in de vredesnaam wat doe ik verkeerd??

Discussion in 'De lounge' started by jesje08, Nov 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @jesje: ik zou je eigen openingspost eens lezen..en dan er vanuit gaande dat je iemand bent die niet weet dat jouw dochter een allergie heeft ;).
    Tja dan kun je toch wel verwachten dat mensen zeggen dat het niet gek is dat 2 kinderen nou in eenmaal rotzooi maken.

2. jesje08

jesje08 Niet meer actief

ik zei net ook al dat ik dat idd aan het begin had moeten zetten maar ik was ondertussen ok bezig met mijn dochters!
    als ikdat dan eenmaal uitleg,krijg ik nog steeds van die rotreacties waar ik niets aan heb!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Dat zeg je pas uren later in een bericht

en dat jij zo poetst is natuurlijk heel goed

Maar wat hebben ze je geadviseerd bij het ziekenhuis?

Vast speciale stofzuigerzakken et cetera..

Als dat allemaal niet helpt zou ik toch weer terug gaan. Want als ze steeds blauw aanloopt ook al stofzuig je 5 keer dan is er toch wel wat mis

Misschien doe je het verkeerd.

Moet je hulp zoeken bij thuiszorg met hoe je het beste schoon kunt maken voor een zeer ziek kind.

Nogmaals, heel erg voor haar want ik weet hoe het is

Maar dat ik lullig reageerde was omdat ik je eerste post en tweede post gewoon raar vond overkomen.

4. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb dit probleem ook. Maar bij mij komt het doordat ik 2 katers rond heb lopen. Overal haar en korrels.. gek word ik ervan. Maar heb het los gelaten en ik stofzuig voortaan nog maar 1x per dag. Ook alles afstoffen, 1x pd. Moet het wel elke dag blijven doen anders zie ik op laatst door de bomen het bos niet meer.

Lees ook dat je dochter een allergie heeft, ai dat maakt het er ook niet makkelijker op! Mijn man heeft huisstofmijt in lichte mate... gelukkig maar :)

Ik hoop dat je snel een oplossing vindt?? Ik zou niet weten wat je nog meer zou kunnen doen dan alles goed schoonhouden. Succes!

5. jesje08

jesje08 Niet meer actief

daar moet je dan ook wel even centjes voor hebben liggen;)

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geen idee..

Wat doen wij;

- schoenen uit
    - knutselen, eten en drinken doen we aan tafel
    - speelgoed wordt 2 keer per dag (voor de lunch en na het avondeten) opgeruimd door de kids (met hulp)
    - geen boeken in de woonkamer
    - houten vloer

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Als mijn kind blauw aan kan lopen, zorgde ik daar wel voor . ;)

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Denk dat dit meer komt door de manier waarop je reageerde:)

Misschien eens rondkijken op marktplaats naar een nepleren bank?
    Heb je ook al speciaal beddegoed voor haar? En wat voor gordijnen heb je? Ik heb zelf bij ons in de woonkamer en slaapkamer niet te veel spullen staan zodat het niet te stoffig kan worden.

9. nense

nense Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,358
    0
    36
    Female
    Gelderland
    Als je dochter zo astmatisch is kan je beter je stoffen bank vervangen door een leren. In textiel gedijd de huisstofmijt goed en een stoffenbank is gewoon een stofnest.
    Scheelt je zeker 3x stofzuigen per dag!
    Met zoveel stofzuigen breng je ook weer hele fijne deeltjes en allergenen in de lucht. Ook speciale stofzuigers houden dit voor 100% tegen.
    Je kan dan ook beter niet stofzuigen als je dochter in dezelfde ruimte is.

10. jesje08

jesje08 Niet meer actief

het zkh heeft mij geadviseert haar 4x daags te puffen,met de nieuwe erbij nu 6x daags.
    tevens elke week alle hoezen van de bank,grordijnen,beddengoed ed wassen,zo hoog mogelijk.
    verder dagelijks meerdere keren stofzuigen met dus de dyson,die hebben wij zelfs vergoed gekregen van de verzekering.
    ze heeft een speciaal matras en dekbed.

het zkh kan verder nog niet veel,ze is nog jong,in january krijgt ze weer een uitgebreide test en dan kijken we weer verder.

thuiszorg krijg ik niet..kan het zelf wel en anders moest ik de huidarts maar vragen is me gezegd..kan ik dus niet veel mee;)

ik doe mijn best en ze loopt niet vaak blauw aan maar een beetje te veel stof en ze begint al met snotteren,en dan kan het snel gaan..

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja dat snap ik dus niet

Als je kind zo ziek is dan komt er dus een hele instructie vanuit het ziekenhuis met wat je allemaal wel en niet kunt doen...

Tenminste, ik kreeg heel veel goed advies mee.

Ik liep wel niet blauw aan maar ik was helemaal open op mijn gezicht en had overal jeuk. Rode ogen en ik was echt alleen maar "verkouden"

Volgens mij kun je heel veel vergoed krijgen vanuit je ziektenkosten.

12. jesje08

jesje08 Niet meer actief

dat heb ik ook gekregen...

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    laat maar...

ik vind het verspilde moeite worden

doei

14. jesje08

jesje08 Niet meer actief

ik ook,kom hier niet verder,krijg het ene na het andere naar mijn hoofd en kom er niks mee verder,alleen dat het kwetsend is.

adios

15. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    zijn er geen medicijnen voor de allergien joh?

ik heb ook diverse allergien maar slik wel eens een pilletje en dan is het weg

16. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik stof af,zuig en dweil om 1 uur als ze op bed is
    en om half 8 savonds weer

en voorderest een swiffer erdoorheen voor kruimels
    en speelgoed ruimen we na het spelen op
    heb grote kist en trapkast met boxen

17. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Denk dat je dan beter een slotje op je topic kan laten zetten.

18. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Kijk eens op marktplaats of je daar niet een tweedehands leren bankstel kan kopen.

Er bestaat ook een site waar je gratis spullen bij mensen af kunt halen, durf niet zo goed te zeggen welke dat precies is maar dat zou je even op google moeten zoeken.

Ik denk dat als je die bank weg doet je ook heel wat stof kwijt zult zijn.

19. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Op verzoek gesloten.

Lotte

Share This Page