hey meiden, mijn neefje wordt morgen 1 en ik ben al aan het shoppen geweest maar kan niet echt wat leuks vinden voor kleine jongens... Hebben jullie ideeetjes? We hebben een action in de buurt en daar hebben ze niet zoveel dingetjes op dit moment ( raar voor sinterklaas)
O ik weet wel wat leuks. Julian is er nog steeds gek op: een hamer spel. bijvoorbeeld zoiets: View attachment 196254
wij hebben bij de intertoys een rammelaarset gehaald. Een soort instrumentjes, maar dan heel handzaam zeg maar. 4 in een doosje - voor 10 euro. van m'n broer heeft de jongste een schildpad gekregen voor in bad - hij zwemt (je kan de voorpootjes laten draaien door een opwind-systeem) en lalala't opera érg grappig... Op z'n buik hoor je blubberblup en dan het liedje.. en op z'n rug 'zingt' ie... ook leuk: Pritt verfrollers
Ik heb natuurlijk geen idee wat je budget is maar hier was alles van de little people ene groot succes voor de eerste verjaardag. Ooh en ook een super cadeau vonden wij een slee, de sneeuw was die dag helaas net weg gegaan maar daarna nog erg regelmatig kunnen gebruiken.