Ik zit hier al een tijdje mee, zon 3 jaar eigenlijk.. alleen ik ben er nooit aan toe gekomen om te vragen omdat ik nooit echt wist wat normaal/abnormaal is. Wat is normale peuter ontlasting? Ze heeft sinds ze geboren heeft echt meer gele ontlasting gehad dan andere kleuren. Voor babies weet ik dat dit normaal is (Alleen tot 1 maand borstvoeding gehad). Alleen de hoeveelheid "normale gekleurde ontlasting" dus waar ik aan denk, bruin, zacht, zie ik heel weinig voorkomen. Ik heb net met mijn man gepraat en OF het is hard bruin en verstopt (en pijnlijk), of ze heeft gele poep, nou zijn er wel variaties daarvan.. Je hebt het waterige, je hebt meer alsof iemand een laag pindakaas heeft gesmeerd in een luier, of een schep dikke pindekaas) Alleen het bruine in vorm van een normale mensen ontlasting dat is er eigenlijk bijná nooit. In welke vorm is dit normaal/niet normaal. Ik zelf heb het gevoel dat ze te vaak "diarree achtige gele luiers heeft" Hoe goed ze eet varieert, de laatste paar dagen gaat dan weer heel goed maar het kan ook zijn dat ze een tijdje slecht gaat. Ze krijgt nu extra vitamine druppels in haar laatste drinkbeker.