zwanger na buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door eefje30, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje30

    eefje30 Actief lid

    15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

    ik heb op 29 januari een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad vandaag heb ik mijn regels nog altijd niet gehad kan het zijn dat ik terug zwanger ben er is vorige week bloed getrokken en dat was negatief kan het zijn dat er te vroeg getest is? of is dat nrm na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?ik heb wel veel symtomen ( moe,misselijk,pijnlijke borsten,overgeven,...)
     
  2. eefje30

    eefje30 Actief lid

    15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand een antwoord?
     
  3. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi eefje,

    Wij doen ons best om de vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, je hebt eigenlijk al geluk dat het op dezelfde dag word beantwoord. En als ik nog een tip mag geven, reageer niet op je eigen vraag, er komt dan een 1 te staan waardoor we denken dat de vraag al is beantwoord.

    Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, miskraam of bevalling is je cyclus ook even van slag en kan het tijdelijk onregelmatig zijn. Dit kan wel een half jaar duren.
    Een bloedtest is heel gevoelig maar het kan altijd zijn dat er te vroeg is getest. Ik denk eerder dat je cyclus zich nog aan het herstellen is.

    Imke
     

Deel Deze Pagina