....geen zin om aan te passen.

Winnie: Ik ken mijn lichaam redelijk goed na 2 jaar zonder pil. Dus ik heb tot nu toe mijn ongi al heel vroeg kunnen voorspellen. Maar het is ook eens tukje zelfbescherming hoor.

2. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    meiden wat spannend weer!
    Win jij mag morgen al testen zie ik! Ik ga aan je denken!

Ik heb morgenochtend een sollicitatiegesprek.......brrrrr ik heb een beetje de kriebels. Hopelijk gaat het wat worden. Nu Luca 4 jaar wordt wil ik heel graag weer aan de slag!

Spannend Zora, we mogen allebei het weekend testen. Ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik ongi ga worden. Zaterdag 2 feesten dus ga lekker wat wijntjes pakken als ik weer ongi ben.

Nou meiden, spreek jullie snel weer.

xxxxx

3. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Zoals verwacht, maar niet gehoopt :cry: , gisterenmiddag ongie geworden.
    Nu dus een ronde zonder medicijnen en dan 10-3 indien voldoende afgevallen de prikinstructie.
    Heb er om de een of andere reden niet zoveel verdriet van als vorige keer. Heel vreemd voel ik me. Kan het niet verwoorden.

Dames ik duim nog even voor jullie verder en hoop op positief nieuws.

Maaike veel succes met je sollocitatiegesprek. Wat wil je gaan doen?

Groetjes Winnie.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Winnie, knuffel meid.

Hier ook slecht nieuws, had al het gevoel dat ongi kwam. Vanochtend getest omdat mannetje aan me twijfelde. Negatief. Dus hier is het ook wachten op ongi helaas.

Maaikie: Ik hoop dat je gesprek goed gaat. En ik blijf voor je duimen.

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

mag ik er ook bij?

Ik ben sinds 10 juli 2008 gestopt met de pil voor een 2 wondertje.
    Sinds deze cyclus zijn we gestart bij de fertiliteitsarts. Ik moest van dag 5 tot en met dag 9 Clomid 100gr nemen, nadien Menopur en nu Pregnyl 3keer.

Ik had 1 groot eitje klaarzitten vorige vrijdag en mocht dus mijn Pregnylspuit zetten. Zaterdagavond mijn eisprong dus. We hebben vrijdagavond en zaterdagnamiddag geklust dus we hopen enorm. Vandaag heb ik nog een Pregnylspuit moeten zetten ter ondersteuning en binnen 5 dagen terug.
    23 februari moet ik terug op controle.

Ik ontbreek het hormoon om zelf eitjes te laten groeien en springen. En bij deze gaat dat dus goed nu.
    We mogen nog zelf proberen omdat mijn man zijn zwemmertjes helemaal in orde waren, zelfs beter dan gemiddeld. Als het na 4 keer niet gelukt is stappen we over op IUI.

Zo, dat is het zowat.

Ik vroeg me af of ze de 23ste al zouden kunnen zien of ik al dan niet zwanger ben. Mijn eisprong was de 7de februari, dus 16dagen later de controle.

Ik heb vreselijk last van mijn onderbuik, heel gevoelig en gespannen. Ook mijn (.)(.) doen soms pijn maar dat kan allemaal van de spuiten zijn, he!

Pfff, hatelijk die wachtperiode.

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Ach meiden wat een slecht nieuws voor jullie beiden.....ik had het zo gehoopt. Misschien heb je er deze rond wat meer vrede bij Win......nu mag je gaan spuiten dat voelde voor mij als een nieuwe start.
    Ga je even lekker bezatten tijdens de carnaval en niet denken aan de hormonen. Ik hoop dat je snel mag beginnen met spuiten.
    Ik heb net mijn gesprek gehad (Office Manager in Oss) en het ging wel goed. Hoor morgen of ik op een 2e gesprek mag komen.

Zora balen hoor........ik had gehoopt dat in ieder geval iemand een keertje zwanger zou worden dmv IUI. Hoeveel pogingen heb je nu nog?

Vanmorgen ook flink wat ongi pijn gehad dus nog even afwachten.

Welkom Bianca........succes in de MMM. Hopelijk voor jou ook binnenkort goed nieuws.

xx Maaike

7. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Dank je meiden. Ik ga me inderdaad heerlijk bezatten met carnaval.
    De doos flugeltjes voor bij de optocht is al besteld.

Mijn hoop blijft toch nog een beetje op julie gevestigd hoor dames.
    Je weet maar nooit. Ik duim.

Welkom Bianca....tuurlijk mag je er bij.
    Hopenlijk hebben jullie sneller resultaat als ons.
    Denk nog neit
    Succes.

8. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bedankt!

Ja, we hopen ook dat het ons snel lukt. Die spuiten zetten word met de keer moeilijker. Hebben jullie dat ook?

Wat denk je niet, Winnie Pooh? Die snap ik niet!

Ik betrap me erop dat ik andere goestingen heb. Zo had ik gisteren echt zin in koffie, wat ik anders heel zelden drink.
    Mijn buik blijft gevoelig maar ja, ik wijt het aan de hormonen.

Ik hoop dat we snel iets meer weten. Wachten duurt zolang, he!
    Maar ik lees overal dat je door de Pregnyl niet zelf kan testen omdat hij dan mss vals positief zou zijn. Ik moet maandag nog een Pregnylspuit zetten, dus wanneer zou ik dan eventueel kunnen testen als het nodig is? Of is daarvoor die controle bij de ferti-arts?

Veel succes aan iedereen!

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bianca: welkom! je meot na de pregnyl min. 10 dagen wachten met testen. Sommige zeggen zelfs pas na 12 dagen.

Maaikie: Ik mag nog neit klagen hoor, dit was mijn 2e IUI, dus nu op naar nr. 3 maar het gaat wel snel zo.

10. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Sorry Bianca...ik bedoelde dat de gyn waarschijnlijk nog niet kan zien of je zwanger bent ja of nee.
    Hoop voor jou natuurlijk wel.

Zora en Maaike.....hoe staat het er vandaag mee.
    Geen bloed geeft moed.

Groetjes Winnie.

11. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Haa, ok, nu is het duidelijk winnie pooh!

Maar het probleem is dat ik gisteren en volgende week maandag nog een Pregnyl spuit moet zetten ter ondersteuning.

Dus wanneer kan ik dan testen, pas na 12 dagen na mijn laatste spuit? De 16de laatste Pregnylspuit zetten en dan nog 12 dagen wachten! Pffff...
    Dan kan ik pas vanaf den 28Ste testen.
    Terwijl ik op 21 februari mijn NOD al heb.

Da's toch een beetje raar, niet?

12. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Bianca....misschien even je gyn bellen?
    Heb ook geen idee. Ben nog niet met spuiten begonnen.
    Hoor wel vaak dat meiden vals positief testen door de pregnyl, dus ik zou het voor de zekerheid even navragen.

Groetjes Winnie.

13. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Tja, mijn ferti-arts is een heel druk bezette man en ik denk niet dat hij hiervoor tijd heeft! Dus ik zal denk ik maar moeten afwachten.

Vele groetjes

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, lees net van je negatieve test. Balen meis.

@Winnie, je doet nu een ronde zonder medicatie. Moet deze dan aan het einde weer afgebroken worden? Of wordt je wel ongesteld?

@Bianca, welkom hier. Is Keano ook na pregnyl verwerkt?
    Pregnyl doet rare dingen met je lijf. Succes!

Ik ben nu bezig met mijn 2de ronde puregon en pregnyl. Als dit deze of volgende ronde niet lukt dan wordt het IUI. Gezien mijn mans zaad niet erg best is.
    Pfff blijf het gevoel houden dat ik nu gewoon aan het wachten ben tot we in april met IUI mogen beginnen.

15. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Caecilia....ik word gelukkig wel gewoon ongesteld.
    Weliswaar pas ergens tussen de 5 en 10 weken, maar het komt wel.
    De gyn heeft wel gezegd dat het eventueel opgewekt gaat worden, zodat we niet 10 weken hoeven te wachten als het eenmaal zover is.

Groetjes Winnie.

16. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Bij Keano hadden we juist het zaadonderzoek achter de rug en zouden we na een rustmaand beginnen met een behandeling. We waren dan een anderhalf jaar bezig met zwanger worden.
    We zijn lekker op vakantie gegaan naar spanje en de maand nadien had ik een positieve test in handen.

Nu blijkt dat een kans op miljoenen te zijn geweest. Ik heb PCO en had dat toen ook al.

Hij is ons wonderkindje... nu nog zo eentje zien te krijgen, he. Net zoals iedereen hier natuurlijk.

Alleen zal het nu met hulp gebeuren en hopelijk duurt het nu niet zo lang. We zijn ondertussen ook alweer 7 maand bezig, waarvan 3 maanden met Clomid 50gr en deze maand gestart met Clomid 100gr, Menopur en Pregnyl.

We hopen heel erg.

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Bianca, ken het gevoel... omdat we bang waren dat het niet vanzelf zou gaan zijn wij weer gestart zodra ik weer ongesteld werd. Mijn zoontje was toen 10 maanden. Inmiddels is hij alweer ruim 2 jaar...

18. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    He bah Maaike en Zora.
    Zie aan jullie banners dat ook jullie intuitie jullie helaas niet in de steek heeft gelaten.
    Wat een enorme teleurstelling weer.
    Hoe gaat het met jullie?

Hier relaxed. Afvallen wil nog niet echt, maar ik weet dondersgoed hoe dat komt. Mmmmm al dat lekkere eten.
    Verder wel vreemd. Heb gewoon last van opvliegers :(: :(: terwijl ik nu een ronde zonder medicijnen heb. Zo raar.
    Verder heerlijk aan het voorbereiden op carnaval. Hoop dat ik mijn jurk af krijg. Moet nog best veel doen. Heb er echt enorm veel zin in.
    Gaat iemand van jullie carnavallen?

Groetjes Winnie.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Winnie! Lief dat je het vraagt. Gaat niet zo heel lekker hier. Alweer naar IUI 3, en zo steeds dichter bij de IVF vind ik wel moeilijk. Maar probeer positief te blijven alhoewel dat niet altijd lukt. Zucht.....

Ik woon in Midden Nederland en hier wordt nooit carnaval gevierd. Dus wij doen niet mee. Leuk dat je zelf een jurk maakt. En succes met afvallen, tis ook moeilijk alles is zo lekker.

Maaikie: Dikke knuffel meid!

20. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he girls,

Hier gaat het wel weer. Ik heb nu ook 2 mnd rust dus geen puregon spuiten. De gyn stelde voor om gewoon door te spuiten en nog 1 of 2 IUI's tussendoor te doen, maar ik ben er even helemaal klaar mee. 6 IUI achter elkaar vond ik best zwaar dus nu even lekker niets.
    Ik heb 6 mrt mijn intake voor IVF.
    Heb jij nu ook even een rustmaand Winne? Wat voor behandeling ga jij krijgen of ga je gewoon door met Clomid?

Zora dikke knuf terug meid. Ik snap je gevoel heel erg. Hoe dichter bij de IVF hoe enger het wordt. Ik heb wel een beetje het gevoel van opluchting omdat IVF toch wat meer slagingskans heeft. wie weet is het voor je niet eens nodig, kijk maar naar Snowy.

Liefs van Maaike

Deel Deze Pagina