welke borstkolf adviseren jullie?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door visitor, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik zou graag willen weten welke borstkolf jullie adviseren. Ik zie verschillende merken maar kan zo niet zien welke beter is. Het liefst wil ik een electrische borstkolf.

Veel liefs,
    Visitor

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Tja, dat hangt echt heel erg van jezelf af.
    Zelf kolf ik niet goed met de ameda lactaline, maar er zijn zat vrouwen die zweren bij deze kolf.
    Ik heb de medela freestyle, duur, maar ik kolf fulltime en vind m z'n geld meer dan waard. Ik heb ook de avent handkolf maar daar kan ik niet mee kolven. Er zijn legio vrouwen die dat wel kunnen, dus het is eigenlijk niet zo dat er een beste kolf oid is.
    Verder maakt het natuurlijk uit of je een enkel of dubbelzijdige kolf wilt hebben en of je vaak gaat kolven of niet. Volgens mij staat er op internet ergens een kieswijzer, maar kon hem zo snel niet vinden. Misschien kun je even googlen.
    Bij firma vos kun je ook een ameda lactaline huren met een optie tot koop. Bevalt ie niet stuur je hem gewoon terug. Misschien is dat een idee.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Hier hetzelfde als ireen, kon ook niet met de ameda overweg en heb toen ook de freestyle gekocht. Maar dat verschilt gewoon heel erg per persoon en ook wat je er uit kan/wil geven.

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    medela dubbele borstkolf

Deel Deze Pagina