Hoi dames Misschien heel stom. Ik zelf heb de spiraal. Ondanks de spiraal altijd optijd ongesteld kon me klok er op gelijk zetten. Na de laatste keren niet. De ene keer ineens een week over tijd. Toen wel iets ongesteld geweest maar niet veel. Nu deze keer weer overtijd. Nu niet echt ongesteld geweest wel vieze drap verloren maar kan niet zeggen dat ik echt ongesteld ben geweest. Nu heel even over me partner die heeft zich vorig jaar laten helpen. Na controle bleek ook geen leven meer in te zitten zeg maar. Heb zelf zwangerschap testen gedaan meerdere allemaal negatief. Maar heb vreetbuien bij het leven heel moe prikkelbaar. Gespannen borsten heb echt het gevoel dat er iets is. Maar de kans voor ons lijkt me nihil. Maar wilde weten wat jullie er van dachten. Of dat iemand misschien zoiets heeft mee gemaakt
als je negatief test is de kans met spiraal en sterelisatie volgens mij bijna nul. Hoe lang heb je de mirena? Misschien raken de hormonen uitgewerkt.
Kan het zijn dat je een nieuwe spiraal nodig hebt? Ik weet niet hoe lang je hem al hebt? Daarbij kan het soms gebeuren dat de spiraal eerst heel goed werkt, alles stipt, maar daarna toch klachten gaat geven. Zwanger raken lijkt me in dit geval ook erg moeilijk.
Mijn spiraal zit ei in december 3 jaar in. Dus hij zou nog twee jaar mee moeten. Toch het leek mij ook niet dat ik zwanger ben. Maar vroeg me af of er ervaringen mee waren
Ik heb vaker gehoord dat vrouwen na een tijdje de spiraal lieten verwijderen omdat zich zwanger voelden, cq bijwerkingen kregen. Na verwijderen probleem opgelost... Zou het eens aankaarten bij huisarts. Als je partner geholpen is, heb je niet direct reden om mirena perse te behouden toch?
Nee klopt heb vrijdag afspraak bij de gynaecoloog waar hij ook gezet is. Nu willen we met de tijd nog wel samen een kindje. Hij heeft zich laten helpen toen hij nog bij zijn ex was maar we zitten er nu nog niet op te wachten. En ik weet na herstel operatie dat de kans nog klein is maar zien we dan wel. Ik heb overigens nooit probemen gehad. Alleen de laatste twee maanden. En omdat ik van die bruinige bloed verlies wilde ik het laten na kijken en wachten duurt lang. Kijk zwanger lijkt me niet maar maak me wel zorgen wat het dan is weet ik niet. Maar heb dit nog nooit gehad