Even een vraagje... Volgende maand wil partner het hele iui verhaal weer oppakken. Vorige maand hebben we de eerste iui met clomid en pryg gehad. Ons werd gezegd dat als we er weer aan toe waren dat we dan de 3de dag van de cyclus een echo moesten maken ivm cyste's. Maar de derde dag vloei je toch nog? Moet je dan echt gewoon een echo maken als je nog ongi bent... Bah dat idee... Wie kan mij helpen?
Hoi, Ja dat kan kloppen, vaak als je nog menstrueert kunnen ze net iets meer zien. Heel raar, en ik vond het ook altijd vies, maar ja ze zullen vast weten wat ze doen. Heel veel succes alvast. Groetjes, Elvira
ze kijken dan of je bmslijmvlies mooi dun is en of er geen cystes zijn, of alles dus rustig is, omdat je anders nog meer eleende krijgt
Nee want tijdens je ongesteldheid kunnen ze de toegangkelijkheid beter zien. Ook je eierstokken kunnen ze beter bekijken. klinkt heel stom, maar het is echt zo
Hey hey. Allereerst goed dat jullie er weer voor gaan, ik ga voor je duimen weer Ikzelf heb toen ook een echo gehad vanwege die zwarte vlek in mijn eileider, dus wou ze me ook terug zien op dag 3 van mijn cyclus, dat deden ze op die dag omdat je hormonen dan heel rustig zijn dus konden ze beter bekijken hoe het ervoor staat van binnen. Ik was ook ongi op die dag en niet een klein beetje ook had het ook gemeld en ze zei ook tegen me dat weet ik anders had ik je niet gevraagt om te komen op dag 3 het was voor hun heel normaal, moet ook zeggen dat het reuze mee viel omdat ik het een vies idee vond om daar bebloed te liggen met de benen wijd. Maak je geen zorgen het valt echt mee. Heel veel succes bij de echo meid. Ik zal aan je denken! Knuffel wolly
Hoi Ik heb ook de 3e dag een echo gehad ivm clomid. Vond het eerst ook een raar idee, maarja als ze dan meer kunnen zien. En de gyn heeft heus wel wat mee gemaakt. Ik dacht ben niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn waarbij dat gebeurd als je ongi bent. Dat heeft bij mij geholpen. Succes liefs maatje
Nou ik moet echt even behoorlijk wennen aan het idee... Gelukkig heb ik daar nog een maand voor.. Maar als je je bedenkt dat ik pas sinds dat ik met mijn huidige partner samen douche als ik ongi ben, kun je misschien bedenken hoe vies ik het vind... We zullen zien volgende maand...Verbazingwekkend ben ik vandaag ongi geworden... Ik had door de pauze een hele andere planning en dacht dat ik pas donderdag ongi zou worden... Nu dus weer even opnieuw tellen en dan volgende maand er maar weer tegen aan.. Thanks allemnaal voor jullie reactie... Ik zal er hopelijk wel aan wennen...