Dames graag even jullie advies en tips/raad? 26-3 en 27-3 gemeenschap gehad. De laatste test is van vandaag nog positief. Is mn ei dan toch al geweest aangezien hij gister veel duidelijker was? Of gaat hij nog springen? Moet ik vanavond nog een x gemeenschap hebben? Ik denk niet dat ik ML nog een x zover krijg. Dat zou betekenen 3 dagen achter elkaar. Wel hier nog erge buikpijn onderin links en het lijkt alsof ik nog vruchtbaar slijm verlies. Doorzichtig en nog wel wat rekbaar. Twijfel twijfel. Hij liep wel mooi op trouwens hoor tis niet dat ik dus altijd vals positief test Iemand een tip of raad?
De test van gisteren knalt, dus die is echt positief! Binnen 24-48 uur na gisteren vindt je eisprong plaats. Kan dus best zijn dat je eitje vanavond of morgen pas springt. Ik zou het nog even gezellig maken vandaag als ik jou was
Denk 27e positief dan spring het na 24 of 48 uur. Mijn gyn zei echt binnenn24 uur maar dacht zelf ook dat t wat later kon. Zou het maar gezellig maken zodra manlief thuis komt dus niet te lang wachten en morgen ook maar gezellig maken.
Ook even kussen onder de billen en weet je welke kant je ei zat? Dan even na de daad op die kant liggen met kussen onder de billen dat was een tip van m'n gyn. Zaadjes moeten ook nog zo Eem 10 uur zwemmen eer ze op plaats van bestemming arriveren.
Hmm balen zeg ik heb zelf dienst vanavond en pas tegen een uur of 22.00u thuis. Gister eind van de middag wel geklust en kussen onder mn billen gehad. Ik doe mn best vanavond. Kijken of ik ML zover kan krijgen voor nog een x.