In de voortuin zitten

Discussie in 'De lounge' gestart door Mom2Boys, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Wij hebben een achtertuin op het zuiden, heerlijk, maar even in de schaduw zitten is ook heel fijn. Op dit moment hebben we nog geen zonnescherm oid.

Onze voortuin is bijna net zo groot als onze achtertuin. De voortuin is ongeveer 5 meter lang en daar is dus schaduw.

Ik vraag me af of het heel gek is als ik in de voortuin ga zitten in de schaduw. Ik zit dan in een soort nis bij het raam en kan dus niet bij mijn naaste buren in huis/tuin kijken.

2. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Het is toch jouw tuin dus waarom niet. De overbuurman zit geregeld in zijn voortuin, juist om wel in het zonnetje te zitten;)

3. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Is jouw tuin, dus ik zeg lekker doen!
    (Laat wel even je crocs, witte sportsokken, asbak en trainingsbroek binnen, anders hoor je misschien in een andere wijk thuis:p)

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Ja hoor! Gewoon lekker doen!
    Wij zitten vaak in de voortuin en zijn niet de enige in de straat. En we wonen in een nette buurt:p

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Gewoon doen! Het is jouw tuin

6. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hahaha, Crocs staan binnen, witte sportsokken zijn mini, ik rook niet en een trainingspak heb ik niet:D

Thanks dames, ik ga een tuinstoel pakken en in de schaduw op de ipad:p

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja joh! Ik zou er niet op een kratje bier gaan zitten met je blote bierbuik op schoot, maar verder lekker doen ;)

Hier een wijk waar de ene inderdaad met z'n kratje en shag buiten zit, en de ander heerlijk met een kopje thee en een goed boek. Heerlijk toch? :)

8. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Wij hebben geen voortuin (wonen in een oude stadswijk), maar we tillen geregeld stoelen naar buiten om lekker in het zonnetje wat te drinken en lezen. Alleen maar gezellig juist! Zou zeker lekker in de voortuin gaan zitten hoor. :)

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Zolang je er niet naakt gaat zonnen (maar dat zal wel niet als je er juist gaat zitten voor de schaduw) kan het best ;)

10. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Wij hebben voor ook veel speelgoed zoals een picknickzandtafel ,glijbaan huisje enz staan omdat het in de zomer achter gewoon te warm is. Wij hebben ook een tafel met stoelen staan. Lekker mensen loeren 😉 en je maakt nog eens een praatje met de mensen uit de beurt. Alleen wel voor de kleertjes aan.

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb vorig jaar speciaal voor in de voortuin een bankje gekocht. Ik vind het niet raar hoor!

12. tuc

tuc Niet meer actief

Haha dat wilde ik net zeggen...hier zitten ze alleen in zulke wijken in de voortuin;)

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Lekker gaan zitten , waarom zie iemand er iets van vinden Dat je in je eigen tuin zit, behalve dat ze denken ik zou zelf ook in mijn tuin willen zitten ipv te fietsen, lopen, auto rijden.

14. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    ik vind t al snel een beetje ordi dus zou vooral geen ordi outfit dragen en geen ordi meubilair neerzetten ;)

15. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik zit ook geregeld in de voortuin hoor. Ben allesbehalve aso, tokkie of ordi... Zou niet weten waarom dat niet kan hoor. Tuin is tuin. Ik zit er nu juist omdat we daar de zon wél hebben en achter is de zon de tuin al uit.

Ik zeg, lekker doen!

16. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Wat is ordi meubilair trouwens?

17. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Wij doen het ook regelmatig..
    Mijn kinderen spelen dan in de speeltuin voor ons huis.. Vanuit de voortuin kan ik ze dan in de gaten houden...

18. Veera

Veera Niet meer actief

Tuurlijk kan dat. Hier achtertuin op t zuiden dus bloedheet en volle zon. Wil niet dat mijn kleine verbrand dus zit ook wel eens in de voortuin.
    Wij wonen in een nette buurt. Verderop wonen wel aso's maar die zijn aso vanwege harde muziek, schreeuwen en schelden ed niet omdat ze in de voortuin zitten wtf ;)

19. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    819
    436
    63
    Hier is mijn voortuin eigenlijk de achtertuin.. Mijn voortuin is 12 meter diep, en is ingericht als achtertuin.. Enigste die trouwens voorom komt is de postbode maar die is inmiddels al gewend dat ie langs de zandbak, loungebank en al het speelgoed moet.. Wij hebben een achtertuin van 4,5 meter diep die we eigenlijk als voortuin gebruiken(iedereen komt achterom).
    Maar hier in t dorp ziet iedereen geregeld in hun voortuin, hartstikke gezellig, maak je af en toe nog is een praatje..
    En ik vind het echt zo'n vooroordeel dat het asociaal is, en alleen in bepaalde wijken voorkomt.. Juist in dit "soort" wijken is het supergezellig op straat. Ik zeg dus doen!

20. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    lekker gaan zitten, kan prima toch! In de grote steden zit iedereen overal waar ze maar kunnen, ook in wijken waar je niet in je crocs op je bierkrat zit, maar gewoon op een stoel met een lekker kopje koffie/thee of fris!! als je vrij bent gewoon van het mooie weer genieten!
    Wij gaan binnenkort onze voortuin lekker op laten knappen, zodat er een picknicktafel kan komen en we daar savonds op mooie dagen heerlijk kunnen eten!

Deel Deze Pagina