Linda gaat verder met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Nou eindelijk is het dan (helaas) zover. Ik vond het toch maar eens tijd voor een eigen topic. Al sinds zomer 2006 ben ik regelmatig bij diverse topics van dit forum te vinden. Er zijn veel lotgenotenvriendschappen ontstaan maar hoe langer je in de mmm bezig bent desto vaker moet je (gelukkig) afscheid nemen van velen. Natuurlijk lees ik de topics zoals PCO en IVF/ICSI nog steeds maar via dit topic wil ik iedereen op de hoogte houden over de gang van zaken bij ons!

Hier nog even mijn mmm verleden:

2007
    April: diagnose PCO
    Mei: start clomid 50 (geen reactie)
    Juni: start clomid 100 (trage reactie)
    Juli: start 1e ronde clomid 150 (uitslag goed, helaas niet zwanger)
    Augustus: start 2e ronde clomid 150 en samenlevingstest (uitslag samenlevingstest niet goed)
    September: start puregon en samenlevingstest (uitslag samenlevingstest niet goed)
    Oktober: HSG (uitslag goed)
    November: Start 1e poging IUI (overstimulatie, gevolg cystevorming)
    December: Pauze (eierstokken tot rust laten komen)

2008
    Januari: Start 2e poging IUI (overstimulatie, gevolg cystevorming)
    Februari 2008: Pauze (eierstokken tot rust laten komen, dit lukt niet)
    Maart 2008: Pauze (heftige pijnen, gevolg diverse dagen diclofenac)
    April - Mei: Pauze (opnieuw aan de pil ivm klachten)
    Juni: Kijkoperatie (diagnose Endometriose)
    Juli - Augustus: Pauze
    September - Oktober: 1e IVF (helaas mislukt)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    je eigen topic :D

wens je heel veel succes meid met de ivf en hopelijk gaat het jullie snel lukken ;)
    ik ga je volgen

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey linda, je eigen topic aangemaakt,
    hoe gaat het vandaag met je?
    kun je het een plekje geven, en weer positief zijn voor een volgende poging, weet je ook wannneer die evt. zal zijn.
    ik hoop iig dat je dit topic snel weer mag sluiten.

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Linda, wil je heeeel veel succes wensen met alles.. leuk dat je een eigen topic hebt geopend, zo kunnen we je makkelijker volgen. Hoop dat je snel zwanger mag worden ;)

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Linda,

Heb je ook gevolgd bij het IVF/ICSI topic, vond het zooooooo erg te lezen dat de 1e poging mislukt is! Ik ga je hier weer volgen!

Weet je al wanneer jullie weer kunnen beginnen?

Veel succes!

Gr. Sabrien

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland

Lieve reacties! Hihi het is net een dagboek. Met ons gaat het redelijk, gisteren (ik) veel gehuild. Het is net alsof je binnen een andere wereld leeft en de rest van de wereld gaat gewoon maar verder. We zijn wel erg van slag en het liefst alleen maar samen. Vrijdag neem ik vrij (mijn vriend werkt niet op vrijdag) en dan gaan we iets samen doen, sauna ofzo, misschien zaterdag nog een hotelletje. Het maakt allemaal even niks uit.

Nou de ongi is vandaag doorgezet dus ik ben ook gestopt met de utrogestan. Morgen moet ik officieel nog steeds testen, slaat nergens op maar ik doe het maar. Dan bel ik morgen of vrijdag naar het zkh over hoe nu verder.

Waarschijnlijk zal de volgende poging pas in januari starten ivm de kerststop. Hopelijk mag ik wel eind december beginnen met de deca.

We willen eind november/ begin december even een gesprek en een echo om te kijken of alles goed gaat.

Ivm de endometriose zal ik nu wel weer orgametril moeten slikken, dat vraag ik dus deze week ook even.

Oja en ik wil gaan kijken of ik de 2e IVF ga combineren met acupunctuur. Ik heb de 1e IVF een beetje conform het boek van Zita West geleefd qua gezondheid maar geen acupunctuur.

7. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ga je hier zeker volgen, heel veel succes met alles, hopelijk mag dit topic begin volgend jaar afgesloten worden!

8. ey meisje,
    Ook i ga je hier volgen.
    hEEL VEEL SUCCES EN HOPELIJK BEN JE SNEL zwanger!

9. Sorry voor mijn geschreeuw ;)

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ga je hier ook volgen meid. Heel veel succes.

En voor nu heel veel sterkte en kracht toegewenst om dit te verwerken.

Liefs Zora

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik duim voor jou dat dit topic maar een paar pagina's gaat krijgen Linda, en dat jullie tweede poging gewoon een tweeling ofzo op gaat leveren ;) !
    Want ik gun het jullie zooooooooooooooooooooo!
    (sorry, ik begin ook al zo te schreeuwen net als Ryanne!).

Ik denk dat dit verdriet een beetje voelt als een miskraam, en ik kan me dus best wel een beetje voorstellen hoe jullie je voelen, en dat is echt niet fijn.
    Laat de dagen komen zoals ze komen en denk aan jezelf.
    Ook deze tegenslag krijgt een plekje, echt waar.
    Hoe onvoorstelbaar dat nu nog lijkt. :(

X

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lieve lieve Linda, ik wens jou en je mannetje al het geluk, succes en liefde van de wereld toe! Dat je maar heel snel dit topic mag sluiten. Ik ga je zeker blijven volgen en niet te vergeten blijven duimen!

Dikke kus Makkie

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    Belgiƫ
    Hey Linda, ik vind het super erg voor je dat het niet heeft mogen zijn! Neem even rustig tijd voor jezelf! Heel goed dat je leuke dingen gaat doen samen met je mannetje, kan je jezelf even ontspannen.
    Veel succes met je tweede poging, en als je jezelf goed voelt bij de accupunctuur, moet je dat zeker doen!
    Ik denk aan je!

liefs, Timonneke

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jullie zijn schatjes en bleeeeeer maar lekker door, doe ik ook constant :(

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, hoever is eea op je hyves bekend? Wilde je een krabbel sturen maar weet niet of je dat daar wel wilt....

16. Mona2202

Mona2202 Lid

22 okt 2008
    13
    0
    0
    Hoi Linda,

Ik lees al een tijdje mee. Ik loop in de GV en heb mijn IVF ook in Radboud.

Balen dat het de 1e keer mislukt is. Ik denk dat mijn 1e ook op niks uitdraaid.

Succes met de volgende poging.

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik zal je ook gaan volgen hier...

x pat

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Linda,

Balen dat je ongi nu definitief is doorgezet! Ik hoop dat je dit topic snel mag sluiten omdat je lekker zwanger bent! Veel sterkte en succes in januari!

Ik blijf je volgen

Dikke knuf Nikkie

19. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Hoi Linda,
    leuk, een eigen topic, hoewel het natuurlijk erg verdrietig is dat het nodig is....je weet dat ik het gevoel ken...
    ik ga je volgen, maar ben tegelijkertijd bezig een beetje afstand te nemen en rust te vinden na al onze tegenslagen van de laatste tijd...

heeel veeel succes en sterkte met alles,
    liefs Eef

20. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi Linda,
    Ik heb je verhaal gevolgd in het IVF/ICSI topic. Wil je langs deze weg heel veel sterkte wensen om deze klap te verwerken. Neem de tijd en rust!
    Hopelijk een volgende poging meer succes,
    groeten mirjam

Deel Deze Pagina