Het was hier 31 graden! De mussen vielen van het dak. Zelfs de 80 jarigen hadden het warm. Als jij dat koud vindt .
Geen idee hoe warm het hier precies was, maar in ieder geval wàrm! Warmer dan gister wordt het inderdaad niet vaak... In de wind of schaduw was het wel wat frisser, maar in de tuin was het zeker warm genoeg voor een badje. Maar gister niet gedaan, want we waren niet lang thuis.
Haha, okay dus 't was warm genoeg voor een badje? Ik heb dan vandaag de tshirts maar 's uit de kast gepakt... En als 't vanmiddag weer zo lekker is, dan kan ik de bovenkant van de zandbak schelp vullen met wat water.
@suusjeuh: je had nog geen tshirts aan gehad? Truien dan ofzo? Ontopic: Hier zit hij momenteel nog te plonsen in het babybadje haha maar komt een iets wat groter badje maar niet giga.
Gewoon, longsleeves en rok met blote benen. Dochter ook gewoon longsleeve. Ontopic; bovenkant van de schelp gevuld met (redelijk warm) water, eendjes en bootje erin, ze vond 't prachtig... Om met dr laarsjes aan in te stampen Echt ons kind dus! Ze wou er wel in, maar wel met schoentjes aan. 't is wel heerlijk buiten speel weer!
Poeh ik vind t in bikini nog te warm in de tuin bij ons... Ga zo ff haar babybadje vullen en haar daar inzetten.
hier hebben ze 2dagen met het babybadje gespeeld, zwembadje is kapot. Kan je ze niet allebei kwijt? anders zou ik (als het echt voor het kind is) voor de kleine gaan, speelt veel fijner lijkt mij
Ik zou met een klein kind nooit een groot zwembad opzetten en laten staan. Als ik zie wat water voor een aantrekkingskracht heeft op mijn kleine mannetje. Mij te gevaarlijk! Hier een klein badje en dan ververs ik elke dag (`s avonds geef ik het water aan de planten). Is ook wel zo fris met een onzindelijk kind en ze lopen er de hele dag in en uit. Er gaan een paar emmers koud water in en een paar keteltje heet water.
Inderdaad, hoe warm wil je het hebben?? Hier al een tijdje t-shirts aan, zowel dochter als wij... Naar buiten dan gewoon een vest erover toen het nog niet zo warm was! En hier ook al een paar dagen met het badje in de weer... Heerlijk van genieten... Vorig jaar zaten we ook nog op de zomer te wachten tijdens dat prachtige voorjaar, en die kwam niet meer. Dus nu is het iedere dag dat het zo warm is ook lekker zomers gekleed en naar buiten...