... een dagje chillen, zit ik nu heerlijk in de tuin met mn laptop op schoot en 2 flessen drinken naast me, 1 voor Giul en 1 voor mij. Giulian kruipt om me heen. Eerder vandaag heb ik een groot kleed in de tuin gelegd (maandag speciaal naar de loods gereden om dit kleed uit de kampeerbus te halen) en zo hoef ik niet elke seconde op hem te letten of ie gras of steentjes zit te vreten. Ik heb net een bakkie champignons opgebakken en op brood gedaan. Giulian vond dat blijkbaar ook heerlijk. Het huis is redelijk aan kant. Heb me even druk gemaakt vanochtend en kleding e.d. opgeruimd en Giulian zn kamer ziet er weer spik en span uit. (nu mijn kamer nog) Elmar zou vanavond gaan koken (pizza) en dus nu ik de was heb opgehangen, kan ik lekker de rest van de dag blijven chillen. Wat n leven heb ik toch!
De oudste 2 gaan vanmiddag weg te spelen en de jonste gaat strakjes nog even naar bed. En dan is het eventjes me-time. Heerlijk...even niets doen. Genieten is dat!!!
Lekker Minni! Is het dan zulk lekker weer bij jullie? Ik heb vanochtend gewoon een trui aangetrokken zo fris is het.
ik zit hier in t zonnetje in mn broek en n hemd. En ik ga zo in mn zwembroek zitten, want t is gewoon te gek! Ik zal zo mn mega-zonnebril es pakken.
Het is hier in het noorden v/h land heerlijk weer; zonnetjes schijnt en weinig wind. De kinderen lopen alweer met blote benen.
wat heerlijk Minni!! en idd; wat 'n leventje hè... ik ga Senna zo op bed leggen en zelf ook met 'n cappuchino (jaja, die lekkere van Nescafé! ) buiten zitten, genieten van de zon! dat doe ik veel te weniig...
De zon schijnt hier wel , maar het kijkt toch ook wel wat grijs.. alsof het elk moment kan gaan regenen. Ik heb net de babykamer vast uitgemest er liggen nu overal kleertje. Ook heb ik de lijst van het kraamcentrum al een heel eind kunnen afstrepen.. nog een paar dingen halen en dan heb ik alles compleet!
hier geen mooi weer. Lars gaat zo naar bed en ik denk dat ik maar met hem meega. Ben moe en moet vanavond sporten.
O, wat lekker Suus! Bijna compleet al en je hebt nog wel even te gaan. Ik wil niet opscheppen, maar ik ben even binnen gaan zitten, want ik vond het wel erg warm (heb nog steeds mn broek aan trouwens). Giulian zat ook te etterstralen, wilde van elk plantje een hapje nemen en ik wilde juist chillen, haha!
hihi, dus niet lang gechilled Minni? Gaat Giul niet meer naar bed 's middags of wat later? Ik vind 't soms heel ongezellig dat Senna nog zoveel slaapt overdag en 's avonds op tijd alweer nr bed gaat. Stom eigenlijk, want ik ben juist ook heel blij dat ze dat doet! Maar als Johan (hub) weg is, vind ik 't soms zo saai als Senna al om 20.30 in bed ligt. Maar ja, dan kan ik wel weer ongestoord achter de pc of wat hh doen!
Giulian mag over max. een uur weer naar zn bedje en dan ga ik lekker zelf ook! Ik ga elke middag een slaapje doen. Vanavond hoef ik dus niet te koken en meestal word ik daar juist onrustig van. Vraag me niet waarom, ik ben gewoon n beetje geschift, denk ik, haha!
hier in zuid holland is het ook heerlijk hoor! pepijn ligt nu ff lekker te maffen en daarna gaan we lekker een stukje wandelen.... probeer nog ff lekker te genieten minni!
heerlijk hier in nederland heerlijk weer lekker in de tuin lekker een week vakantie gewoon genieten joepie
Zo je heb groot gelijk zeg. Lekker in de tuin chillen met alles bij de hand!! Ik ben effe snel wezen shoppen, met de hond gewandeld en boodschappen gedaan... Tijd gaat zooo snel....... Fijne dag allemaal!!