Vandaag gaan we een dagje naar Avifauna. Heb tig munten van de Jumbo en ik spaar bij Eurosparen. Bij Eurosparen krijg je de meeste korting (50% op een toegangskaartje). Punten ingeleverd en wilde vanmorgen verzilveren met toegestuurde codes. Geen van de codes wilde hij pakken, op m'n mobiel niet, op de ipad, laptop en computer niet. Heb toen nog meer punten ingeleverd en opnieuw codes ingevoerd. Weer hetzelfde euvel. En contact opnemen gaat via een formulier, vandaag dus geen reactie. Ik was al flink geïrriteerd dus. Dan maar met de munten van de Jumbo. Lukte het ook niet om te verzilveren Lange wachttijd op de livechat, dus zal niet de enige zijn die gezeik heeft. Uiteindelijk de dagjesuit app geïnstalleerd en daarmee lukte het gelukkig wel meteen. Maar ik ben een half uur aan het tobben geweest en had het liever via Eurosparen gedaan, want die geven hogere korting. Ben behoorlijk geïrriteerd nu. Wat is dat toch, verzinnen ze acties die gewoon niet /slecht werken. Kan nu weer een mail naar Eurosparen sturen, heb voor 6 tickets punten ingeleverd en er niks voor terug gekregen. Zo,moest ff klagen hoor...
Logisch dat je geïrriteerd bent, zou ik ook zijn.. Hopelijk heb je wel een leuk dagje uit! En hoor je morgen goed nieuws