Ik wil dit ook eens gaan doen. De oudste vraagt hier vaak ook de hele tijd om eten. Hebben jullie tips voor gezonde dipjes? Want dat vind ze juist zo interessant, iets dippen. Ik zag al wat dipjes voorbij komen maar ben benieuwd naar meer
Thanks! Ik had ook deze site gevonden: Slanke dipsausjes vrijwel zonder vet | Gezond en lekker eten, gewoon doen !
Heey dat bord heb ik ook. Maar dochterlief wilde rooooze ziet er lekker uit allemaal. Maar er gaat veel op haha
Ik wil ook graag meekletsen, leuk is dit. Straks maar eens een bordje halen, ook voor mij is dit gezond aangezien ik te weinig fruit eet. Ook gelijk maar eens kijken voor leuke vormpjes. Ik ga er vanmiddag 1 maken, goed plan! Oh trouwens mbt dip ik heb er ook 1 die ik zelf erg lekker vind maar die is wat vetter door de mayo: Ong. 3-4 eetlepels mayo en ketchup door elkaar roeren, klein scheutje yoghurt er door en een klein scheutje gembersiroop. Als je hier niet van houdt kun je deze ook weg laten, zonder is ook lekker.
Het verschil tussen de monkey en de bento is me niet helemaal duidelijk, maar zo zien onze bordjes er vaak uit. Vandaag een beetje laat, alles loopt in het honderd en ik moest nog medicijnen nemen dus dan maar zo. Dit leer een mix tussen fruit en komkommer, tomaat en radijs. Mijn dochter had er zoveel zin in dat ze al het fruit begon te stelen terwijl ik nog bezig was. Klein boefje.
mmmm wij hebben het zometeen als late middagsnack (eten laat op vrijdag) dus zal zo een foto plaatsen.