bijna 6 maanden vind wandelen niet leuk meer..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door XdropjeX, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.154
    1.038
    113
    Hoi allemaal.

Ik heb even een vraagje want snap er zelf niks van..
    Kleine vond het heerlijk om te wandelen, begon een hekel te krijgen aan de kinderwagenbak en maxicosi, hij zat zo opgepropt..
    Dus buggy in ligstand erop geklikt, vind hij super!! Rondkijken en babbelen tegen alles.
    Nu vind hij dat dus ook niks meer..?
    Hij gaat jammeren en soms boos krijsen.
    Moet wel zeggen dat hij zich meer gaat bewegen..probeert te kruipen en wil graag staan..zou het dat zijn? Dat hij gewoon niet ingesnoert wil zitten en gewegingvrijheid wil?
    Of is dit gewoon een periode?
    Hebben jullie dit ook meegemaakt?

X

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik herken het niet, maar het lijkt mij een plausibele reden. Doet hij het alleen als hij moe is of altijd of juist als hij niet moe is?

3. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Hier ook een kleintje die rond die leeftijd het niet meer zo leuk begon te vinden in de wandelwagen. En helaas is dat nog steeds zo. Mijn dochtertje is heel vlot in haar motoriek en ze wil helemaal niet vastzitten en alleen maar kunnen kijken. Zij wil zelf op ontdekkingstocht gaan! Best lastig want lopen kan ze nog niet en boodschappen moeten toch echt gedaan worden met de auto of kinderwagen en dan moet ze een tijdje "vastzitten". Met wat speeltjes bij de hand en zo mogelijk even eruit en rondkruipen gaat het wel. En soms heeft ze gewoon pech... dan moet ze blijven zitten en gaat ze mopperen. Maar de laatste tijd begint ze het een beetje te snappen lijkt het en legt ze zich er bij neer (met een sip gezichtje, dat wel...). Als we dan thuis zijn wil ze er wel METEEN uit!:D
    Oh en als ze moe is dan maakt ze er nog meer drama van. Maar... als ik haar dan achterover leg en lekker doorloop lukt het ook wel eens om een slaapje te doen. dan kan ik even rustig winkelen.

4. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.154
    1.038
    113
    Heb het beide uitgeprobeerd.
    Als hij lekker wakker is en als hij moe is..
    Hij wil gewoon graag bewegen volgens mij.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mijn dochtertje drukt zichzelf helemaal omhoog als ze in de wagen ligt. Ze wil dan over de rand heen kijken..
    Als ik de maxi cosi gebruik als wagen vind ze het niet leuk, dat ligt waarschijnlijk niet meer zo lekker.

Ze worden gewoon steeds nieuwsgieriger en willen zelf hun gang gaan:)

6. debbybosma

29 apr 2012
    70
    0
    0
    werken op een bso en natuurlijk de rest van m'n ti
    Wij hadden precies hetzelfde, we hebben hem ook vrij vroeg in de buggy gezet, de ligstand vond hij ook niks, dus hebben we hem bijna helemaal recht gezet. (met 4 maanden zat hij al in de eetsoel, beetje scheef als ik nu terug kijk :( , maar hij heeft er niks aan over gehouden, z'n rug is helemaal recht) succes

Deel Deze Pagina