Hsg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hai, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hai

Hai Lid

9 aug 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er net of heeft binnenkort een HSG onderzoek? A.s. dinsdag heb ik zo'n onderzoek maar wat kan ik verwachten?

2. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Hoi hai,

Ik zal binnenkort ook voor een HSG gaan. Sinds enkele maanden zitten we in de medische molen. In eerste instantie was het zaad van mijn man niet top. Echter na een tweede onderzoek bleek dat het zaad erg goed was. Gelukkig maar! Nu rest ons binnenkort het laatste onderzoek: HSG. Wel spannend. Ik zie er ook wel een beetje tegenop. En jij?

Groetjes

3. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Hoi hai,

Ik heb vandaag ook helaas een afspraak moeten maken voor een hsg. De rode duivels hebben zich vandaag weer gemeld. Ik moet ook as dinsdag! Hoe laat moet jij? Ik moet om 16.15. Heel veel succes!

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb een hsg gehad en vond dit extreem pijnlijk.
    Achteraf bleek dat mijn linker eileider verkleefd zat, vandaar de pijn.
    Avond vante voren en een uur vante voren een pijnstiller innemen.
    Zorg dat je de rest van de dag vrij bent en niet naar huis hoeft te rijden.
    Toen ze de contrastvloeistof inspoten zag ik zwart voor mijn ogen.
    Zo pijnlijk was het
    Gelukkig was het in 2 minuten klaar.
    Iedereen ervaart het anders
    Misschien valt het voor jou wel mee
    Neem een maand verband mee want de rest van de dag loopt de vloeistof er nog uit.....

Ze zeggen dat je na een hsg 3 mnd extreem vruchtbaar bent omdat alles dan Goed is door gespoeld

Heel veel succes

5. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik heb donderdag een hsg gehad, en heb het helaas ook als pijnlijk ervaren. Vooral het inspuiten van de vloeistof. Verder sluit ik me helemaal aan bij ster80. Neem genoeg pijnstillers in de avond van te voren en een uur voor het onderzoek en zorg dat je de dag van het onderzoek lekker vrij bent. Wat mij tijdens het onderzoek erg goed hielp was om heel rustig te blijven ademen en je spieren zoveel mogelijk te ontspannen. Naar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Succes! En probeer eraan te blijven denken dat het allemaal voor het goede doel is :)

6. Hai

Hai Lid

9 aug 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de reacties. Ik hoop dat het meevalt morgen.
    Jipje 84 ik mag morgen om 14.10 uur laten we duimen dat het mee valt. Welk ziekenhuis mag je wie weet komen we elkaar tegen ;)

7. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Ik zal voor je duimen hai. Ik mag om 16.15. Zal aan je denken om 14.10. Ik moet in het oosten van het land naar een zh en jij?

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen ik heb zelf maandag de hsg. Succes dames!

9. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @hai, hoe is je onderzoek gegaan? Ik vond het meevallen. Bij mij hebben ze zelfs twee keer vloeistof ingespoten omdat 1 eileider moeilijk te zien was. Helaas was het hetzelfde bij de tweede keer inspuiten. Nu maar weer afwachten. Het inspuiten voelde inderdaad als een menstruatiekramp.

10. Hai

Hai Lid

9 aug 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jipje het viel 100% mee echt nergens last van. Misschien was uiteindelijk mijn voordeel dat ik een spiraaltje heb gehad. En het zag er goed uit. Maandag weer naar het ziekenhuis voor echte uitslag. Wanneer mag jij weer? Fijn dat het bij jou ook mee viel! @Wish zoals je leest het valt dus echt mee. Ik denk ook dankzij de medicatie die ik de avond van te voren moest slikken. Succes maandag!

11. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @hai, ik mag ook maandag naar het ziekenhuis. Das wel heel toevallig! We gaan dus gelijk op!
    @wish jij heel veel succes maandag!

Deel Deze Pagina