in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sas1975, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas1975

sas1975 Lid

28 feb 2009
    7
    0
    0
    verzorgster
    oudehorne
    hallo

ja weet niet zo goed hoe ik moet beginnen. wij zijn al 3 jaar bezig zwanger teraken van onze tweede maar dit wil niet lukken. in december bij de HA geweest die heeft mij gelijk door verwezen naar de Gyn daar kon ik in jan terecht. echo en een bloedonderzoek gehad was allemaal goed, toen was mijn man aan de beurt voor zijn zaad dit was dus ook als oke. en ik heb afgelopen vrijdag 27 febr een kijkoperatie gehad en daar is ook gewoon niks uit gekomen als was goed. dus kan gewoon zwanger worden. moet 14 april weer terug komen bij de Gyn.

wie heeft dit ook zo mee gemaakt

groetjes saska

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas welkom hier!

Wij zijn al 2 jaar bezig voor de eerste, helaas niet gelukt. Bij ons zijn ook alle onderzoeken goed verlopen, helaas kunnen ze niet achterhalen wat er aan de hand is. We kunnen gewoon spontaan zwanger worden, maar helaas...

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Saska,

Hier idem dito. Alles in orde en ik heb ook al een kindje.
    Heb al verschillende behandelingen achter de rug, een hele tijd ovulatie inductie, 6 x IUI en nu gaan we voor IVF.

Succes meid, frustrerend hoor als ze niets kunnen vinden maar een zwangerschap blijft uit. Succes 14 april.

gr Maaike xx

4. sas1975

sas1975 Lid

28 feb 2009
    7
    0
    0
    verzorgster
    oudehorne
    bedankt en julie ook sucees he

groeten saskia

5. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Hoi,
    Ook wij zijn al ruim 1,5 jaar bezig voor onze tweede. Bij onze eerste was het gelijk raak. Dus we dachten dat nummer twee ook snel zou komen. Niet dus...
    We zijn vorige week bij Gyn. geweest. Ze beginnen bij mij met een cyclusanalyse. En het sperma van mijn vriend wordt onderzocht.
    Ben blij dat we gelijk serieus worden genomen in het ziekenhuis en niet naar huis gestuurd worden met een: "Probeer het nog maar een paar maanden."
    Dus de komende maand is het veel op en neer naar het ziekenhuis, maar dat heb ik er wel voor over.

Groetjes, Marieke

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bij ons is er wel een oorzaak waarom het niet lukt, wij zijn nu bezig met IUI. Maar wilde je gewoon even heel veel succes en sterkte wensen.

Liefs Zora

Deel Deze Pagina